Δοκιμή ηλεκτρικό Jeep Avenger
Jeep Avenger BEV, Τιμή 22/11/2024: 29 700€
Ηλεκτρικό Jeep Avenger: Με τον υψηλότερο βαθμό στην κατηγορία!
Είναι το γρηγορότερο στο προσπέρασμα 80-120 χλμ/ώρα.
Έχει τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, 20 εκατοστά.
Με 1 φόρτιση κάνει 290 χλμ σε ταξίδι.
Ο βασικός εξοπλισμός είναι ικανοποιητικός.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ηλεκτρικό Jeep Avenger
Το Jeep Avenger είναι το νεότερο και ταυτόχρονα το πιο μικρό μοντέλο της αμερικάνικης μάρκας. Το design του μικρού SUV το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό του, με στοιχεία όπως οι 7 κάθετες γρίλιες και το σχήμα των φαναριών να διακατέχονται από τη σχεδιαστική «γλώσσα» της Jeep. Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε ως αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο, και στη συνέχεια «φόρεσε» μοτέρ βενζίνης και απέκτησε ήπια υβριδικές και plug-in hybrid εκδόσεις, ούτως ώστε να απευθυνθεί σε μια όσο το δυνατόν πιο ευρεία γκάμα καταναλωτών.
Στο παρελθόν δοκιμάσαμε την εισαγωγική, αποκλειστικά βενζινοκίνητη, εκδοχή του Jeep Avenger. Ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε το ηλεκτροκίνητο μοντέλο, το οποίο διαθέτει μοτέρ 156 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh. Για να διαπιστώσουμε με αντικειμενικά κριτήρια πόσο καλή δουλειά έκαναν στη Jeep, θα βαθμολογήσουμε το Avenger με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας, λαμβάνοντας υπόψη μας την ηλεκτρική αυτονομία, τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, τις επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, τα φρένα, τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή. Με αυτό τον τρόπο θα έχουμε μια αντικειμενική εικόνα από το πόσο καλό είναι το ηλεκτρικό Jeep Avenger, καθώς και το πόσο ανταγωνιστικό είναι στην κατηγορία του.
Τα στοιχεία που κάνουν το Avenger να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι η ικανότητα προσπέρασης σε αυτοκινητόδρομο και η απόσταση από το έδαφος, αμφότερα τα καλύτερα στην κατηγορία, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα και τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών να είναι ανώτερα από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Η ευρυχωρία της καμπίνας κρίνεται μέτρια, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία στο ταξίδι είναι οριακά μικρότερη από τον μέσο όρο.
Το ηλεκτρικό Jeep Avenger βαθμολογείται με 88 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Jeep Avenger | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Jeep Avenger Bev 156 PS 54 kWh | ||||
Βαθμολογία | 88% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Ηλεκτρικό | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2023 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Ηλεκτρικό | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
|||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
156 | 156 | JEEP AVENGER BEV 156 PS 156ps 54 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
|||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
16,8 | 15 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | ||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.)
|
16,8 | 15 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
290 | 321 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 154 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
11 | 16 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 3,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,32 | 1,35 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 1,21 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 355 | 448 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 270 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
8,6 | 8 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 15,3 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
150 | 178 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 125 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,1 | 34,6 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 41,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
4 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
38.700 | 27.950 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 52.576 | VOLVO EX30 Single Motor RWD 272ps 69 KWh |
Τιμή με επιδότηση | 29.700 | 18.950 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 40.848 | VOLVO EX30 Single Motor RWD Extended Range 272ps 69 KWh |
Πώς να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση:
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις των μετρήσεών μας, το ηλεκτρικό Jeep Avenger αποσπά βαθμολογία 88 στα 100, η οποία είναι η υψηλότερη της κατηγορίας.
Τα δυνατά σημεία του μοντέλου είναι η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα, που ολοκληρώνεται σε 8,6 δευτερόλεπτα, καθώς και η κατανάλωση ρεύματος σε μικτό κύκλο, που είναι 16,8 kWh/100 χλμ, ένα νούμερο που δείχνει πως το ηλεκτρικό σύστημα είναι αποδοτικό και ταυτόχρονα η αεροδυναμική του αυτοκινήτου καλή.
Τα φρένα βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας και ακινητοποιούν το ηλεκτρικό Avenger από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 36,1 μέτρα, ενώ στο μέσο όρο είναι και η ευρυχωρία, με τον «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών ωστόσο να είναι ικανοποιητικός για άτομα ψηλού αναστήματος.
Με μία φόρτιση το Jeep Avenger θα μπορέσει να διανύσει 290 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, ένας αριθμός που βρίσκεται οριακά στο κατώτερο άκρο του μέσου όρου.
Ας δούμε στις επόμενες σελίδες τις αναλυτικές μετρήσεις του ηλεκτροκίνητου Jeep Avenger όσον αφορά στην ηλεκτρική αυτονομία, στους χώρους, στις επιδόσεις, στις εγγυήσεις και στον εξοπλισμό, κάνοντας ταυτόχρονα σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας.
Σελ. 2 | Πόσο καλό είναι το ηλεκτρικό Jeep Avenger σε αυτονομία, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Τι περιλαμβάνει ο εξοπλισμός άνεσης και ασφαλείας του ηλεκτρικού Jeep Avenger; |
Σχολιάστε |