Peugeot 2008 Hybrid e-DCS6, Τιμή 22/11/2024: 30 800€
Δοκιμή Peugeot 2008 Hybrid 136 PS: Το best seller βελτιώθηκε
Έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες στην κατηγορία.
Έχει και ένα από τα πιο ευρύχωρα πίσω καθίσματα.
Με πολύ αποτελεσματικά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,7 μέτρα).
«Τσιμπάει» λίγο η τιμή του, όμως έχει καλό εξοπλισμό.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ανανεωμένο, ήπια υβριδικό Peugeot 2008 των 136 ίππων
Ένα από τα best sellers τα τελευταία χρόνια στα μικρά SUV μόλις ανανεώθηκε. Το ανανεωμένο Peugeot 2008 κυκλοφορεί πλέον με σημαντικές αναβαθμίσεις, που ξεκινούν πρώτα και κυριότερα από το 48-βολτο ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο. «Πρωταγωνιστής» φυσικά συνεχίζει να είναι ο turbo βενζινοκινητήρας των 1.200 κυβικών, ωστόσο συναντάμε την προσθήκη του ηλεκτρικού κινητήρα των 29 ίππων (και των 55 Nm ροπής), κάτι που πρωτοείδαμε στο 208. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 136 ίππους (και 230 Nm ροπής), ωστόσο το γαλλικό μικρό SUV καίει πολύ λιγότερο από πριν εντός πόλης (6,6 λτ. αντί 9 λτ. /100 χλμ.). Όπως και στα υπόλοιπα ήπια υβριδικά συστήματα, η μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση εντοπίζεται εντός πόλης, όταν ο ηλεκτροκινητήρας «σιγοντάρει» στο διαρκές σταμάτα-ξεκίνα και κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος.
Στα πολύ θετικά είναι η πραγματική μέση κατανάλωσή του που είναι κορυφαία στην κατηγορία (μεταξύ ήπια υβριδικών και «καθαρά» βενζινοκίνητων μικρών SUV). Από τις οικονομικότερες της κατηγορίας είναι και οι επιμέρους καταναλώσεις, τόσο εντός πόλης όσο και στο ταξίδι, στο οποίο μπορεί να διανύσει 800 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ. Οι διακρίσεις ωστόσο δεν τελειώνουν εδώ: Και η ευρυχωρία του πίσω καθίσματος συγκαταλέγεται στα «ατού» του γαλλικού μικρού SUV, αφού ο «αέρας» για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών ανήκει στο υψηλότερο επίπεδο. Πολύ ποιοτικά είναι και τα φρένα του 2008, κάτι που καταλαβαίνουμε από την απόσταση που χρειάζεται για να ακινητοποιηθεί από ταχύτητα 100 χλμ./ώρα (36,7 μέτρα).
Οι επιδόσεις στο σπριντ 0-100 χλμ./ώρα και στην προσπέραση με επιτάχυνση από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα κατατάσσονται πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας, όπως και η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, ενώ και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας της εξοπλιστικής έκδοσης Allure που δοκιμάσαμε είναι ιδιαίτερα πλούσιος.
Βαθμολογούμε και αξιολογούμε το ήπια υβριδικό Peugeot 2008 των 136 ίππων στους τομείς των επιδόσεων, της κατανάλωσης, της ευρυχωρίας, του εξοπλισμού άνεσης κι ασφαλείας, της τιμής και της εγγύησης. Ταυτόχρονα το βάζουμε απέναντι στον ανταγωνισμό για να δούμε πως πάει σε σχέση με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Έπιασε 89% το Peugeot 2008 136 PS
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 2008 | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Peugeot 2008 Hybrid E-DCS6 136 PS | ||||
Βαθμολογία | 89% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1199 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
136 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,2 | 7,2 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
800 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
15,5 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,35 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 434 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 335 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,3 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,21 | VOLKSWAGEN TAIGO 1.0 TSI 110 PS DSG 110ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
206 | 220 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 180 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,7 | 35,2 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 38,8 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
21.230 | DACIA SANDERO STEPWAY 1.0 TCe 90 PS CVT 91ps | 44.100 | VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 190 PS DSG 4MOTION 190ps |
Πώς να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση:
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Το ήπια υβριδικό Peugeot 2008 των 136 ίππων πήρε συνολική βαθμολογία 89%, πλησιάζοντας πολύ κοντά στην κορυφή. Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά σε ποιους τομείς ξεχωρίζει και πού επιδέχεται βελτίωσης. Όπως ήδη αναφέραμε, η μέση κατανάλωση των 7,2 λίτρων/100 χλμ. είναι η κορυφαία στην κατηγορία, έστω και με ισοβαθμία, όπως φαίνεται στον παραπάνω πίνακα. Το 2008 καίει εξίσου λίγο τόσο μέσα στην πόλη όσο και στην Εθνική, για αυτό και συγκαταλέγεται στα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας του.
Και η ευρυχωρία της καμπίνας είναι πολύ καλή, ιδιαίτερα στον «αέρα» για γόνατα και κεφάλι των πίσω επιβατών, ενώ και το πλάτος του καθίσματος που τοποθετείται λίγο πάνω από τον μέσο όρο στην κατηγορία είναι επαρκές για να χωρέσει 3 ενήλικες.
Στο κομμάτι του φρεναρίσματος, τα 36,7 μέτρα που χρειάζεται για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα είναι μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κλάσης, ενώ τόσο το 0-100 χλμ./ώρα όσο και η διαδικασία των ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα, αλλά και η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ ανήκουν στο ανώτερο φάσμα του μέσου όρου. Πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός της έκδοσης που δοκιμάσαμε.
Σελ. 2 | Peugeot 2008. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Peugeot 2008. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |
Σχολιάστε |