autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Μια εικόνα που εμπνέει δυναμισμό, με στοιχεία όπως η μάσκα και οι νευρώσεις να τονίζουν την εντύπωση αυτή.

Είναι στιβαρό στο δρόμο, ωστόσο προτιμά την αστική μετακίνηση με τον χαρακτήρα του.

Είναι λίγο τραχύς σε λειτουργία, αλλά επαρκής και με το παραπάνω σε ισχύ ο κινητήρας των 120 ίππων και των 320 Nm ροπής.

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι μοντέρνα, ωστόσο ποιτικα υπάρχουν κάποια περιθώρια βελτίωσης.

Fiat Tipo 5d 1,6 MultiJet II 120 PS

24/10/2017

Επιστροφή με τις καλύτερες εν-Tipo-σεις! - Η μεγάλη επιστροφή του Fiat Tipo, σε...δεύτερη εκτέλεση, είναι ακόμα καλύτερη. Το Tipo Hatchback κερδίζει σε σημεία την sedan εκδοχή του, όντας μια πρόταση με εξαιρετικό value-for-money πρόταση στα μικρομεσαία.

Μετά τη σεντάν έκδοση του Fiat Tipo, ήρθε και η σειρά της έκδοσης Hatchback, να εισέλθει δυναμικά στην κατηγορία, όντας ένα μοντέλο κομψό, ευρύχωρο αλλά και value-for-money. Δοκιμάσαμε την κορυφαία έκδοσή του, Business, με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων πετρελαίου των 120 ίππων, η οποία προσφέρεται με υπερπλούσιο εξοπλισμό και έκπτωση 800 ευρώ. Αξίζει να αναφερθεί ότι η βασική όλων έκδοση Pop, με κινητήρα 1,4 λίτρων βενζίνης (95 ίπποι) κοστίζει 12.990 ευρώ και αποτελεί ένα από τα πιο προσιτά μοντέλα της κατηγορίας. 

Εμφάνιση: Πολύ πιο καλαίσθητο από το sedan! 
Πολύ πιο όμορφο από την sedan έκδοση είναι το hatchback μοντέλο, καθώς η διαφορά που κάνει η έλλειψη του τρίτου όγκου είναι εμφανής. Λεπτομέρειες όπως οι πλευρικές νευρώσεις, η μεγάλη μάσκα και η πίσω κολώνα του αμαξώματος προσθέτουν ακόμη περισσότερο δυναμισμό στην εμφάνιση, η οποία τονίζεται και από την αντίστοιχη εικόνα του πίσω μέρους. Οι διαστάσεις παραμένουν ουσιαστικά ίδιες, με το μεταξόνιο του Tipo Hatchback είναι κατά 2 χιλιοστά μεγαλύτερο. 
Κινητήρας – Κιβώτιο: Iκανός και οικονομικός αλλά και τραχύς 
Ο γνωστός από την γκάμα της μάρκας Multijet κινητήρας των 120 ίππων και 320 Nm ροπής κινεί το αμάξωμα του Tipo Hatchback, κάνοντάς το και με χαρακτηριστική ευκολία. Λίγο τραχύς σε λειτουργία αλλά...γυμνασμένος, ο κινητήρας χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις στο Tipo, ενώ η απόκρισή του και το τράβηγμα από τις χαμηλές ικανοποιούν απόλυτα. Το μοτέρ τα πάει καλά και στην κατανάλωση, αφού ζητά 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, σε πραγματικές συνθήκες. 

Εσωτερικό: Ικανοποιεί πλήρως σε εικόνα, αποδεκτό ποιοτικά 
Η οπτική βελτίωση συνεχίζει και στο εσωτερικό του Tipo, το οποίο είναι πιο όμορφο και πιο μοντέρνο από αυτό της sedan εκδοχής. Πρωταγωνιστής στο ταμπλό, η κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment. Η ποιότητα κυμαίνεται σε αποδεκτά επίπεδα, αλλά με περιθώρια βελτίωσης, ωστόσο οι συναρμογές είναι απροβλημάτιστες. Η θέση οδήγησης είναι καλή, ενώ οι θήκες για μικροαντικείμενα πολλές. 

Χώροι: Καλοί χώροι για επιβάτες, τεράστιο το πορτ-μπαγκάζ! 
Οι χώροι επιβατών του Fiat Tipo στην hatchback έκδοση είναι ικανοποιητικοί για 4 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία, με όγκο 440 λίτρων, μεγάλο άνοιγμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης. Το πίσω κάθισμα του Tipo προσφέρει αρκετό «αέρα» για τα πόδια των επιβατών, ενώ όσον αφορά στο αέρα για το κεφάλι οι μεσαίου ύψους επιβάτες θα καθίσουν άνετα, οι ψηλότεροι-αναμενόμενα- κάπως πιο οριακά. 

Οδική συμπεριφορά: Σταθερό, ασφαλές και ευκολοδήγητο στην καθημερινότητα
Μικρές διαφορές από τη sedan στην Hatchback έκδοση, όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά, ωστόσο και πάλι έχουμε μια βελτίωση για το Tipo. Οι ελαφρώς πιο σφιχτές αναρτήσεις μπορεί να επιτρέπουν την παρουσία θορύβου κύλισης, αλλά εξασφαλίζουν στιβαρό πάτημα σε κάθε περίπτωση. Το Tipo Hatchback θα κινηθεί σβέλτα χωρίς να προβληματίσει, ωστόσο η μέτρια αίσθηση από το τιμόνι προδιαθέτει περισσότερο για  στική μετακίνηση, με την λειτουργία City να το ελαφραίνει σε σημαντικό βαθμό. Τέλος, τα φρένα λειτουγούν αξιοπρεπώς, με καλή αίσθηση και ικανοποιητική απόδοση από τους 4 δίσκους εμπρός και πίσω. 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις