2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ford Puma. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
12/11/2024
Ας δούμε πώς διαμορφώνεται η βαθμολογία του ήπια υβριδικού Ford Puma των 125 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων σύμφωνα με την κατανάλωση, τους χώρους, τις επιδόσεις και την εγγύηση, αλλά και πώς τα πάει συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,3 | 7,3 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 10,8 | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 4,2 | 4,2 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 7,2 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 6,1 | KIA STONIC 1.0 100 PS 48V Hybrid 100ps | 9,2 | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 1000 | 1000 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 667 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | |
Κατανάλωση | 90% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11,2 | 16 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,1 | 7 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | 1,5 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,3 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 350 | OPEL MOKKA 1.2 100 PS 100ps | |
Χώροι | 84% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 125 | 150 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 79 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 170 | 250 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 115 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,09 | 8,66 | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 2WD 129ps | 14,2 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 10,6 | 9,4 | OPEL MOKKA 1.2T 136 PS 136ps | 22,9 | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 84% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 8 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,19 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,55 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,59 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 42 | 50 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 40 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,6 | 20,1 | JEEP AVENGER 1.2 TURBO 100ps | 15,6 | OPEL MOKKA 1.2 100 PS 100ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1280 | 1045 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps | 1330 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 125 | 150 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 79 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Ροπή (Nm) | 170 | 250 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS 150ps | 115 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1400 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,4 | 5,3 | SEAT ARONA 1.0 ECO TSI 110 PS 110ps | 6,6 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 122 | 118 | HYUNDAI BAYON 1.2B 79 PS 79ps | 149 | MG ZS 1.0T 6-MT 111ps |
Ξεκινώντας από τον τομέα της κατανάλωσης -και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας-, το ήπια υβριδικό χειροκίνητο Ford Puma με τα 125 άλογα καίει 7,3 λτ./100 χλμ. στην πόλη, επίδοση που είναι η καλύτερη μεταξύ των ήπια υβριδικών και «απλών» βενζινοκινητήρων. Και σαν να μην έφτανε αυτό, το Puma καταγράφει την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία και σε κατανάλωση στο ταξίδι, αφού καίει μόλις 4,2 λτ./100 χλμ. Σε αυτή την επίδοση οφείλεται εν μέρει και η κορυφαία αυτονομία του αμερικανικού SUV, που μπορεί να διανύσει 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ.
Περνώντας στην ευρυχωρία, το Ford Puma έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κλάση, με ωφέλιμο όγκο 536 λίτρα. Στο πίσω κάθισμα πλάτους 1,3 μέτρων χωράνε άνετα 2 ενήλικες επιβάτες, ενώ ο διαθέσιμος «αέρας» για το κεφάλι τους είναι 3,1 εκατοστά. Ο διαθέσιμος χώρος για τα πόδια τους είναι 11,2 εκατοστά. Και οι δύο τελευταίες μετρήσεις κατατάσσουν το Puma κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας.
Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα το Ford Puma χρειάζεται 10,09 δευτερόλεπτα, ενώ για την προσπέραση 80-120 χλμ./ώρα απαιτούνται 10,6 δλ., επιδόσεις αμφότερες μεταξύ των ταχύτερων της κλάσης. Όμως κα ιτα φρένα του Puma είναι πολύ αποτελεσματικά, αφού με 37,2 μέτρα που χρειάζεται για τη διαδικασία ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα, τοποθετείται πάνω από τον μέσο όρο που διαμορφώνει ο ανταγωνισμός.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Ford Puma σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Ford Puma. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Ford Puma. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |