Ford Puma 1.0 125 PS mHEV 7DCT, Τιμή 22/11/2024: 25 485€
Αυτόματο Ford Puma 125 PS: Το καλό έγινε καλύτερο
Παίρνει βαθμό 90 στα 100 με βάση τις αξιολογήσεις μας.
Με το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας, 536 λτ.
Top και σε εγγύηση (8 χρόνια).
Προσπερνά γρήγορα και καίει λίγο στο ταξίδι (5,4 λτ/100 χλμ).
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ανανεωμένο Ford Puma 125 PS με αυτόματο κιβώτιο
Η Ford ανανέωσε το άκρως δημοφιλές Puma, εκμοντερνίζοντας το στα σημεία ούτως ώστε να συνεχίσει να είναι «φρέσκο». Στη διάθεσή μας έχουμε το Ford Puma με τον εισαγωγικό ήπια υβριδικό κινητήρα 125 ίππων, τον γνώριμο EcoBoost 1 λίτρου, στη βασική έκδοση εξοπλισμού που πλέον είναι η Titanium, με το μόνο extra να είναι το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων.
Για να διαπιστώσουμε πόσο καλή δουλειά έκαναν εκεί στη Ford, θα αξιολογήσουμε το αυτόματο Ford Puma των 125 ίππων με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία και στις επιδόσεις, λαμβάνοντας επιπλέον υπόψη μας τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή του αυτοκινήτου. Επιπλέον, δίπλα από κάθε μέτρηση θα παραθέσουμε τα νούμερα του καλύτερου και του χειρότερου μοντέλου της κατηγορίας, ούτως ώστε να έχουμε μια αντικειμενική εικόνα από το πόσο καλό είναι το μικρό SUV με σήμα το Μπλε Οβάλ.
Το Ford Puma έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ καθώς και τη μεγαλύτερη εγγύηση στην κατηγορία. Ο κινητήρας είναι γρήγορος στο προσπέρασμα χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση. Το αντίθετο μάλιστα, καίει λιγότερο από τον μέσο όρο σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου.
Η ευρυχωρία για τους επιβάτες είναι αναμενόμενη για την κατηγορία, ενώ ο βασικός εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος.
Ας δούμε στη συνέχεια του άρθρου αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του νέου Ford Puma με κινητήρα 125 ίππων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το ανανεωμένο Ford Puma των 125 ίππων με αυτόματο κιβώτιο βαθμολογείται με 90 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 90% | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 82% | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
Βαθμολογία | 90% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2020 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
999 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
125 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,2 | 5,9 | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
778 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
11,2 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,3 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 334 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 48V HYBRID 100ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,86 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,4 | FIAT 600 Hybrid 100ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
187 | 220 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 180 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,8 | 35,2 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 38,9 | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
8 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
21.230 | DACIA SANDERO STEPWAY 1.0 TCe 90 PS CVT 91ps | 42.300 | VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 190 PS DSG 4MOTION 190ps |
Το Ford Puma με τα 125 άλογα και αυτόματο σασμάν πήρε την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας, 90 στα 100. Ο χώρος αποσκευών είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία και έχει όγκο 536 λίτρα, ενώ αντίστοιχα top είναι η οκταετής εγγύηση της Ford, που αυτή τη στιγμή είναι η μεγαλύτερη της αγοράς.
Η ευρυχωρία της καμπίνας κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που ισχύει και για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα αλλά και τη μέση κατανάλωση του ήπια υβριδικού χιλιάρη EcoBoost κινητήρα με τα 125 άλογα (7,2 λτ/100 χλμ).
Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεών μας όσον αφορά στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία της καμπίνας αλλά και στις επιδόσεις του ανανεωμένου Ford Puma με τα 125 άλογα και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Σελ. 2 | Ford Puma 125 PS Auto: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Ford Puma Titanium. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |