Volvo Xc40 T2 1.5 129 PS AUTO, Τιμή 23/11/2024: 40 563€
Πόσο αξίζει το «βασικό» Volvo XC40 των 40.000 ευρώ;
Δοκιμάζουμε το Volvo ΧC40 στην εισαγωγή έκδοση του με τον 1,5 λτ. turbo κινητήρα των 129 ίππων και το βαθμολογούμε στους τομείς της κατανάλωσης, της ευρυχωρίας, των επιδόσεων, του εξοπλισμού, των εγγυήσεων και της τιμής, ενώ ταυτόχρονα το συγκρίνουμε το με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το βασικό Volvo XC40
Η Volvo, παρά την πορεία προς πιο πράσινες λύσεις (ανακυκλωμένα υλικά, κατάργηση δέρματος, ίνες από φύκια κτλ) συνεχίζει να παραμένει μια premium εταιρεία, με τα μοντέλα της να επιλέγονται κατά κύριο λόγο από στελέχη εταιριών που επιθυμούν κύρος, prestige αλλά και χώρους για την οικογένεια τους. Tο εισαγωγικό της SUV μοντέλο, το XC40 είναι ίσως το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στη γκάμα της, μιας και βρίσκεται στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην κατηγορία του, με τη μερίδια του λέοντος να έχει αγοραστεί για εταιρικούς σκοπούς.
Μπορεί να έχουμε ήδη αναφέρει τα 5 κόκκινα σημεία του Volvo ΧC40, όμως τώρα δοκιμάζουμε την βασική έκδοση με τον 1.500αρη turbo κινητήρα των 129 ίππων και των 245Nm ροπής και το αξιολογούμε σύμφωνα με την κατανάλωση, την ευρυχωρία, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή, ενώ δίπλα του τοποθετούμε το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του για να διαπιστώσουμε που βρίσκεται.
Όλες οι μετρήσεις, όπως θα διαπιστώσετε, είναι στη διάθεση σας για να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.
Ας δούμε τη συνολική βαθμολογία του Volvo ΧC40 με τον βασικό 1,5 λίτρων turbo κινητήρα.
Πως να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Το Volvo XC 40 παίρνει βαθμολογία 82%
Μάρκα/Μοντέλο | Volvo Xc40 | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Volvo Xc40 T2 1.5 129 Ps Auto 129ps | 86% | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | ||
Βαθμολογία | 82% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2017 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Βενζίνη | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1477 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
129 | 163 | MERCEDES GLA 200 163ps | 129 | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
8 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
8,5 | 7,5 | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | 10,1 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
857 | 963 | MERCEDES GLB 200 163ps | 773 | BMW X2 sDrive 18i DCT 136ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
14,2 | 18,8 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 9,2 | BMW X2 sDrive 18i DCT 136ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,42 | 1,43 | PEUGEOT 3008 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | ||
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 452 | 615 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
11,3 | 8,04 | MERCEDES GLB 200 163ps | 11,3 | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
180 | 210 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 180 | VOLVO XC40 T2 1.5 129 PS AUTO 129ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,1 | 35 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | 38,6 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps | 2 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
40.563 | 27.540 | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps |
To Volvo ΧC40 μετρήθηκε σε όλους τους τομείς και βαθμολογήθηκε με 82%, ένα νούμερο που το φέρνει στη μέση της κατάταξης στην κατηγορία των βενζινοκίνητων αυτόματων μικρομεσαίων SUV.
To σουηδικό μοντέλο παίρνει extra πόντους για το φάρδος του πίσω καθίσματος, αφού είναι μόλις 1 εκ. πιο μικρό από τον πρώτο της κατηγορίας και για τις επιδόσεις του στο φρενάρισμα, μιας και χρειάζεται μόλις 35,1 μ. για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ, χάνοντας την πρωτιά για μερικά εκατοστά (το κορυφαίο θέλει 35 μ.). Στα θετικά στοιχεία προστίθεται και η 5ετη εγγύηση, καθώς και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Στην αντίπερα όχθη, οι 129 ίπποι δεν επιτρέπουν στο XC40 να κάνει το κάτι παραπάνω στο τομέα του 0-100 χλμ./ώρα, όταν τελευταίο στην κατηγορία, ενώ η τιμή των 40.563 ευρώ για τη βασική έκδοση θεωρείται υψηλή.
Σελ. 2 | Volvo XC40 T2: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Volvo XC40 T2: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |