2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Hyundai Bayon 100 PS 48V 7DCT. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
5/11/2024
Τι βαθμό παίρνει το ήπια υβριδικό Hyundai Bayon με τους 100 ίππους και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων όσον αφορά στην πραγματική κατανάλωση, στους χώρους, στις επιδόσεις και στις εγγυήσεις; Η απάντηση βρίσκεται στους πίνακες που ακολουθούν.
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai Bayon | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,5 | 5,5 | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 11,1 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,1 | 5,1 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 48V HYBRID 100ps | 6,2 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,6 | 5,9 | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 784 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Κατανάλωση | 81% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 8 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,8 | 7,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 1,4 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,38 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 334 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 334 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 48V HYBRID 100ps | |
Χώροι | 68% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 998 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 175 | 260 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 160 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,4 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,4 | FIAT 600 Hybrid 100ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 8,8 | 5,3 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 8,8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 48V HYBRID 100ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 66% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 5 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 75% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,18 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,78 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,5 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,58 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 40 | 50 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 40 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,5 | 20,5 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 14,2 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1145 | 1120 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1420 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 998 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 4500 | |||||
Ροπή (Nm) | 175 | 260 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 160 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,2 | 4,8 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 7,2 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 118 | 109 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 163 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps |
Το κορεάτικο μικρό SUV έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στο ταξίδι σε σχέση με τον ανταγωνισμό, η οποία σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι 5,1 λτ/100 χλμ. Η μέση κατανάλωση είναι τυπική για τα δεδομένα της κατηγορίας (7,6 λτ/100 χλμ), κάτι που ισχύει και για την κατανάλωση εντός πόλης, που μετρήθηκε στα 8,5 λτ/100 χλμ.
Όσον αφορά στην ευρυχωρία, όπως αναφέραμε στο Bayon θα ταξιδέψουν απροβλημάτιστα 5 ενήλικες επιβάτες, αφού το πίσω κάθισμα είναι το φαρδύτερο της κατηγορίας, και πιο συγκεκριμένα έχει πλάτος 1,38 μέτρα. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι ο μικρότερος σε σχέση με τον ανταγωνισμό και είναι 8 εκατοστά, ενώ ο «αέρας» για τα κεφάλια τους βρίσκεται στο μέσο όρο και μετρά 3,8 εκατοστά. Με βάση τα παραπάνω, στο πίσω κάθισμα του Hyundai Bayon θα φιλοξενηθούν με άνεση άτομα με ύψος 1,83 μέτρα.
Όπως φαίνεται, ο τρικύλινδρος ήπια υβριδικός κινητήρας 1 λίτρου του Hyundai Bayon έχει εξελιχθεί με γνώμονα τη χαμηλή κατανάλωση και όχι τις επιδόσεις. Η ιπποδύναμη είναι 100 άλογα και η ροπή 175 Nm, με το χρόνο για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα να είναι 11,4 δευτερόλεπτα και τον αντίστοιχο για την προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο (ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα) να είναι 8,8 δευτερόλεπτα.
Αμφότερες οι επιδόσεις είναι από τις πιο αργές της κατηγορίας. Αυτό λειτουργεί περισσότερο ως δείγμα της προόδου που έχουν κάνει τα χιλιάρια μοτέρ σήμερα, αφού το Bayon επιταχύνει ικανοποιητικά για τις συνθήκες της καθημερινότητας εντός και εκτός πόλης.
Για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα απαιτούνται 36,4 μέτρα, μια επίδοση που είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 16,5 εκατοστά, ένα νούμερο που βρίσκεται εντός του μέσου όρου των μικρών SUV.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Hyundai Bayon σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Hyundai Bayon 100 PS 48V 7DCT. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Πόσο καλό είναι το ανανεωμένο Hyundai Bayon σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |