Όπως ήδη αναφέραμε, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο προσφέρεται αρχικά στην έκδοση EQA 250 και εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων (140 kW) και 375 Nm ροπής. Σε αυτή την περίπτωση τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,9 δλ. για το αμάξωμα των 2.040 κιλών και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα και η χωρητικότητα της μπαταρίας αγγίζει τις 66,5 kWh. Με την γερμανική εταιρεία να ανακοινώνει συνδυαστική κατανάλωση της τάξης των 15,7 kWh / 100 χλμ., προκύπτει αυτονομία της τάξης των 486 χλμ. Όσον αφορά τις ταχύτητες φόρτισης, η Mercedes-Benz αναφέρει ότι απαιτούνται περίπου 5 ώρες και 45 λεπτά για μία πλήρη φόρτιση σε επιτοίχιο φορτιστή, ενώ 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή αρκούν για να φτάσει το επίπεδο φόρτισης από το 10 στο 80%. Στο άμεσο μέλλον θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις, ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες των πελατών. Εννοείται πως δε θα απουσιάζει από τη γκάμα μία τετρακίνητη 4MATIC έκδοση με έξυπνο σύστημα που θα ελέγχει την κατανομή της ροπής έως και 100 φορές το δευτερόλεπτο, αλλά και Mercedes EQA με μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας που θα επιτρέπει αυτονομία άνω των 500 χλμ.
Καινοτόμο σύστημα ανάκτησης ενέργειας
«ECO Assist» ονομάζει η Mercedes το επαναστατικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας με το οποίο εξοπλίζει τη νέα αμιγώς ηλεκτρική EQA. Πλέον, το αυτοκίνητο συλλέγει δεδομένα από τις συνθήκες οδήγησης, όπως για παράδειγμα τα όρια ταχύτητας, και προτείνει στον οδηγό να αφήσει το πεντάλ του γκαζιού. Επιπλέον, αξιολογεί και άλλες παραμέτρους, όπως η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα ή η κλίση της διαδρομής που έχει επιλέξει ο οδηγός βάσει των δεδομένων του συστήματος πλοήγησης. Ασφαλώς, πέρα από το σύστημα αυτόματης ανάκτησης, ο οδηγός είναι σε θέση να ρυθμίσει χειροκίνητα την ανάκτηση μέσω των paddles. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν τέσσερα επίπεδα (D+,D, D- και D--).
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr