Ο πολυβραβευμένος, 3κύλινδρος, high-tech, 1,0 λτ. ΕcoBoost κινητήρας με turbo και άμεσο ψεκασμό συνεχίζει να πρωταγωνιστεί και στη νέα γενιά του Fiesta. Η ραφιναρισμένη λειτουργία, η ευρωστία από το ρελαντί και η ουσιαστική απουσία κραδασμών συνεχίζουν να κερδίζουν τον οδηγό, ενώ οι 100 ίπποι και τα 170 Nm ροπής κινούν με άνεση το μοντέλο και μάλιστα πιο σβέλτα από πριν χάρη στο νέο 6άρι κιβώτιο με την πυκνή κλιμάκωση. Έτσι τα 60-100 με 4η έρχονται σε 9,3 δλ. και τα 80-120 με 5η σε 13,6 δλ., ενώ τα 0-100 είναι υπόθεση 10,4 δλ. Ωστόσο, μπορεί η Ford να υπόσχεται ίδια κατανάλωση με πριν (4,3 λτ./100 χλμ.) όμως στην πράξη είδαμε περίπου 6,1 λτ./100 χλμ. ή και 5,5 οδηγώντας συνετά και με την επιλογή Eco.
Copyright © 2024 - autoagora.gr