Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV, Τιμή 22/11/2024: 25 929€
Δοκιμή ανανεωμένο Ford Focus 125 PS: Ήπια υβριδικό αλλά καθόλου ήπιο
Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, έχει την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία.
Με 7 λτ./100 χλμ., έχει και τη χαμηλότερη κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες.
Με ήπια υβριδικό κινητήρα, όμως δεν χάνει τον fun-to-drive χαρακτήρα.
Έχει στάνταρ οθόνη 13,2 ιντσών (η μεγαλύτερη της κατηγορίας) και 8 χρόνια εγγύηση.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ήπια υβριδικό Ford Puma με τους 125 ίππους
Δοκιμάζουμε το φρεσκαρισμένο, ήπια υβριδικό Ford Focus με τον 1.000άρη turbo Εcoboost κινητήρα που αποδίδει 125 ίππους, και πλέον συνδυάζεται με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης και μια μικρή μπαταρία. Η μπαταρία αυτή τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 16 ίππων και 50 Nm ροπής. Αυτός ενισχύει τον θερμικό κινητήρα με την παροχή πρόσθετης ροπής για καλύτερες επιταχύνσεις, ενώ αναλαμβάνει και την ανάκτηση ενέργειας όποτε το αυτοκίνητο επιβραδύνει, φορτίζοντας παράλληλα τη μπαταρία ιόντων λιθίου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το Ford Focus συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία, μεταξύ ήπια υβριδικών και «συμβατικών» βενζινοκίνητων μοντέλων. Αυτό οφείλεται σε πολύ μεγάλο ποσοστό στη μειωμένη κατανάλωση που του εξασφαλίζει το ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο. Η κατανάλωσή του σε μεικτές συνθήκες, στην πόλη, αλλά και στο ταξίδι, είναι από τις χαμηλότερες στην κατηγορία. Αυτό του επιτρέπει να έχει μία από τις μεγαλύτερες αυτονομίες στην κατηγορία του στο ταξίδι, αφού σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ μπορεί να βγάλει ως και 981 χιλιόμετρα.
Το Focus βρίσκεται ανάμεσα στα κορυφαία μικρομεσαία και στον τομέα της ευρυχωρίας, αφού ειδικότερα ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών αλλά και το πλάτος του πίσω καθίσματος κατατάσσονται πολύ κοντά στην κορυφή της κατηγορίας. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν οι επιβάτες είναι λίγο ψηλότεροι ή πιο ογκώδεις του μέσου όρου, κάθονται άνετα στο πίσω κάθισμα.
Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πολύ πλούσιος από την εισαγωγική έκδοση, αφού περιλαμβάνει ακόμη και «πολυτέλειες» όπως σπορ καθίσματα, οθόνη για το σύστημα infotainment 13,2 ιντσών, αλλά και σύστημα πλοήγησης. Κορυφαία στη κατηγορία είναι και η εργοστασιακή εγγύηση των 8 ετών. Επίσης, σημειώνουμε ότι με εκπομπές C02 στα 119 γρ./χλμ., δεν πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας και εισέρχεσαι και στον δακτύλιο.
Το ανανεωμένο, ήπια υβριδικό Ford Focus 125 PS συγκεντρώνει βαθμολογία 92 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Focus | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Ford Focus 1.0 Ecoboost 125 PS mHEV | ||||
Βαθμολογία | 92% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2020 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
999 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
125 | 186 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps | 120 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7 | 7 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 8 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
981 | 1041 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps | 662 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
16,5 | 18 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps | 8,8 | OPEL ASTRA 1.2 TURBO 130 HP MT6 130ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,38 | 1,39 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 1,34 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 392 | 450 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.0 T-GDI 120 PS 120ps | 334 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
10,3 | 8,3 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps | 10,66 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
200 | 224 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 TSI 150 PS 150ps | 196 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,6 | 34,9 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps | 37,5 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
8 | 8 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 4 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
18.900 | SKODA SCALA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 34.100 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 TSI 150 PS 150ps |
Πώς να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση:
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Από επιδόσεις, ο ήπια υβριδικός κινητήρας της Ford εμφανίζεται πιο ζωηρός σε σύγκριση με πριν. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα παρέμεινε στα 10,3 δλ., αλλά σε όλες τις εν κινήσει επιταχύνσεις το ανανεωμένο ήπια υβριδικό Focus είναι ταχύτερο σε σύγκριση με την παλιά έκδοση των 125 ίππων που δεν ήταν εξοπλισμένη με ήπια υβριδικό σύστημα. Οι ρεπρίζ 80-120 για παράδειγμα ολοκληρώνονται σε 11,5 δλ. από 11,7 δλ. που ήταν πριν. Εκτός από την γρηγορότερη εν κινήσει επιτάχυνση που εξασφαλίζει στους επιβάτες περισσότερη ασφάλεια (αφού η προσπέραση στην Εθνική ολοκληρώνεται γρηγορότερα), η επίδοση στα φρένα είναι πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα, το Focus ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,6 μέτρα.
Το βασικό «ατού» του Focus είναι η χαμηλή κατανάλωση, τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι αλλά και σε μεικτές συνθήκες. Το μικρομεσαίο της Ford καίει 7 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, αριθμός που είναι κορυφαίος στην κατηγορία. Το μεγάλο πλεονέκτημα του ήπια υβριδικού κινητήρα ωστόσο «ξεδιπλώνεται» εντός αστικού κύκλου, όπου το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα φορτίζει τη μπαταρία ιόντων λιθίου, με το ηλεκτρομοτέρ να αναλαμβάνει την κίνηση του οχήματος σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και στο παρκάρισμα.
Σελ. 2 | Ford Focus. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Ford Focus. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |
Σχολιάστε |