Ένας νέος έμπιστος φίλος για την πόλη. Ο οδηγός έχει τον πλήρη έλεγχο του οχήματος λόγω καλής ορατότητας μα και σωστή διαχείρισης του όγκου. Η χρήση του αυτόματου κιβωτίου μαζί με το πολύ μαλακό τιμόνι, θα κάνουν την οδήγηση σε αστικά κέντρα, παιχνιδάκι. Το ύψος του Renegade, είναι εύκολα διαχειρίσιμο από την ανάρτηση, η οποία συγκρατεί τόσο την κλίση στις στροφές, όσο και την φυσιολογική τάση υποστροφής στο όριο. Επιπλέον, χάρη στην απόσταση των 178 χλστ. από το έδαφος και το 65άρι προφίλ των ελαστικών, η κίνηση σε ένα πατημένο χωματόδρομο είναι εύκολη και άνετη.
Κινητήρας-επιδόσεις: Οικονομικός και ροπάτος
Σηκώνοντας το καπό του Renegade συναντάμε τον 1.600άρη MJTD diesel κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 120 άλογα και 320 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Με το κιβώτιο να αξιοποιεί στο έπακρο την περίσσεια ροπή, οι αλλαγές είναι γρήγορες και απόλυτα ομαλές. Μάλιστα ο οδηγός μπορεί να επεμβαίνει χάρη στη δυνατότητα «χειροκίνητων» σειριακών αλλαγών μέσω του λεβιέ και μάλιστα με τον σωστό τρόπο. Το Kick down είναι πολύ δυνατό και σου εμπνέει την σιγουριά που απαιτείς την ώρα της προσπέρασης. Στον τομέα της κατανάλωσης, έχει γίνει καταπληκτική δουλειά, μιας και σύμφωνα με δικές μας μετρήσεις, δεν ξεπέρασε τα 6,7 λτ./100χλμ. Ένα νούμερο εντυπωσιακό, εάν αναλογιστούμε το βάρος και τον όγκο του αυτοκινήτου.
Copyright © 2024 - autoagora.gr