Toyota C-hr 2.0L HEV AWD-i, Τιμή 22/11/2024: 37 270€
Νέο Toyota C-HR: Παραμένει από τα καλύτερα της κατηγορίας
Δοκιμάζουμε το τετρακίνητο Toyota C-HR με τον 2λίτρο κινητήρα των 197 ίππων και παράλληλα το βαθμολογούμε με κριτήρια την πραγματική κατανάλωση, τις επιδόσεις, την ευρυχωρία, τον εξοπλισμό, τις εγγυήσεις και την τιμή και το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ετρακίνητο Toyota C-HR των 197 ίππων
Χωρίς να χάσει την χαρακτηριστική εμφάνιση του και με το βαρύ όνομα της Toyota να το συνοδεύει, η νέα γενιά του C-HR έρχεται με φόρα και τις περγαμηνές των πωλήσεων του προκάτοχου του! Έχοντας ήδη δοκιμάσει την έκδοση με τον 1.800αρη κινητήρα των 122 ίππων, βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του 2λίτρου τετρακίνητου C-HR, το οποίο συνεχίζει να ξεχωρίζει για την χαμηλή κατανάλωση του, μέση (5,2 λτ./100 χλμ.) κι εντός αστικού ιστού (3,6 λτ./100 χλμ.), αλλά και για τις επιδόσεις που προσφέρουν οι 197 ίπποι του (0-100 σε 7,7 δλ., 80-120 σε 4,7 δλ.). Χωροταξικά μένει λίγο πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό, κυρίως λόγω της σφηνοειδούς σχεδίασης του και της μπαταρίας.
Δοκιμάζουμε λοιπόν και βαθμολογούμε αναλυτικά το τετρακίνητο Toyota C-HR των 197 ίππων με κριτήρια την πραγματική κατανάλωση, την ευρυχωρία, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή. Παράλληλα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του, για να δούμε τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία και πως τα πάει σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Πώς να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο- Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο- Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Το τετρακίνητο 2λιτρο Toyota C-HR έπιασε βαθμολογία 92%
Μάρκα/Μοντέλο | Toyota C-hr | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Toyota C-hr 2.0l Hev Awd-i 197ps | ||||
Βαθμολογία | 92% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1987 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
197 | 230 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 116 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
|||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
4Χ4 | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
5,2 | 5 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | 7,5 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
782 | 843 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 576 | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
14,5 | 21 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,36 | 1,41 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | ||
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 362 | 616 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
7,7 | 7,6 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 12,8 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
180 | 193 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 165 | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,5 | 34,8 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps | 38,5 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
6 | 7 | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
37.270 | 29.300 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | 62.400 | LEXUS UX 250h 4x4 184ps |
Με συνολική βαθμολογία 92%, το τετρακίνητο 2λιτρο Toyota C-HR χτυπάει κορυφή, παραμένοντας από τα κορυφαία της μικρομεσαίας SUV κατηγορίας, όπου οι εταιρείες ρίχνουν και το μεγαλύτερο τους βάρος τα τελευταία χρόνια. Σε πρώτη φάση βλέπουμε ότι η μέση κατανάλωση του είναι ένα από τα πιο δυνατά του στοιχεία, αφού τα 5,2 λτ./100 χλμ. που χρειάζεται σε μεικτές συνθήκες είναι ελάχιστα παραπάνω από τα 5 που καίει το μικρό C-HR, το οποίο έχει και την κορυφαία τιμή στην κατηγορία.
Πολύ δυνατά κινείται και στο κομμάτι των επιδόσεων, όπου για μόλις 0,1 δλ. χάνει την πρωτιά στο 0-100 χλμ./ώρα (7,7 δλ.), ενώ τα 6 χρόνια εγγύησης που προσφέρει η Toyota είναι από τις καλύτερες στην αγορά. Η χωροταξία της καμπίνας βρίσκεται στο μέσο όρο, με το πορτ-μπαγκάζ να μην διεκδικεί δάφνες για τη χωρητικότητα των 362 λίτρων. Όσον αφορά την τιμή του, δεν είναι υψηλή για τον υβριδικό του χαρακτήρα και την τετρακίνητη φύση του, με τον εξοπλισμό του (όπως θα δούμε και παρακάτω) να είναι αρκετά πλούσιος.
Σελ. 2 | Toyota C-HR 2.0 HEV AWD: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Toyota C-HR 2.0 HEV AWD: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σχολιάστε |