Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Επίσημο: Αυτό είναι το ανανεωμένο Volkswagen Golf
20 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επίσημο: Αυτό είναι το ανανεωμένο Volkswagen Golf

24/1/2024

Φωτιζόμενο λογότυπο και ήπιες αλλαγές στο εξωτερικό.
10άρα οθόνη στη βασική και «κανονικά» κουμπιά.
100 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία τα PHEV, ισχυρότερα τα GTE και GTI.
Στην Ευρώπη την άνοιξη.

Το τελευταίο Golf με βενζίνη-diesel

Πρεμιέρα έκανε το ανανεωμένο Volkswagen Golf, αποτελώντας το τελευταίο Golf με κινητήρες εσωτερικής καύσης πριν κάνει χώρο για την ηλεκτρική 9η γενιά. Το facelift που έλαβε το μοντέλο 8ης γενιάς έφερε μαζί τους αλλαγές στο εξωτερικό, παραδοσιακά μπουτόν στην καμπίνα, αλλά και αναθεωρημένη γκάμα κινητήρων, η οποία διατηρεί το diesel, ενώ παράλληλα αναβαθμίζει τα PHEV μοντέλα.

Φωτιζόμενο λογότυπο και ήπιες αλλαγές στο εξωτερικό

To ανανεωμένο Volkswagen Golf ήρθε με μικρές αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση. Πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται μεταξύ τους μέσω μιας λεπτής φωτιζόμενης μπάρας, η οποία διακόπτεται από το έμβλημα της μάρκας, κάνουν την εμφάνισή τους μπροστά. Μάλιστα το τελευταίο έχει τη δυνατότητα να φωτίζεται. Ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι επίσης ανασχεδιασμένος, σε όλες τις εκδόσεις, ενώ στις R-Line, GTI και GTE, η γρίλια είναι μεγαλύτερη. Στο πίσω μέρος του ανανεωμένου Golf φαίνεται πως θα υπάρχουν νέα γραφικά στα φώτα με νέο σχήμα και μέγεθος. Στην περίπτωση του GTI, χαμηλά βλέπουμε ξανά τις δύο στρογγυλές «μπούκες» της εξάτμισης, ενώ το χαρακτηριστικό ολόγραφο όνομα της έκδοσης έχει πάρει θέση στην πόρτα κάτω από τη βάση του πλαϊνού καθρέπτη. Από κει και πέρα νέα σχέδια υπάρχουν και για τις ζάντες και νέα χρώματα στην παλέτα.

10άρα οθόνη στη βασική και «κανονικά» κουμπιά

Στο εσωτερικό, τα ευαίσθητα στην αφή μπουτόν που βρίσκουμε στο τιμόνι έχουν αντικατασταθεί με παραδοσιακά κουμπιά που χρειάζονται πάτημα. Στις βασικές εκδόσεις το Golf θα έχει οθόνη αφής τύπου τάμπλετ 10,4 ιντσών, η οποία θα αυξάνεται στις 12,9 ίντσες στις πιο πλούσιες εξοπλιστικές εκδόσεις. Το σύστημα infotainment κερδίζει επίσης νέα γραφικά και νέο μενού. Τα ευρωπαϊκά μοντέλα συνοδεύονται επίσης από φωνητικό βοηθό ChatGPT. Από κει και πέρα ο προσαρμόσιμος πίνακας ελέγχου είναι ψηφιακός με διαγώνιο 10,2 ιντσών.

100 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία τα PHEV, ισχυρότερα τα GTE και GTI

Σημαντικές αλλαγές υπάρχουν και στην γκάμα των κινητήρων, εκεί όπου ο βασικός 1.000άρης αλλά και το πετρελαιοκίνητο GTD, λάμπουν δια της απουσίας τους. Η γκάμα ξεκινάει με τον 1,5 λίτρων eTSI ήπια υβριδικό κινητήρα βενζίνης ο οποίος έρχεται σε δύο ιπποδυνάμεις (115 και 150 ίππους) συνδυασμένος με 7τάχυτο DSG κιβώτιο και κίνηση στους μπροστά τροχούς. Το εν λόγω μοτέρ είναι διαθέσιμο και με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο αλλά χωρίς την ήπια υβριδική υποβοήθηση.

Οι Plug-in υβριδικές επιλογές είναι εκ νέου παρούσες. Το βασικό eHybrid διατηρεί τα 204 άλογα, ενώ το πιο σπορ GTE αύξηση τη... δυναμική του στα 272 άλογα (+27) όντας αμφότερα συνδεδεμένα με ένα DSG έξι σχέσεων και κίνηση μπροστά. Τα PHEV αυτοκίνητα εξοπλίζονται πλέον με μπαταρία 19,7 kWh (από 10,6), αυξάνοντας έτσι την ηλεκτρική αυτονομία από τα 61 χιλιόμετρα στα 100 χιλιόμετρα.

Το diesel συνεχίζει να δίνει το παρών και μετά το facelift, χωρίς ωστόσο καμία αλλαγή. Ο βασικός 2.0 TDi (116 άλογα) συνδυάζεται με χειροκίνητο 6τάχυτο, ενώ στην έκδοση των 150 ίππων με το 7άρι DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αμφότερες οι εκδόσεις είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητες.

Το ανανεωμένο Golf GTI από την πλευρά του έρχεται ακόμα πιο ισχυρό αφού πλέον... τρέχει με 265 άλογα, αντί για 245 του προηγούμενου μοντέλου. Το GTI όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν έρχεται μόνο με το 7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο, αφού το χειροκίνητο αποτελεί (και επίσημα) παρελθόν. Τα ανανεωμένα GTI Clubsport και Golf R θα παρουσιαστούν προσεχώς, όπως και το Golf R wagon.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε