4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot 2008. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
31/10/2024
Ας δούμε πώς διαμορφώθηκε η βαθμολογία του Peugeot 2008 των 136 ίππων σύμφωνα με την κατανάλωση, τους χώρους, τις επιδόσεις και την εγγύηση, αλλά και πώς τα πάει συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 2008 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6,4 | 6,3 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 11,1 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,5 | 5,1 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 6,2 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,2 | 7,2 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 800 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Κατανάλωση | 81% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 15,5 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 5,2 | 7,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 1,4 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,35 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 434 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 335 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Χώροι | 78% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 230 | 260 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 160 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,3 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,21 | VOLKSWAGEN TAIGO 1.0 TSI 110 PS DSG 110ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6,4 | 5,3 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 8,3 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 80% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 72% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,3 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,78 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,55 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,6 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 44 | 50 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 40 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 14,2 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1372 | 1120 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1420 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 230 | 260 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 160 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 4,9 | 4,9 | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 7,2 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 110 | 110 | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 163 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps |
Θα ξεκινήσουμε από το κομμάτι της κατανάλωσης όπου ο 1.200άρης PureTech κινητήρας αποδεικνύεται πολύ οικονομικός όταν συνδυάζεται με το ηλεκτρικό μοτέρ των 29 ίππων. Η υβριδική υποβοήθηση επηρεάζει θετικά τις τιμές της κατανάλωσης, κάνοντας τον κινητήρα τον πιο φειδωλό απέναντι στον ανταγωνισμό του. Πιο συγκεκριμένα, θα ζητήσει 6,4 λτ./100 χλμ. μέσα σε αστικό περιβάλλον, και 7,2 λτ. σε μεικτές συνθήκες που είναι η χαμηλότερη τιμή της κατηγορίας. Στο ταξίδι η κατανάλωση πέφτει στα 5,5 λτ./100 χλμ., αριθμός που εξασφαλίζει στο Peugeot 2008 800 χιλιόμετρα με ένα φουλάρισμα στο βενζινάδικο.
Αρκετά καλά τα πηγαίνει το γαλλικό SUV και στο κομμάτι των επιδόσεων. Η ενίσχυση του κινητήρα με 6 επιπλέον ίππους σε σύγκριση με το μοντέλο πριν την ανανέωση (136 από 130 ίππους), βελτιώνει λίγο τις επιδόσεις του, αφού από 9,6 δλ. για το κλασικό σπριντ 0-100 πλέον χρειάζεται 9,3, ενώ παρόμοια είναι η εικόνα και στην προσπέραση με επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα που από τα 6,8 δλ. έπεσε πλέον στα 6,4 δλ. Η δε τελική ταχύτητα από τα 203 ανέβηκε στα 206 χλμ./ώρα.
Ο «αέρας» για τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω επιβατών που θα επιβιβαστούν στο ανανεωμένο ήπια υβριδικό 2008 τους εξασφαλίζει άνετο ταξίδι. Ένας μέσος επιβάτης (ύψους 1,75 μ.) έχει 15,5 εκατοστά απόσταση από τα γόνατά του μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος, αλλά και 5,2 εκατοστά από την κορυφή του κεφαλιού του ως την οροφή. Τέλος, το πλάτος του καθίσματος είναι 1,35 μέτρα. Αυτές οι επιδόσεις σημαίνουν ότι χωράνε να καθίσουν άνετα και επιβάτες πιο ογκώδεις ή πιο ψηλοί του μέσου όρου.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Peugeot 2008 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Peugeot 2008. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Peugeot 2008. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |