Ο κινητήρας EcoBoost που εξοπλίζει το μοντέλο της δοκιμής μας, βρίσκεται ακριβώς στη μέση της γκάμας. Είναι αφενός πιο ικανός από την έκδοση με τους 100 ίππους μα και πιο οικονομικός από αυτήν με τους 140, αποτελώντας την πιο σωστή επιλογή. Παρόλο που η ροπή παραμένει στα 170Nm, στο συγκεκριμένο Fiesta, είναι διαθέσιμη έως τις 4.500 σ.α.λ. ( 500 δηλ. πιο πάνω από την μικρότερη έκδοση) αυξάνοντας κατά πολύ το ωφέλιμο φάσμα του κινητήρα. Θετικό τράβηγμα από χαμηλά, στο οποίο βοηθάει και το σφικτά κλιμακούμενο 6τάχυτο κιβώτιο. Αυτό που είναι εντυπωσιακό, είναι το γεγονός πως έχει πολύ μεγάλη διαφορά από την 100άρα έκδοση, ενώ πολύ μικρή από την 140άρα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr