Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Ένα SUV με πολλές πολυμορφικές λύσεις

    28/9/2019

    Την ποιοτική αναβάθμιση που έχει υποστεί το Captur, μόνο ένας τυφλός δεν θα την έβλεπε, καθώς τα υλικά παρουσιάζουν εξαιρετικό φινίρισμα και η συναρμογή είναι αρκετά αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν. Η σχεδίαση του είναι σίγουρα μία από τις πιο μοντέρνες της κατηγορίας, ενώ το εξελιγμένο πλέον σύστημα infotainment παρέχει τις απαραίτητες για την εποχή high-tech ανέσεις. Σίγουρα οι ομοιότητες με το Clio είναι εμφανείς ενώ τα αλουμινένια πεντάλ, όπως και η κορυφή του λεβιέ, είναι μία σπορ επένδυση στην αρκετά νεανική ατμόσφαιρα. Το τιμόνι με την σειρά του διαθέτει τα απαραίτητα κουμπιά, ενώ δεν θα χρειαστείτε πάνω από 2 λεπτά και μόνο την πρώτη φορά, για να μάθετε όλες τις λειτουργίες του συστήματος Infotainment.



    Πληθώρα θέσεων για μικροαντικείμενα
    Ατού του Captur είναι οι πολυάριθμες πρακτικές λύσεις, όπως το συρόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού, το συρόμενο πίσω κάθισμα και ο μεγάλος χώρος αποσκευών ο οποίος έχει χωρητικότητα από 377 μέχρι και 455 λτ. Η καμπίνα από την άλλη είναι ευρύχωρη, καθώς θα μπορέσουν να μεταφερθούν με άνεση 4 ενήλικες, με το σχετικά μικρό φάρδος του πίσω καθίσματος, να στερεί την άνεση από ένα πέμπτο επιβάτη.


    Πιο ζωντανός αλλά και πιο οικονομικός από τον προηγούμενο
    Ο 1,33 λίτρων TCe κινητήρας της Renault που εξετάζουμε, είναι ζωντανός και  κινεί με περισσή άνεση το Captur, ενώ η απόδοση των 130 ίππων του χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις σε σύνολο. Πιο συγκεκριμένα το 0-100 έρχεται σε 9.6 δευτ., ενώ η τελική φτάνει μέχρι και τα 200 χλμ./ώρα. Πέρα από τις επιδόσεις, σίγουρα διακρίνεται για την ιδιαίτερα ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία του,  χωρίς κραδασμούς ή κομπιάσματα, με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο να έχει πολύ ικανοποιητικό κούμπωμα. Η κατανάλωση στην πράξη, αγγίζει τα 7,8 λτ./100 χλμ. μία αρκετά καλή τιμή για την κατηγορία, η οποία μάλιστα μπορεί να πέσει και αρκετά εάν έχετε «ελαφρύ» πόδι.


    Σπιρτόζικο και ευχάριστο
    Οδηγώντας το ανανεωμένο Captur ο οδηγός θα αντιληφθεί αμέσως την πιο σωστή λειτουργία της ανάρτησης και το σημαντικά βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης. Θα περάσει αλώβητο από έντονες κακοτεχνίες, ενώ η ανάρτηση είναι καλορυθμισμένη με τις κλίσεις στις στροφές, ακόμα και σε ρυθμούς πίεσης, να είναι μικρές. Μεγάλο θετικό είναι και η πολύ καλή στήριξη σώματος που προσφέρουν τα νέα καθίσματα σε οδηγό και συνοδηγό, παρέχοντας άνεση και ασφάλεια. Εάν ο δρόμος σας βγάλει σε στριφτερή διαδρομή, θα την απολαύσετε παραπάνω από όσο θα περιμένατε, καθώς το καλοζυγισμένο πλαίσιο, θα σου επιστρέψει να το ζορίσεις, χωρίς να φοβάσαι για πιθανή απώλεια πρόσφυσης. Τέλος, χάρη στα 170χλστ. απόστασης από το έδαφος θα μπορέσει να κινηθεί χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς σε πατημένο χωματόδρομο και να προσφέρει έστω και light, μερικές off road διαδρομές.


     
    Συμπέρασμα
    Δεν είναι τυχαία ένα από τα best seller crossover στην Ευρώπη. Η συγκεκριμένη έκδοση σε συνεργασία με τον πολύ καλό νέο TCe κινητήρα σε βγάζει από το άγχος του μέλλοντος για τα καύσιμα, ενώ κοστίζει όσο και ο ανταγωνισμός, δίνοντας πολλές φορές πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ