Έρχονται περισσότερα ηλεκτρικά με range extender
Οι Stellantis και Ford θέλουν να δημιουργήσουν τα δικά του EREV (Extended Range ηλεκτρικά)
Είναι ηλεκτρικά με μικρό μοτέρ βενζίνης (range extender) για μεγαλύτερη αυτονομία
Μόνο το Mazda MX-30 R-EV παραπέμπει λίγο σε EREV στην Ευρώπη
Σχέδιο της Stellantis να διαθέσει τα EREV (Extended Range ηλεκτρικά) της κινέζικης Leapmotor στην Ευρώπη
Οι Stellantis και Ford θέλουν να δημιουργήσουν τα δικά του EREV (Extended Range ηλεκτρικά)
Από ότι φαίνεται θα αργήσουμε να δούμε 100% ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη, αφού το μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών δεν είναι τόσο ζεστό προς το ενδεχόμενο αγοράς ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια στο πλαίσιο της προσπάθειας να βρεθεί μια ενδιάμεση λύση, τουλάχιστον μέχρι να περάσουμε στης φάση της 100% ηλεκτροκίνησης, οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες σκέφτηκαν την δημιουργία ηλεκτρικών με ένα μικρό μοτέρ βενζίνης (range extender) το οποίο θα δίνει μεγαλύτερη αυτονομία.
Είναι ηλεκτρικά με μικρό μοτέρ βενζίνης (range extender) για μεγαλύτερη αυτονομία
Τα EREV (Extended Range ηλεκτρικά) είναι εντελώς διαφορετικά από τα plug-in υβριδικά. Η βασική ιδέα είναι, ότι σε αντίθεση με ένα plug-in, στο οποίο βασικός κινητήρας είναι αυτός της εσωτερικής καύσης με την μπαταρία να έχει μικρότερη αυτονομία, ένα EREV λειτουργεί ακριβώς αντίθετα. Εκεί απολύτως πρωταγωνιστής αποτελεί η μπαταριά η οποία δίνει κίνηση στους τροχούς, με το μικρό μοτέρ να αποτελεί απλώς μια υποβοήθηση για μεγαλύτερη αυτονομία.
Μόνο το Mazda MX-30 R-EV παραπέμπει λίγο σε EREV στην Ευρώπη
Βέβαια τα EREV (Extended Range ηλεκτρικά) δεν είναι το ίδιο δημοφιλή με τα plug-in, ειδικά στην Ευρώπη με το μόνο τέτοιου είδους αυτοκίνητο να είναι το Mazda MX-30 R-EV. Βέβαια, ούτε αυτό θεωρείται πλήρως EREV, αφού πάνω από όλα αποτελεί plug-in υβριδική έκδοση του MX-30 απλά με έναν περιστροφικό κινητήρα (Wankel), τον οποίο η ιαπωνική φίρμα έκανε γεννήτρια ηλεκτρισμού.
Σχέδιο της Stellantis να διαθέσει τα EREV (Extended Range ηλεκτρικά) της κινέζικης Leapmotor στην Ευρώπη
Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλα θα κριθούν στα σαλόνια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, όπου και θα αποφασιστεί η απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035 και μετά. Αν τα EREV μάλιστα παραμείνουν νόμιμα και η φορολογία χαμηλή, η Stellantis έχει ήδη αποφασίσει να γεμίσει την Ευρώπη με τα EREV (Extended Range ηλεκτρικά) της κινέζικης Leapmotor, η οποία αποτελεί και συνέταιρος της.