Επιστρέφει το Toyota Starlet ως GR με 1,3 λτ. turbo και βάρος 980 κιλά
Έρχεται και GR Starlet έπειτα από επίσημη ανακοίνωση για την επιστροφή του Celica.
Αναμένεται να παρουσιαστεί το 2026, βασισμένο στην πλατφόρμα του GR Yaris.
Με κινητήρα 1,3 λτ. turbo 150 ίππων.
Κίνηση στους εμπρός τροχούς και βάρος κάτω από 1.000 κιλά.
Έρχεται και GR Starlet έπειτα από επίσημη ανακοίνωση για την επιστροφή του Celica.
Η Toyota συνεχίζει και σήμερα να εμπλέκεται με τον μηχανοκίνητο αθλήτισμο με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα την συμμετοχή της Toyota Gazoo Racing στο WRC. Οι επιτυχίες αυτές φαίνεται να έχουν τραβήξει τα βλέμματα του κόσμου και, ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι πίσω από την ιαπωνική μάρκα ήδη δουλεύουν για την επιτροφή παλαιότερων αγαπημένων μοντέλων με σπορ προσανατολισμό. Μετά την επίσημα ανακοίνωση για την επιστροφή του Celica, οι φήμες να συμβεί το ίδιο και για το θρυλικό Starlet φαίνονται να επιβεβαιώνονται, καθώς η αγωνιστική ομάδα της Toyota συζητά για την δημιουργία ενός μικρού αγωνιστικού για την κατηγορία Rally 4. Σκεπτόμενοι την ιστορία της Toyota, δεν μπορεί κανείς παρά να θυμηθεί το μικρό εμπορικά επιτυχημένο Starlet με τις γρήγορες εκδόσεις του.
Αναμένεται να παρουσιαστεί το 2026, βασισμένο στην πλατφόρμα του GR Yaris.
Πολλές είναι οι πιθανότητες, λοιπόν, η γκάμα των σπορ GR μοντέλων της Toyota να εμπλουτιστεί με το Starlet, το οποίο θα μπορούσε να βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-Β (Toyota New Global Architecture) που χρησιμοποιεί το Yaris, αλλά έχοντας ακόμα μικρότερες διαστάσεις από το τελευταίο. Το νέο μικρό αναμένεται να έχει μήκος 3,85 μ. , τοποθετώντας το ανάμεσα από το Aygo X και το Yaris. Η παρουσίασή του φημολογείται πως θα συμβεί μέσα στο 2026, παράλληλα για το αγωνιστικό και το σπορ εμπορικό μοντέλο.
Επιστρέφει το Toyota Starlet ως GR με 1,3 λτ. turbo και βάρος 980 κιλά
Με κινητήρα 1,3 λτ. turbo 150 ίππων.
Σύμφωνα με τελευταίες ανακοινώσεις από ιαπωνικά μέσα, το νέο Starlet θα έχει σχεδιαστικές επιρροές από τα ποροηγούμενα μοντέλα, πιθανόν λοιπόν να φέρει εμφανή στοιχεία που θα υπενθυμίζουν την ιστορία του. Όσον αφορά τον κινητήρα του, υποστηρίζεται πως θα εξοπλίζεται με κινητήρα turbo 1,3 λτ. με απόδοση περί τους 150 ίππους, φόρος τιμής για τον τετρακύλινδρο 1.300άρη που χρησιμοποιούσαν τα Starlet GT και Glanza. Δεδομένου ότι το GR Yaris χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο 1.600άρη, ο νεός κινητήρας του Starlet θα μπορούσε να είναι μία υποκυβισμένη εκδοχή του.
Κίνηση στους εμπρός τροχούς και βάρος κάτω από 1.000 κιλά.
Όσο για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το GR Starlet θα μπορούσε να χρησιμοποιεί το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων του GR Yaris, ενώ η ισχύς από τον κινητήρα 1,3 λτ. θα περνάει στους εμπρός τροχούς, σε αντίθεση με το τετρακίνητο Yaris. Η απουσία τετρακίνησης σε συνδυασμό με τις μικρές διαστάσεις του, αναμένεται να ρίξουν το βάρος του κάτω από τα 1.000 κιλά, καθιστώντας το πανάλαφρο, με όσα αυτό συνεπάγεται για την οδηγική του συμπεριφορά και τις επιδόσεις του.