Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Mercedes A 35 AMG 4Matic MHEV: Hot, premium και υβριδική
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes A 35 AMG 4Matic MHEV: Hot, premium και υβριδική

6/2/2024

ΝΑΙ είναι AMG και ΝΑΙ αν δεν τρέχεις δεν καίει
Mε 306 άλογα, τετρακίνηση και 0-100 σε 4,8 δλ.
Στο Sport mode «πυροβολάνε» οι εξατμίσεις και στρίβει τρένο.
Κατάλληλη και για καθημερινή χρήση, αφού παραμένει Mercedes!

ΝΑΙ είναι AMG και ΝΑΙ αν δεν τρέχεις δεν καίει

H Μercedes A 35 AMG 4Matic έρχεται πλέον με ήπια υβριδικό κινητήρα και είναι η πιο προσιτή επιλογή για να μπει κάποιος στο κόσμο της AMG, με την τιμή εκκίνησης της να ξεκινάει από τα 61.250 ευρώ. Μπορεί να είναι σχεδιασμένη για να «υψώνει το ηθικό», αλλά αν ο οδηγός έχει επιλεγμένα τα «πολιτισμένα» οδηγικά mode θα απολαύσει τη χαλαρή διάθεση της, η οποία αποτυπώνεται και στην κατανάλωση που μπορεί να πέσει ακόμα και στα 7,5 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού.

Mε 306 άλογα, τετρακίνηση και 0-100 σε 4,8 δλ.

Κάτω από το καπό υπάρχει ο γνωστός από την προκάτοχο της δίλιτρος turbo τετρακύλινδρος κινητήρας των 306 ίππων και των 400Nm ροπής, ο οποίος πλέον έχει ενσωματωμένο ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, που προσφέρει ένα boost 13 ίππων όταν χρειαστεί. Η συνολική ισχύς του μοντέλου αγγίζει τους 306 ίππους και τα 400Nm ροπής, με τη δύναμη να μεταφέρεται στους 4 τροχούς (έως 50:50) μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift 8G-DCT. Η ανανεωμένη Mercedes Α35 AMG χρειάζεται μόλις 4,8 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα, 2,6 δλ. για το 60-100 και 3,5 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα, με την τελική της να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.  

Στο Sport+ mode «πυροβολάνε» οι εξατμίσεις και στρίβει τρένο.

Με επιλεγμένο το Sport+ mode το τιμόνι σκληραίνει, οι αναρτήσεις αφήνουν σε δεύτερη μοίρα την εξομάλυνση του οδοστρώματος και βάζουν μπροστά την πρόσφυση, οι εξατμίσεις μεταμορφώνονται σε Mr. Hyde, με τα σκασίματα να είναι η μελωδία στα αυτιά του οδηγού, ενώ ο κόφτης του κινητήρα βυθίζεται ακόμα πιο βαθιά στις κόκκινες περιοχές. Ο συνδυασμός ενεργής τετρακίνησης και συστήματος διεύθυνσης κι αναρτήσεων προσφέρει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης με τα φρένα «άγκυρες» (100-0 σε 35,3 μ.) να είναι σύμμαχοι στις επιθυμίες του οδηγού. Βέβαια ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να ξεχάσει τα 12 λτ./100 χλμ. μέσης κατανάλωσης αν κυνηγάει συνέχεια το στροφόμετρο.

Κατάλληλη και για καθημερινή χρήση, αφού παραμένει Mercedes!

Όπως αναφέραμε με επιλεγμένα τα «πολιτισμένα» οδηγικά mode παραμένει ήσυχη, με το κοφτερό τιμόνι να βοηθάει στους ελιγμούς ειδικά μέσα στην πόλη, ενώ οι αναρτήσεις θα απορροφήσουν τις περισσότερες κακοτεχνίες του οδοστρώματος παρά το σφιχτό set-up τους.

Σελ.
2
Επιβλητική, μυώδες και… κυρία!
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε