Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Δοκιμή MG3 Hybrid+: Και δεν καίει και πηγαίνει σαν GTi
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή MG3 Hybrid+: Και δεν καίει και πηγαίνει σαν GTi

27/6/2024

Με 197 άλογα, κάνει το 0-100 σε 7,9 δλ.
Καίει 4,6 λτ./100 χλμ. στην πόλη, 5,8 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες
Ανετο και ευέλικτο στην οδήγηση, χώρος για 3 ενήλικες στο πίσω κάθισμα
Πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός ασφάλειας και τιμή από 19.950 ευρώ

Με 197 άλογα, κάνει το 0-100 σε 7,9 δλ.

Τα μικρά αυτοκίνητα φαίνεται πως είναι ξεγραμμένα από τα μελλοντικά σχέδια πολλών Ευρωπαίων κατασκευαστών. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, η συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων κοστίζει ακριβά στην παραγωγή, έχει πολύπλοκη κατασκευή, και έχει μικρά περιθώρια κέρδους, ενώ ταυτόχρονα τα SUV φαίνεται πως ικανοποιούν ολοένα και περισσότερους αγοραστές. Αντίθετα, οι εταιρείες αυξάνουν συνεχώς τις τιμές των αυτοκινήτων, που καταλήγουν απλησίαστα για την πλειονότητα του αγοραστικού κοινού. Η MG έχει διαφορετικούς στόχους, καθώς φαίνεται να βασίζει μεγάλο τμήμα της ευρωπαϊκής πορείας της στο MG3 Hybrid+. Όταν είχε ανακοινωθεί το ευρωπαϊκό του λανσάρισμα, και είχαν κυκλοφορήσει οι πρώτες φήμες για την τιμή του, η κινεζική -πρώην βρετανική- εταιρεία είχε καταφέρει να στρέψει τα φώτα πάνω της, δημιουργώντας μεγάλες προσδοκίες. Εμείς επιτέλους το οδηγήσαμε και μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.



Το MG3 Hybrid+ είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας που «φοράει» το υβριδικό κινητήριο σύνολο «Hybrid+». Αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων που αποδίδει ισχύ 105 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 136 αλόγων. Συνδυαστικά, το κινητήριο σύνολο αποδίδει 197 ίππους και 250 Nm ροπής. Η κίνηση πηγαίνει στους μπροστά τροχούς, ενώ ένα ηλεκτρικό μοτέρ λειτουργεί ως γεννήτρια για τη μπαταρία 1,83 kWh του MG3, ενώ αν χρειαστεί, μπορεί να τροφοδοτήσει απευθείας και τον ηλεκτροκινητήρα. Όλα τα παραπάνω εξασφαλίζουν αρκετά γρήγορες επιδόσεις στο κινεζικό υβριδικό, αφού ολοκληρώνει την επιτάχυνση από ακινησία στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ. και ολοκληρώνει το ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. Μετά την πολύ καλή επιτάχυνση ωστόσο, το MG3 Hybrid+ ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 41,7 μ.
 

Καίει 4,6 λτ./100 χλμ. στην πόλη, 5,8 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες

Τα full υβριδικά μικρά πόλης είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός  χεριού. Δυνατότερο «χαρτί» τους είναι φυσικά η κατανάλωση εντός πόλης, όπου έχουν σαφές πλεονέκτημα λόγω του συνεχούς σταμάτα-ξεκίνα. Η δυνατότητα επαναφόρτισης της μπαταρίας (ανάκτηση ενέργειας), όποτε ο οδηγός πατάει το φρένο ή αφήνει το γκάζι, επιτρέπει στον κινητήρα να είναι εξαιρετικά «αυτάρκης» από βενζίνη, καταγράφοντας καταναλώσεις κοντά στα 4 λτ./100 χλμ. ή και χαμηλότερες. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η κατανάλωση εντός πόλης για το MG3 ανέρχεται στα 4,6 λτ./ 100 χλμ. Στο ταξίδι καίει 6 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες «ισορροπεί» στα 5,8 λτ./100 χλμ.
 

Ανετο και ευέλικτο στην οδήγηση, χώρος για 3 ενήλικες στο πίσω κάθισμα

Το MG3 Hybrid+ έχει μήκος 4,11 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο των 2,57 μέτρων αξιοποιείται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την άνεση των επιβατών. Με πλάτος πίσω καθίσματος στα 1,35 μέτρα, χωράνε να καθίσουν 3 ενήλικες, που ενώ θα έχουν «αέρα» για τα γόνατά τους, με ύψος 1,75 μ., θα έχουν μόλις 1 εκ. από την κορυφή του κεφαλιού τους μέχρι την οροφή. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 293 λίτρα, που όμως μπορεί να φτάσει τα 983 λίτρα αν πέσουν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Οδηγικά, είναι άνετο και ευέλικτο, ενώ το τιμόνι, παρότι ελαφρύ, συνεννοείται αποτελεσματικά με τους τροχούς και δίνει στον οδηγό απόλυτη αίσθηση ελέγχου.



 

Πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός ασφάλειας και τιμή από 19.950 ευρώ

Σχεδιαστικά ξεχωρίζουν τα μπροστινά φωτιστικά σώματα με τις κοφτές γραμμές τους, ενώ οι μυώδεις επιφάνειες στα πλαϊνά και στο καπό, του δίνουν ιδιαίτερα sportive και αγριωπό χαρακτήρα. Το μήκος του είναι 4,11 μέτρα, ενώ στο εσωτερικό, οι εκτεταμένες πλαστικές επιφάνειες «μακιγιάρονται» από τη διακόσμηση σε καρό που θυμίζει σκωτσέζικο κιλτ. Η οθόνη infotainment συνοδεύεται από φυσικά μπουτόν, ενώ το ταμπλό είναι εξοπλισμένο με 4 θύρες USB. Υπάρχει η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone, ενώ το τεχνολογικό «σύμπαν» του MG3 Hybrid+ είναι συμβατό με τα λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto. Ο εξοπλισμός ασφάλειας είναι πλούσιος από τη βασική έκδοση, αφού περιλαμβάνει τεχνολογίες όπως το προσαρμοζόμενο cruise control, το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και η προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, ωστόσο η λειτουργία τους αφήνει περιθώρια για βελτιώσεις.



Φαίνεται πως το πιο δυνατό «ατού» του MG3 είναι η τιμή του. Το νέο MG3 Hybrid+ προσφέρεται στη χώρα μας σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις. Στη βάση βρίσκεται η έκδοση Excite με τιμή από 20.450 ευρώ (19.950 ευρώ με την προωθητική ενέργεια της αντιπροσωπείας), ακολουθεί η Exclusive από 21.950 ευρώ (21.450 με την έκπτωση) και τέλος υπάρχει η Luxury με αρχικό κόστος απόκτησης από 23.450 ευρώ (22.950).
 
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Το MG3 Hybrid+ κατέφτασε στα μέρη μας οφείλοντας να διαψεύσει ή να επιβεβαιώσει τις προσδοκίες και τις αμφιβολίες που το συνοδεύουν από τότε που ανακοινώθηκε το ευρωπαϊκό του λανσάρισμα. Με «ατού» τη χαμηλή κατανάλωση που συνδυάζεται με πολύ καλές επιδόσεις, τον πλούσιο εξοπλισμό από τη στάνταρ έκδοση, και φυσικά την τιμή που σπάει -έστω και οριακά- το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ, ήρθε για να τα βάλει με «υπερδυνάμεις» στην κατηγορία των μικρών πόλης. Μένει να δούμε αν θα τα καταφέρει.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε