autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Έρχονται το 2026 οι ηλεκτρικές Mercedes C-Class και GLC

Έρχονται το 2026 οι ηλεκτρικές Mercedes C-Class και GLC

7/8/2024

Θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα MB.EA.
Με σχεδιαστικές επιρροές από AMG.
4 ξεχωριστές πλατφόρμες για ηλεκτρικά στη φαρέτρα της Mercedes.
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν μένουν εκτός πλάνου όσο υπάρχει ζήτηση.

Θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα MB.EA

Από ό,τι φαίνεται, η Mercedes στοχεύει να αυξήσει περαιτέρω το μερίδιό της στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Βασικά όπλα στη φαρέτρα της θα αποτελέσουν τα αμιγώς ηλεκτρικά C-Class sedan και GLC που θα κυκλοφορήσουν το 2026, σύμφωνα με τον CEO της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Ola Kallenius. Τα δύο καινούργια μοντέλα θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα MB.EA.

Ο Kallenius ανακοίνωσε τα δύο νέα μοντέλα κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου σχετικά με τα αποτελέσματα πωλήσεων της φίρμας για το 2ο τρίμηνο του 2024. Τόνισε επίσης τη σημαντικότητα της κατηγορίας των μεσαίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τους premium κατασκευαστές.
 

Με σχεδιαστικές επιρροές από AMG

Αν κρίνουμε από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουν δημοσιευτεί ως τώρα, θα είναι έντονες οι επιρροές από στοιχεία της AMG, τουλάχιστον σχεδιαστικά. Ωστόσο προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα θα υιοθετήσουν την ονομασία EQC από τους δύο προκατόχους τους με τους θερμικούς κινητήρες, ή αν θα λανσαριστούν με την προσθήκη ίσως ενός ακόμα ονόματος. Πάντως τα δύο μοντέλα με τους θερμικούς κινητήρες θα παραμείνουν διαθέσιμα στην αγορά για τα επόμενα δύο χρόνια.
 

4 ξεχωριστές πλατφόρμες για ηλεκτρικά στη φαρέτρα της Mercedes

Ενώ αρχικά είχε δημιουργηθεί η εντύπωση πως η νέα πλατφόρμα MB.EA θα αντικαθιστούσε την EVA2 που χρησιμοποιήθηκε στις EQE και EQS, οι πιο πρόσφατες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρξει προσωρινή διακοπή στην εξέλιξη των νέων μεγάλων ηλεκτρικών μοντέλων. Αυτό πιθανότατα σημαίνει πως οι δύο πλατφόρμες θα συνυπάρξουν για τα επόμενα χρόνια. Η Mercedes επομένως θα έχει συνολικά 4 πλατφόρμες για την κατασκευή ηλεκτρικών μοντέλων, μαζί με τη μικρότερη ΜΜΑ και την AMG-EA για τα αυτοκίνητα επιδόσεων.
 

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν μένουν εκτός πλάνου όσο υπάρχει ζήτηση

Όπως μπορείτε να διαβάσετε και στην πρόσφατη ανάλυσή μας σχετικά με τη στρατηγική της Mercedes για τα επόμενα χρόνια, παρά τις μεγάλες επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση, η εταιρεία θα παραμείνει ευέλικτη και ως προς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, εφόσον υπάρχει ακόμη μεγάλη ζήτηση. Στο 2ο τρίμηνο του 2024 η Mercedes πούλησε σχεδόν 46.000 ηλεκτρικά οχήματα, που αντιστοιχεί στο 9.2% των συνολικών της πωλήσεων, και άλλα 44.000 Plug-in μοντέλα, σημειώνοντας σημαντική αύξηση και στις δύο κατηγορίες. «Αναβαθμίσεις και ανανεώσεις στους κινητήρες θα συνεχίσουν να γίνονται ώστε τα μοντέλα μας να καλύπτουν τις απαιτήσεις σχετικά με τις εκπομπές ρύπων. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως οι premium αγοραστές δείχνουν ακόμα προτίμηση στα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Ola Kallenius.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε