autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμή ανανεωμένο Ford Focus 125 PS: Ήπια υβριδικό αλλά καθόλου ήπιο
16 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV, Τιμή 26/10/2024: 25 929€

Δοκιμή ανανεωμένο Ford Focus 125 PS: Ήπια υβριδικό αλλά καθόλου ήπιο

13/9/2024

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, έχει την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία.
Με 7 λτ./100 χλμ., έχει και τη χαμηλότερη κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες.
Με ήπια υβριδικό κινητήρα, όμως δεν χάνει τον fun-to-drive χαρακτήρα.
Έχει στάνταρ οθόνη 13,2 ιντσών (η μεγαλύτερη της κατηγορίας) και 8 χρόνια εγγύηση.

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ήπια υβριδικό Ford Puma με τους 125 ίππους

Δοκιμάζουμε το φρεσκαρισμένο, ήπια υβριδικό Ford Focus με τον 1.000άρη turbo Εcoboost κινητήρα που αποδίδει 125 ίππους, και πλέον συνδυάζεται με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης και μια μικρή μπαταρία. Η μπαταρία αυτή τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 16 ίππων και 50 Nm ροπής. Αυτός ενισχύει τον θερμικό κινητήρα με την παροχή πρόσθετης ροπής για καλύτερες επιταχύνσεις, ενώ αναλαμβάνει και την ανάκτηση ενέργειας όποτε το αυτοκίνητο επιβραδύνει, φορτίζοντας παράλληλα τη μπαταρία ιόντων λιθίου.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το Ford Focus συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία, μεταξύ ήπια υβριδικών και «συμβατικών» βενζινοκίνητων μοντέλων. Αυτό οφείλεται σε πολύ μεγάλο ποσοστό στη μειωμένη κατανάλωση που του εξασφαλίζει το ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο. Η κατανάλωσή του σε μεικτές συνθήκες, στην πόλη, αλλά και στο ταξίδι, είναι από τις χαμηλότερες στην κατηγορία. Αυτό του επιτρέπει να έχει μία από τις μεγαλύτερες αυτονομίες στην κατηγορία του στο ταξίδι, αφού σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ μπορεί να βγάλει ως και 981 χιλιόμετρα.

Το Focus βρίσκεται ανάμεσα στα κορυφαία μικρομεσαία και στον τομέα της ευρυχωρίας, αφού ειδικότερα ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών αλλά και το πλάτος του πίσω καθίσματος κατατάσσονται πολύ κοντά στην κορυφή της κατηγορίας. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν οι επιβάτες είναι λίγο ψηλότεροι ή πιο ογκώδεις του μέσου όρου, κάθονται άνετα στο πίσω κάθισμα.

Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πολύ πλούσιος από την εισαγωγική έκδοση, αφού περιλαμβάνει ακόμη και «πολυτέλειες» όπως σπορ καθίσματα, οθόνη για το σύστημα infotainment 13,2 ιντσών, αλλά και σύστημα πλοήγησης. Κορυφαία στη κατηγορία είναι και η εργοστασιακή εγγύηση των 8 ετών. Επίσης, σημειώνουμε ότι με εκπομπές C02 στα 119 γρ./χλμ., δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας και εισέρχεσαι και στον δακτύλιο.

Το ανανεωμένο, ήπια υβριδικό Ford Focus 125 PS συγκεντρώνει βαθμολογία 92 στα 100

Μάρκα/Μοντέλο Ford Focus Καλύτερα Χειρότερα
Έκδοση μοντέλου Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 PS mHEV        
Βαθμολογία 92%    
Κατηγορία μοντέλου Μικρομεσαία Βενζίνη        
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2020        
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Mild hybrid        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
999        
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
125 186 MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps 120 HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ        
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
6        
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΕΜΠΡΟΣ        
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
7 7 FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps 8 SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
981 1041 MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps 662 SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
16,5 18 SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps 8,8 OPEL ASTRA 1.2 TURBO 130 HP MT6 130ps
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,38 1,39 HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps 1,34 MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 392 450 HYUNDAI i30 FASTBACK 1.0 T-GDI 120 PS 120ps 334 MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
10,3 8,3 MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps 10,66 HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
200 224 VOLKSWAGEN GOLF 1.5 TSI 150 PS 150ps 196 HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 36,6 34,9 SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps 37,5 MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
8 8 FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps 4 SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
  18.900 SKODA SCALA 1.0 TSI 95 PS 95ps 34.100 VOLKSWAGEN GOLF 1.5 TSI 150 PS 150ps


Πώς να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση:

Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας

Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας

Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας


Από επιδόσεις, ο ήπια υβριδικός κινητήρας της Ford εμφανίζεται πιο ζωηρός σε σύγκριση με πριν. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα παρέμεινε στα 10,3 δλ., αλλά σε όλες τις εν κινήσει επιταχύνσεις το ανανεωμένο ήπια υβριδικό Focus είναι ταχύτερο σε σύγκριση με την παλιά έκδοση των 125 ίππων που δεν ήταν εξοπλισμένη με ήπια υβριδικό σύστημα. Οι ρεπρίζ 80-120 για παράδειγμα ολοκληρώνονται σε 11,5 δλ. από 11,7 δλ. που ήταν πριν. Εκτός από την γρηγορότερη εν κινήσει επιτάχυνση που εξασφαλίζει στους επιβάτες περισσότερη ασφάλεια (αφού η προσπέραση στην Εθνική ολοκληρώνεται γρηγορότερα), η επίδοση στα φρένα είναι πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα, το Focus ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,6 μέτρα.

Το βασικό «ατού» του Focus είναι η χαμηλή κατανάλωση, τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι αλλά και σε μεικτές συνθήκες. Το μικρομεσαίο της Ford καίει 7 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, αριθμός που είναι κορυφαίος στην κατηγορία. Το μεγάλο πλεονέκτημα του ήπια υβριδικού κινητήρα ωστόσο «ξεδιπλώνεται» εντός αστικού κύκλου, όπου το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα φορτίζει τη μπαταρία ιόντων λιθίου, με το ηλεκτρομοτέρ να αναλαμβάνει την κίνηση του οχήματος σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και στο παρκάρισμα.
 

Σελ.
2
Ford Focus. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Σελ.
3
Ford Focus. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας;
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε