Το Ceed της δοκιμής μας, κινεί ο 1.600άρης CRDI, απόδοσης 115 ίππων και 280 Nm ροπής. Ένα πολιτισμένος κινητήρας, ο οποίος χρησιμοποιεί ενεργή τεχνολογία ελέγχου ρύπων (SCR), περιορίζοντας αισθητά τους εκπεμπόμενους ρύπους και NOx. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, και πετυχαίνει ικανοποιητικές για την κατηγορία επιδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, χρειάζεται 10.2 δευτ. για να πετύχει το 0-100, αγγίζει τα 192 χλμ. τελική, ενώ το εντυπωσιακό νούμερο έγκειται στην κατανάλωση. Με την πραγματική να μην ξεπερνάει τα 6.2 λτ./100χλμ. μιλάμε για ένα πολύ καλό νούμερο, που σε συνθήκες ταξιδιού μετατρέπεται στα 4.6λτ./100χλμ. Στο ταξίδι, έχει αρκετή ροπή για να σε βγάλει ασπροπρόσωπο σε πιθανές προσπεράσεις, ενώ το κιβώτιο έχει θετικό κούμπωμα.
Οδική συμπεριφορά: Δεν φοβάται την πίεση. Μοναδική ποιότητα κύλισης
Το νέο Kia Ceed σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε για τους πολίτες της Ευρώπης. Η παρουσία πολλαπλών συνδέσμων πίσω, μας προετοίμασε για τα επίπεδα άνεσης και απορροφητικότητας που θα νιώθαμε στην οδήγηση. Και έτσι ακριβώς, το νέο μοντέλο πατάει καταπληκτικά στον δρόμο, απορροφά με μαεστρία ακόμα και τις τραγικές κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, ενώ η ηχομόνωση της καμπίνας είναι πολύ καλή. Το τιμόνι μπορεί να είναι ακριβές και με καλό βάρος, μα δεν θα σε προκαλέσει ιδιαίτερα για πιο ανεβασμένους ρυθμούς. Ωραία προσθήκη η παρουσία συστήματος επιλογής προγράμματος οδήγησης, ανάμεσα σε Normal και Sport τα οποία επηρεάζουν την οδηγική συμπεριφορά ανεβάζοντας τους παλμούς του οδηγού. Η ποιότητα κύλισης, είτε οδηγείτε εντός πόλης, είτε σε αυτοκινητόδρομο είναι εξαιρετική και δεν θα μεταφέρει εντός καμπίνας κανέναν θόρυβο.
Copyright © 2024 - autoagora.gr