Μπορεί η εξωτερική σχεδίαση του νέου Fiesta να μην είναι ριζοσπαστική, στην καμπίνα όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Highlight είναι η αλά tablet έγχρωμη οθόνη αφής των 8 ιντσών (6,5ΆΆ στις χαμηλότερη έκδοση και 4,5ΆΆ απλή οθόνη χωρίς αφή στη βασική) για τον χειρισμό του συστήματος ψυχαγωγίας και επικοινωνίας SYNC3 (και με φωνητικές εντολές), που δείχνει να σα να αιωρείται στο κέντρο του ταμπλό. Λειτουργεί άψογα και έχει γρήγορη απόκριση στα πατήματα. Σαν αποτέλεσμα της παρουσίας της είναι η… πανδαισία των κουμπιών που χαρακτήρισε την κεντρική κονσόλα του προηγούμενου μοντέλου να μην υφίσταται πλέον προς όφελος της εργονομίας. Παρελθόν επίσης αποτελεί τόσο ο αερόσακος για τα γόνατα του οδηγού, όσο και το αφρώδες πλαστικό στο πάνω μέρος του ταμπλό. Τα πλαστικά πλέον είναι σκληρά στο σύνολό τους και μόνο στο πάνω μέρος υπάρχει μια λεπτή φλοίδα μαλακής επένδυσης. Παρόλα αυτά η απτή ποιότητα είναι πολύ καλύτερη χάρη στο εξαιρετικό φινίρισμα και στη στιβαρή συναρμογή. Αναβαθμισμένος είναι και ο πίνακας οργάνων, ο οποίος διαθέτει και μια μεγάλη οθόνη πληροφόρησης (4,2 ιντσών), ανάμεσα στα 2 βασικά αναλογικά όργανα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr