
Peugeot 408 Hybrid e-DCS6, Τιμή 12/03/2025: 34 900€
Peugeot 408 Hybrid 136 PS: Πιάνει κορυφή στην κατηγορία του
Είναι το ήπια υβριδικό μεσαίο με τη χαμηλότερη κατανάλωση σε πόλη, ταξίδι και μικτό κύκλο.
Μπορεί να κινείται για λίγο αποκλειστικά με ρεύμα.
TOP σε χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και σε πλάτος καθίσματος.
Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης είναι πολύ πλούσιος.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Peugeot 408 Hybrid με τα 136 άλογα
Το Peugeot 408 είναι ο εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρείας στη μεσαία κατηγορία, και ξεχωρίζει από το φουτουριστικό σχεδιασμό που «παντρεύει» τα χαρακτηριστικά των coupe αυτοκινήτων με αυτά των crossover μοντέλων.
Πλέον η Peugeot εφοδιάζει το αυτοκίνητο με τον νέο κινητήρα 1,2 λίτρων 136 ίππων που έχει ήπια υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο διαφέρει από τον ανταγωνισμό αφού μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο αποκλειστικά με ρεύμα σε συνθήκες χαμηλής ταχύτητας μέχρι 30 χλμ/ώρα, όπως για παράδειγμα κατά το παρκάρισμα ή κατά την εκκίνηση στο φανάρι.
Πόσο καλό είναι το Peugeot 408 στη συγκεκριμένη έκδοση; Για να το ανακαλύψουμε δοκιμάζουμε το αυτοκίνητο και το αξιολογούμε με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας, λαμβάνοντας υπόψη μας κριτήρια όπως η πραγματική κατανάλωση, η ευρυχωρία, οι επιδόσεις, ο εξοπλισμός, η εγγύηση και η τιμή. Παράλληλα, δίπλα από κάθε μέτρηση θα παραθέσουμε τις αντίστοιχες του καλύτερου και του χειρότερου μοντέλου της κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη μας μοντέλα με «κανονικούς» και ήπια υβριδικούς βενζινοκινητήρες, αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Τα σημεία που κάνουν το Peugeot 408 Hybrid με τα 136 άλογα να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι η χαμηλή κατανάλωση στην πόλη και στο ταξίδι, τα φρένα που είναι δυνατά, ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών και το πλάτος του πίσω καθίσματος, που θα εξυπηρετήσει άνετα τη φιλοξενία 3 ενηλίκων επιβατών.
Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 9,4 δευτερόλεπτα, ένα νούμερο που είναι μεν μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του ανταγωνισμού, αλλά είναι ικανοποιητικό. Η τιμή βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας και συνοδεύεται από έναν πλούσιο εξοπλισμό.
Μάρκα/Μοντέλο | PEUGEOT 408 | Καλύτερο ΜΕΣΑΙΑ Hybrid Mild hybrid Βενζίνη Automatic ΕΜΠΡΟΣ |
Χειρότερο ΜΕΣΑΙΑ Hybrid Mild hybrid Βενζίνη Automatic ΕΜΠΡΟΣ |
||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136 PS | ||||
Βαθμολογία | 90% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | ΜΕΣΑΙΑ Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1199 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
136 | 204 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | ||
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,1 | 5,7 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
981 | 981 | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136ps | 645 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
17,5 | 17,5 | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,38 | 1,41 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | ||
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 600 | SKODA OCTAVIA GRAND COUPE 1.5 TSI mHEV DSG7 150ps | 410 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,4 | 7,6 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | ||
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
210 | 240 | MERCEDES CLE 200 Coupe 204ps | 180 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35 | 35 | PEUGEOT 408 Hybrid e-DCS6 136ps | 37 | SKODA OCTAVIA GRAND COUPE 1.5 TSI mHEV DSG7 150ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | HONDA CIVIC e:HEV 184 PS 184ps | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
34.900 | 27.200 | SKODA OCTAVIA GRAND COUPE 1.5 TSI mHEV DSG7 116ps |
Το Peugeot 408 Hybrid 136 PS βαθμολογείται με 90 στα 100
Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις μας, το Peugeot 408 Hybrid βαθμολογείται με 90 στα 100, ένας αριθμός που είναι ο υψηλότερος στην κατηγορία.
Τα δυνατά σημεία του Peugeot 408 Hybrid 136 PS είναι η κατανάλωση, που είναι η χαμηλότερη αν λάβουμε υπόψη μας τα αυτόματα ήπια υβριδικά μεσαία, τα φρένα, που είναι επίσης τα καλύτερα στην κατηγορία, ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών, καθώς και το πλάτος του πίσω καθίσματος.
Ο χρόνος για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα είναι 9,4 δευτερόλεπτα, μια μέτρηση που αντικειμενικά είναι σβέλτη, ωστόσο είναι η μεγαλύτερη της κατηγορίας. Το πορτ-μπαγκάζ είναι στο μέσο όρο (536 λίτρα), ενώ η εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών είναι καλή. Τέλος, η τιμή βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Στις σελίδες που ακολουθούν θα δούμε αναλυτικά τις μετρήσεις κατανάλωσης, ευρυχωρίας και επιτάχυνσης του Peugeot 408 Hybrid με τα 136 άλογα.
Σελ. 2 | Peugeot 408 Hybrid 136 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Peugeot 408 Hybrid 136 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |