MG HS: Με τον πιο ισχυρό αλλά και «διψασμένο» κινητήρα της κατηγορίας
Δοκιμάζουμε το μικρομεσαίο SUV MG HS με τον 1.500αρη βενζινοκινητήρα των 162 ίππων, τον ισχυρότερο στην κατηγορία, και το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και το βαθμολογούμε με κριτήρια την κατανάλωση, τις επιδόσεις, την ευρυχωρία, τον εξοπλισμό, την τιμή και την εγγύηση ενώ ταυτόχρονα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το MG HS με τους 162 ίππους
Το MG HS είναι η νέα πρόταση στο κόσμο των μικρομεσαίων SUV. Μετά την Plug-In εκδοχή του, δοκιμάζουμε την καθαρά βενζινοκίνητη έκδοση του, με το μοτέρ των 1.500 κυβικών εκατοστών να είναι το πιο ισχυρό στην κατηγορία με 162 ίππους. Η αυξημένη ιπποδύναμη και οι καλές επιδόσεις φέρνουν όμως και τσιμπημένη κατανάλωση κάτι που αποτυπώνεται στα 9,9 λτ./100 χλμ. που χρειάζεται σε μεικτές συνθήκες, με την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χ.α.ω. να μην είναι το δυνατό του στοιχείο. Χτυπάει κορυφή όσο αφορά το κομμάτι της ευρυχωρίας, αφού μπορεί να φιλοξενήσει άνετα στα πίσω καθίσματα 3 ενήλικες που ξεπερνάνε το 1,90 μ. σε ύψος, ενώ η τιμή του και η 7ετη εργοστασιακή εγγύηση είναι από τις καλύτερες τις αγοράς.
Ας περάσουμε στην πλήρη δοκιμή του MG HS 1,5Τ με το χειροκίνητο κιβώτιο, όπου το αξιολογούμε στους τομείς της πραγματικής κατανάλωσης, ευρυχωρίας, επιδόσεων, εξοπλισμού, εγγυήσεων και τιμής. Δίπλα από κάθε μέτρηση σας παραθέσουμε τις επιδόσεις του καλύτερου και του χειρότερου μοντέλου της κατηγορίας του.
Πως να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
80% για το MG HS 1.5T
Μάρκα/Μοντέλο | Mg Hs | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Mg Hs 1.5t 162ps | ||||
Βαθμολογία | 80% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2019 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Βενζίνη | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1490 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
162 | 162 | MG HS 1.5T 162ps | 100 | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
9,9 | 6,8 | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
733 | 1000 | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | ||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
22 | 22 | MG HS 1.5T 162ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,42 | 1,43 | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 S&S 130ps | 1,34 | DACIA DUSTER 1.3 130 PS 4x2 130ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 463 | 645 | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 440 | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,4 | 9,13 | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS 150ps | 12,29 | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
190 | 211 | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 183 | FIAT TIPO CROSS 1.0 T 100 PS 100ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 41,1 | 35,5 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 130 130ps | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
7 | 8 | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 2 | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
27.900 | 23.400 | CITROEN C4 X 1.2 PureTech 100 PS 100ps |
To MG HS 1.5T των 162 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο συγκέντρωσε βαθμολογία 80%, δείχνοντας ότι μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τους κλασσικούς παίχτες της κατηγορίας και να κερδίσει ένα κομμάτι από την πίτα των πωλήσεων.
Τα δυνατά του στοιχεία επικεντρώνονται στον τομέα της ευρυχωρίας και της ιπποδύναμης του κινητήρα. Συγκεκριμένα έχει το μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα στην κατηγορία, με το πλάτος του πίσω καθίσματος να χάνει για ελάχιστα την πρωτιά, ενώ οι 162 ίπποι του 1.500αρη κινητήρα προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις.
Κορυφαία είναι και η 7ετή εργοστασιακή εγγύηση που προσφέρει η MG σε όλα τα μοντέλα της, με την τιμή να κλείνει πονηρά το μάτι σε όποιους ψάχνουν ένα οικογενειακό SUV που να μην ξεπερνάει τα 28.000 ευρώ.
Βαθμούς του κόβει η σχετικά τσιμπημένη κατανάλωση, κάτι που οφείλεται στην ιπποδύναμη, και η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα που υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Σελ. 2 | MG HS 1.5T 162PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | MG HS 1.5T 162PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |