3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πόσο καλό είναι το ηλεκτρικό Jeep Avenger σε αυτονομία, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
19/9/2024
Στους πίνακες που ακολουθούν θα δούμε πώς τα πηγαίνει το ηλεκτρικό Jeep Avenger στους τομείς αυτονομίας, ευρυχωρίας, επιδόσεων και εγγυήσεων.
Μάρκα/Μοντέλο | Jeep Avenger | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11 | 16 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 3,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 6 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 2,8 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,32 | 1,35 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 1,21 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 355 | 448 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 270 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Χώροι | 78% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 156 | 156 | JEEP AVENGER BEV 156 PS 156ps 54 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 260 | 500 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,6 | 8 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 15,3 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,4 | 5,4 | DS DS 3 E-TENSE FL 154ps 54 KWh | 17,6 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 90% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 4 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 4 | JEEP AVENGER BEV 156 PS 156ps 54 KWh | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 7 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 60% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,08 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,78 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,53 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,56 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 20 | 20 | JEEP AVENGER BEV 156 PS 156ps 54 KWh | 15,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1611 | 1050 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 1625 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 156 | 156 | JEEP AVENGER BEV 156 PS 156ps 54 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 260 | 500 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,1 | 34,6 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 41,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Κατανάλωση κατασκευαστή (kWh/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (kWh/100 χλμ.) | 15,6 | 14,7 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 17,8 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | ||||||
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΧωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 54 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 15,5 | 11,2 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 17,8 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 18,6 | 15 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 23,4 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 16,8 | 15 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 20,9 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 290 | 321 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 154 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Αυτονομία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής | 396 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 8 | DS DS 3 E-TENSE 50 kWh 136ps 50 KWh | 7 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh |
Ξεκινώντας από την ευρυχωρία, το Jeep Avenger έχει από τους μεγαλύτερους χώρους για τα κεφάλια των πίσω επιβατών στην κατηγορία, με 6 εκατοστά. Ο «αέρας» για τα γόνατα (11 εκατοστά), όπως και το πλάτος του πίσω καθίσματος (1,32 μέτρα) κυμαίνονται στο κατώτερο άκρο του μέσου όρου της κατηγορίας των ηλεκτρικών μικρών SUV, ωστόσο είναι αρκετοί για να φιλοξενήσουν απροβλημάτιστα 2 ενήλικες επιβάτες πίσω. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 355 λίτρα, αριθμός που κρίνεται μέτριος σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Όπως αναφέραμε ήδη, το Jeep Avenger δημιουργήθηκε ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα ηλεκτρικό μοτέρ της eMOTORS με ισχύ 156 άλογα και ροπή 260 Nm. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Avenger είναι το γρηγορότερο της κατηγορίας των ηλεκτρικών μικρών SUV όσον αφορά στις ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα, με τη διαδικασία να ολοκληρώνεται σε 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ είναι από τα ταχύτερα στην επιτάχυνση από στάση, με τα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 8,6 δευτερόλεπτα.
Όπως και το μοντέλο της βενζινοκίνητης έκδοσης, έτσι και το ηλεκτρικό Avenger έρχεται πρώτο στην κατηγορία του στον τομέα της απόστασης από το έδαφος, που είναι 20 εκατοστά, αυξάνοντας τις εκτός δρόμου ικανότητες και δικαιώνοντας το έμβλημα της Jeep.
Η μπαταρία που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα έχει χωρητικότητα 54 kWh. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το ηλεκτρικό Jeep Avenger μπορεί να διανύσει 290 χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο με μία φόρτιση, μια τιμή που βρίσκεται στο κατώτερο φάσμα του μέσου όρου της κατηγορίας. Παρόλα αυτά, σε μικτό κύκλο και με ελαφρώς συγκρατημένη οδήγηση είναι εφικτή η επίτευξη αυτονομίας 400 χλμ.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Jeep Avenger σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Πόσο καλό είναι το ηλεκτρικό Jeep Avenger σε αυτονομία, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Τι περιλαμβάνει ο εξοπλισμός άνεσης και ασφαλείας του ηλεκτρικού Jeep Avenger; |