
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot 408 Hybrid 136 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
18/2/2025
Ήρθε η ώρα να αναλύσουμε την πραγματική κατανάλωση στην πόλη και στο ταξίδι, την ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, καθώς και την επιτάχυνση από στάση και σε προσπέρασμα του Peugeot 408 Hybrid με τα 136 άλογα, βάζοντάς το παράλληλα απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας.
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 408 | Καλύτερο ΜΕΣΑΙΑ Hybrid Mild hybrid Βενζίνη Automatic ΕΜΠΡΟΣ | Χειρότερο ΜΕΣΑΙΑ Hybrid Mild hybrid Βενζίνη Automatic ΕΜΠΡΟΣ | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6,4 | 4 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | 10,9 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,3 | 5,3 | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136ps | 7,5 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,1 | 5,7 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | 9,8 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 981 | 981 | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136ps | 645 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | |
Κατανάλωση | 87% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 17,5 | 17,5 | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136ps | 12 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,1 | 6,5 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | 2,1 | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,38 | 1,41 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | 1,29 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 600 | SKODA OCTAVIA GRAND COUPE 1.5 TSI mHEV DSG7 150ps | 410 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | |
Χώροι | 83% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 204 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | 136 | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 230 | 320 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | 186 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,4 | 7,6 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | 9,4 | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6,8 | 5,1 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | 6,8 | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 74% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 5 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | 2 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,69 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,85 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,48 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,79 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 52 | 66 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | 40 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18,8 | 18,8 | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136ps | 12,8 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1544 | 1387 | SKODA OCTAVIA GRAND COUPE 1.5 TSI mHEV DSG7 150ps | 1790 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 136 | 204 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | 136 | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 230 | 320 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | 186 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,1 | 4,7 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | 6,4 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 115 | 108 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | 145 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση, το Peugeot 408 Hybrid είναι το καλύτερο ήπια υβριδικό μοντέλο στην κατηγορία στο συγκεκριμένο τομέα, σημειώνοντας 6,4 λτ/100 χλμ σε αστικό κύκλο και 5,3 λτ/100 χλμ σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου. Σε μικτή διαδρομή, που περιλαμβάνει ανηφόρες, κατηφόρες, πόλη και σημεία με απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, η μέση κατανάλωση είναι 7,1 λτ/100 χλμ.
Περνώντας στην ευρυχωρία, το γαλλικό μοντέλο έχει το μεγαλύτερο «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, με 17,5 εκατοστά.
Η χαμηλή γραμμή της οροφής κάνει το 408 να μοιάζει με coupe αυτοκίνητο, κάτι που ενισχύει το δυναμισμό στο σχέδιο. Αυτό έχει αντίκτυπο στο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, που είναι 2,1 εκατοστά. Το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 1,38 μέτρα, κάτι που σημαίνει πως θα φιλοξενηθούν άνετα 3 ενήλικες επιβάτες, ενώ η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ που είναι 536 λίτρα κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.

Ώθηση στο Peugeot 408 Hybrid δίνει το ήπια υβριδικό 48βολτο κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν 1.200αρη βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων, ο οποίος έχει ενσωματωθεί στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η συνολική ισχύς είναι 136 άλογα και η ροπή 230 Nm. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο (80-120 χλμ/ώρα) ολοκληρώνεται σε 6,8 δευτερόλεπτα. Οι συγκεκριμένες μετρήσεις ικανοποιούν, ωστόσο δεν δρέπουν δάφνες σε σχέση με αυτές του ανταγωνισμού. Εξάλλου, αυτή είναι η «μικρή» έκδοση του Peugeot 408, μιας και η εταιρεία προσφέρει το αυτοκίνητο και με 225 άλογα.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Peugeot 408 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Peugeot 408 Hybrid 136 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Peugeot 408 Hybrid 136 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |