Δοκιμή Ford Puma 1.0 125 PS mHEV
Ford Puma 1.0 125 PS mHEV, Τιμή 14/11/2024: 23 647€
Δοκιμή Ford Puma 125 PS: Κορυφαία κατανάλωση σε πόλη & ταξίδι
Με τη χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας και στην πόλη και στο ταξίδι!
Έχει και το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (536 λτ.).
Είναι σβέλτο στον δρόμο, έχει και 8 χρόνια εγγύηση.
Με υπερπλήρη στάνταρ εξοπλισμό και πολύ ανταγωνιστική τιμή.
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο, ήπια υβριδικό Ford Puma με τα 125 άλογα και το χειροκίνητο σασμάν. Σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις, παίρνει την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των «αμιγώς» βενζινοκίνητων και ήπια υβριδικών μικρών SUV με χειροκίνητο σασμάν που έχουμε δοκιμάσει ως τώρα. Πλέον υπάρχουν τρεις διαθέσιμες εκδόσεις εξοπλισμού (Titanium, ST-Line, ST-Line X), ενώ το ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο παραμένει ίδιο: Αποτελείται από τον γνωστό 1.000άρη EcoBoost κινητήρα, που σιγοντάρεται από την ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V.
Σε σύγκριση με τον πολύ σκληρό ανταγωνισμό στην κατηγορία των μικρών SUV, το Ford Puma παρουσιάζει σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα. Πιο συγκεκριμένα, έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη και σε ταξίδι, μεταξύ των ήπια υβριδικών αλλά και «απλών» βενζινοκίνητων μοντέλων. Επίσης, το ανανεωμένο Puma διατηρεί την πρωτιά στην χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, ενώ έχει και τη μεγαλύτερη εργοστασιακή εγγύηση στην κατηγορία. Μεγάλο «ατού» και ο πολύ πλούσιος εξοπλισμός, και όλα αυτά σε μία άκρως ανταγωνιστική τιμή.
Η επίδοση στα φρένα κατατάσσεται στον μέσο όρο της κλάσης, όπως επίσης και η ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες, τόσο για τα πόδια όσο και για το κεφάλι τους. Οι επιδόσεις του αμερικανικού SUV κατατάσσονται αρκετά πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας, τόσο στο κλασικό σπριντ 0-100 όσο και στις ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα.
Ας δούμε συνοπτικά τους κυριότερους τομείς αξιολόγησης και την τελική βαθμολογία του ήπια υβριδικού Ford Puma με τα 125 άλογα και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Ford Puma 1.0 125 PS mHEV | 91% | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV | ||
Βαθμολογία | 91% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2020 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
999 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
125 | 150 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 79 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
6,5 | 6,1 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
1000 | 1000 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | ||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
11,2 | 16 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,3 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
10,09 | 8,66 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 14,2 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
191 | 205 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 158 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,2 | 35,1 | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
8 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
17.740 | DACIA SANDERO STEPWAY 1.0 TCe 90 PS 91ps |
Το Ford Puma με τα 125 άλογα και το χειροκίνητο σασμάν πήρε την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας, με 91 στα 100.
Το μικρό SUV της Ford διακρίνεται από τον ανταγωνισμό καθώς έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση σε αστικό κύκλο, ενώ παρά το γεγονός ότι ένα ήπια υβριδικό σύστημα πλεονεκτεί κυρίως εντός πόλης, το Puma έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας του και στο ταξίδι.
Με όγκο 536 λίτρα, ο χώρος αποσκευών είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία, ενώ αντίστοιχα κορυφαία είναι και η οκταετής εγγύηση της Ford. Κοντά στην κορυφή είναι και οι επιδόσεις του 1.000άρη EcoBoost κινητήρα με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, οι θέσεις για τους πίσω επιβάτες του Puma προσφέρουν «αέρα» για τα γόνατα και το κεφάλι τους που πλησιάζει τον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ το πίσω κάθισμα θα μπορούσε να είναι λίγο πιο φαρδύ.
Στις επόμενες σελίδες θα περάσουμε στις αναλυτικές μετρήσεις του Ford Puma και στη βαθμολογία του στους τομείς των επιδόσεων, της πραγματικής κατανάλωσης, της ευρυχωρίας και των εγγυήσεων.
Σελ. 2 | Ford Puma. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Ford Puma. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
Σχολιάστε |