autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Επίσημο: Το Ford Fiesta επιστρέφει ως ηλεκτρικό το 2026

Επίσημο: Το Ford Fiesta επιστρέφει ως ηλεκτρικό το 2026

Επίσημο: Το Ford Fiesta επιστρέφει ως ηλεκτρικό το 2026

31/7/2024

Πρώην μηχανικός της Tesla έχει αναλάβει το ηλεκτρικό Fiesta.
Στόχος τα πιο προσιτά ηλεκτρικά με την αρχιτεκτονική «skunkworks».
Καινούργιο ηλεκτρικό ως το τέλος του 2026 ή τις αρχές του 2027.
Το πιο πιθανό να χρησιμοποιηθεί μπαταρία LFP.

Πρώην μηχανικός της Tesla έχει αναλάβει το ηλεκτρικό Fiesta

Οι τίτλοι τέλους του Ford Fiesta στενοχώρησαν πολλούς petrolheads, καθώς το συγκεκριμένο μοντέλο της μάρκας είχε χαράξει τη δική του πορεία και ήταν για πολλούς απολαυστικό οδηγικά. Η ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων από την αμερικανική εταιρεία δεν άφηνε χώρο για περαιτέρω επένδυση στους θερμικούς κινητήρες του Fiesta, επομένως πάρθηκε η απόφαση να διακοπεί οριστικά η κυκλοφορία του. Ωστόσο οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα επιστρέψει ως ηλεκτρικό.

Ένας πρώην μηχανικός της Tesla, ο Alan Clarke, φαίνεται πως έχει αναλάβει να διεκπεραιώσει το συγκεκριμένο project, σε συνεργασία με συναδέλφους του μηχανικούς από τη Rivian, την Apple και τη Formula 1!
 

Στόχος τα πιο προσιτά ηλεκτρικά με την αρχιτεκτονική «skunkworks»

Πρώτα με το λανσάρισμα της Mustang Mach-E, και πιο πρόσφατα με τα Explorer και Capri, η Ford αποδεικνύει ότι επενδύει με συνέπεια στην ηλεκτροκίνηση. Ωστόσο η εταιρεία ενδιαφέρεται πρωτίστως να φέρει την ηλεκτροκίνηση και στα μέτρα των μικρών αυτοκινήτων πόλης, ώστε να κατασκευάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα είναι προσιτά σε μεγαλύτερη μερίδα αγοραστών. Φαίνεται πως αυτό θα μπορέσει να υλοποιηθεί άμεσα μέσω της αρχιτεκτονικής «skunkworks», που θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για το ηλεκτρικό Fiesta, αλλά και για το Focus και το Puma.
 

Καινούργιο ηλεκτρικό ως το τέλος του 2026 ή τις αρχές του 2027

Ο Marin Gjaja, επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης ηλεκτρικών οχημάτων της Ford, μιλώντας πρόσφατα στο βρετανικό περιοδικό Autocar, δήλωσε πως η εταιρεία δίνει μεγάλη βαρύτητα στο πλάνο της κατασκευής πιο προσιτών ηλεκτρικών. Σημείωσε επίσης ότι οι μηχανικοί της Ford σκοπεύουν να παρουσιάσουν ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα έως τα τέλη του 2026 ή τις αρχές του 2027.
 

Το πιο πιθανό να χρησιμοποιηθεί μπαταρία LFP

Ο Gjaja δεν αποκάλυψε πολλά παραπάνω σχετικά με το project του ηλεκτρικού Fiesta, τόνισε όμως πως το πιο πιθανό είναι να γίνει χρήση μπαταρίας τεχνολογίας LFP. Πρόκειται για μια συστοιχία μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου, η οποία εκτός από το χαμηλότερο κόστος κατασκευής της, είναι και εξαιρετικά ανθεκτική στον χρόνο. Το τελευταίο έχει επιβεβαιωθεί και από σχετικές έρευνες, όπως σχολίασε ο Gjaja, με τις LFP μπαταρίες να αποδίδουν αρκετά καλά και σε πιο ακραίες καιρικές συνθήκες.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε