autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    ΑΝΑΛΥΣΗ

    Διαβάστηκε από 12975 αναγνώστες - 21/10/2019

    Εσωτερικό: Ποιότητα και τεχνολογία για σεμινάριο
    Το πακέτο ST-Line περιλαμβάνει, ειδική επένδυση Bright Carbon στο ταμπλό και τις εμπρός πόρτες, ιδιαίτερη ραφή στα επιθέματα της κεντρικής κονσόλας για τα γόνατα και διπλή κόκκινη ραφή στα ταπέτα δαπέδου από μοκέτα. Είναι τόσο όσο χρειάζεσαι για να σου ανεβάζει τους παλμούς, χωρίς να σε κουράζει. Από την άλλη, η Ford κάνει all in στο νέο Focus και το ανεβάζει στον τεχνολογικό θρόνο της γκάμας. Ενσωματώνει 8 ιντσών οθόνη αφής, head up display, ασύρματη φόρτιση κινητού, δυνατότητα δημιουργίας Wi-Fi hot spot, αλλά και την εφαρμογή FordPass Connect. Στον τομέα της ποιότητας, συναντάμε άφθονο μαλακό πλαστικό με την συναρμογή να είναι άψογη και να σε πείθει για την αντοχή της. Στον τομέα των χώρων, χάρη στα 53 χλστ. μεταξονίου αλλά και του χαμηλού τούνελ μετάδοσης επιτρέπεται η μεταφορά τρίτου επιβάτη, ενώ ο χώρος αποσκευών μεγάλωσε επίσης και έφτασε τα 375 λτ.



    Κινητήρας-επιδόσεις: Ροπάτος κινητήρας με δυνατές επιδόσεις
    Κάτω από το νευρώδες καπό του Focus, συναντάμε τον 1.500άρη κινητήρα EcoBoost, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 240 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Μία σειρά από τεχνολογίες  που είδαμε στο Fiesta, όπως απενεργοποίηση κυλίνδρου και διπλά μπεκ δίνουν και εδώ το παρόν. Στην πράξη, το μοτέρ είναι ιδιαίτερα πολιτισμένο και ήσυχο, ενώ η περισσότερη ροπή είναι διαθέσιμη από αρκετά χαμηλά. Συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και προσφέρει καλές επιδόσεις όπως το 0-100 σε 8.8 δευτ. και τελική άνω των 210 χλμ./ώρα. Φυσικά δεν ξεχνάει και την οικονομική του πλευρά ως οικογενειακό αυτοκίνητο διατηρώντας την κατανάλωση λίγο πάνω από τα 7 λτ./100χλμ. 



    Οδηγική συμπεριφορά: Το πιο οδηγοκεντρικό οικογενειακό της αγοράς
    Η σούπερ θέση οδήγησης με το εκπληκτικό σε αίσθηση και απόκριση τιμόνι, σε καθηλώνουν αστραπιαία. Από κει και πέρα, το πλαίσιο είναι μοναδικά στιβαρό και οι αναρτήσεις είναι απορροφητικές τόσο, ώστε να μην χάσουν στιγμή από την αυτοκυριαρχία τους. Πατάει μοναδικά, ξεχειλίζει εμπιστοσύνη και μπορεί να κοντράρει στα ίσια αυτοκίνητα που κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ παραπάνω. Σου αφήνει σίγουρα την αίσθηση πως θα μπορούσε να «κουμαντάρει» πολλά περισσότερα άλογα, ενώ η μη πλήρης απενεργοποίηση του ESP δείχνει πως η Ford στόχευσε λίγο περισσότερο στην άνεση και περιόρισε (ελάχιστα βέβαια) την αμεσότητα. Ίσως είναι το αυτοκίνητο που πλησιάζει περισσότερο από όλα, την χρυσή τομή ανάμεσα σε καθημερινότητα και σπορ οδηγική αίσθηση.  

    Συμπέρασμα
    Το Focus επαναφέρει την λέξη οδηγική απόλαυση στην κατηγορία των οικογενειακών. Γεμάτο τεχνολογίες, με μεγαλύτερους χώρους και σούπερ εμφάνιση, άδικα θα ψάξεις να βρεις αρνητικό..
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ