Toyota C-HR 2.0 HEV AWD: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Διαβάστηκε από 5307 αναγνώστες - 16/10/2024
Ας δούμε αναλυτικά πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία του τετρακίνητου 2λιτρου Toyota C-HR των 197 ίππων και που βρίσκεται στους τομείς της κατανάλωσης, της ευρυχωρίας, των επιδόσεων και των εγγυήσεων, αλλά και πως τα πάει με τον ανταγωνισμό.
Μάρκα/Μοντέλο | Toyota C-hr | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 3,6 | 3,5 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 6,5 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,5 | 5,1 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 7,8 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,2 | 5 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | 7,5 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 782 | 843 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 576 | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | |
Κατανάλωση | 86% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 14,5 | 21 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 12,6 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,5 | 7,5 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 2,1 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,41 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 1,33 | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 362 | 616 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 283 | LEXUS UX 250h 4x4 184ps | |
Χώροι | 68% | |||||
Είδος | Hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1987 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 197 | 230 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 116 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 206 | 350 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 148 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,7 | 7,6 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 12,8 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 4,7 | 4,7 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | 9 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 86% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 6 | 7 | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 3 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 82% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,36 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,83 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,57 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,64 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 43 | 57 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 38 | HYUNDAI KONA Hybrid 141 PS 141ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 20 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | 14,8 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1420 | TOYOTA C-HR 1.8 HSD 122 PS e-CVT 122ps | 1687 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | ||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1987 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 197 | 230 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 116 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 206 | 350 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 230ps | 148 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,1 | 4,4 | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 5,8 | SUZUKI SX4 S-CROSS 1,5 Strong Hybrid 4WD 116ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 114 | 100 | KIA NIRO 1.6 Hybrid 141 PS 141ps | 144 | HYUNDAI TUCSON 1.6 T 230 PS HEV 6AT 4WD 230ps |
Μπορεί η σφηνοειδής σχεδίαση του Toyota C-HR να το κάνει να ξεχωρίζει από μακριά αλλά «κλέβει» χώρο από την καμπίνα. Τα 14,5 εκ. απόστασης για τα γόνατα και τα 2,5 εκ. αέρας για το κεφάλι, δεν επιτρέπει στον πίσω επιβάτη να απλωθεί, όντας απλά επαρκής ο χώρος που έχει στη διάθεση του, ενώ το πλάτος του πίσω καθίσματος (1,36 μ.) είναι οριακό για 3 ενήλικες. Τα 362 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ βρίσκονται πιο χαμηλά από το μέσο όρο της κατηγορίας και σίγουρα θα θέλαμε κάτι παραπάνω σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο.
Κάτω από το καπό του τετρακίνητου Toyota C-HR της δοκιμής μας βρίσκεται ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας 152 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 113 ίππων κι ένα 41 ίππων που στέλνει την ισχύ αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Η συνδυαστική δύναμη σκαρφαλώνει στους 197 ίππους και τα 206 Nm ροπής, νούμερα που αποτυπώνονται και στο χρονόμετρο των επιδόσεων. Συγκεκριμένα χρειάζεται 7,7 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ ώρα και 4,7 δλ. για το 80-120 χ.α.ω., που είναι κι η καλύτερη τιμή στην κατηγορία.
Στο C-HR η αυξημένη ιπποδύναμη δεν σημαίνει και υψηλή κατανάλωση. Το υβριδικό σύστημα της Toyota δουλεύει εξαιρετικά, κάνοντας το μοντέλο εχθρό του βενζινά. Αν και 2λίτρο τετρακίνητο, το ιαπωνικό SUV θέλει μόλις 5,2 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες και 5,5 λτ. σε ταξίδι. Παρόλο που οι παραπάνω τιμές είναι εντυπωσιακές για SUV αυτοκίνητο, ρεσιτάλ δίνει στην κατανάλωση εντός πόλης, όπου καίει σαν σκούτερ, αφού χρειάζεται μόλις 3,6 λτ./100 χλμ.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Toyota C-hr σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Toyota C-HR 2.0 HEV AWD: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Toyota C-HR 2.0 HEV AWD: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |