2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ford Puma 125 PS Auto: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
10/10/2024
Ας δούμε την αναλυτική βαθμολογία του Ford Puma των 125 ίππων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στους τομείς ευρυχωρίας, κατανάλωσης, επιδόσεων και εγγυήσεων.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8 | 5,5 | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 11,1 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,4 | 5,1 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 48V HYBRID 100ps | 6,2 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,2 | 5,9 | DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 778 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Κατανάλωση | 81% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11,2 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,1 | 7,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 1,4 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,3 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 334 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 48V HYBRID 100ps | |
Χώροι | 79% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 125 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 210 | 260 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 160 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,86 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,4 | FIAT 600 Hybrid 100ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7 | 5,3 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 8,8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 48V HYBRID 100ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 74% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 8 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,19 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,55 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,59 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 42 | 50 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 40 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,4 | 20,5 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 14,2 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1280 | 1120 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1420 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 125 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Ροπή (Nm) | 210 | 260 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 160 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,7 | 4,8 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 7,2 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 129 | 109 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 163 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση, το δυνατό σημείο του ήπια υβριδικού EcoBoost κινητήρα των 125 ίππων, σε συνδυασμό με τον προγραμματισμό του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων, είναι το ταξίδι, κατά το οποίο το μοτέρ καίει 5,4 λτ/100 χλμ, μια τιμή που βρίσκεται στο καλύτερο άκρο του μέσου όρου της κατηγορίας. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, στην πόλη η κατανάλωση είναι 8 λτ/100 χλμ, ενώ σε μικτό κύκλο το αυτοκίνητο καίει 7,2 λτ/100 χλμ, αμφότερα νούμερα που δεν ξεφεύγουν σε σχέση με τον μέσο όρο των μικρών SUV.
Όσον αφορά στους χώρους, όπως αναφέραμε το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 536 λίτρα και είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας, χάρη στο έξυπνο Mega Box που βρίσκεται στο χώρο της ρεζέρβας, έχει ορθογώνιες διαστάσεις και προσφέρει 80 επιπλέον λίτρα αποθηκευτικού χώρου, με extra bonus τη δυνατότητα απόπλυσης με λάστιχο, μιας και διαθέτει τάπα αποστράγγισης. Αν λάβουμε υπόψη μας πως μια βαλίτσα μεγάλου μεγέθους έχει όγκο 100 λίτρα, προκύπτει πως στον χώρο αποσκευών του Ford Puma θα τοποθετήσουμε απροβλημάτιστα 5 μεγάλες βαλίτσες.
Το πλάτος του πίσω καθίσματος (1,3 μέτρα), καθώς και ο «αέρας» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών (11,2 εκατοστά και 3,1 εκατοστά αντίστοιχα) βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Συνολικά στο Puma θα φιλοξενηθούν 4 ενήλικες επιβάτες και 1 παιδί, με το χώρο στο πίσω κάθισμα να είναι άνετος ακόμα και για άτομα ύψους 1,81 μέτρου.
Κάτω από το καπό του Ford Puma που δοκιμάζουμε βρίσκεται ο τρικύλινδρος turbo EcoBoost κινητήρας 1 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 125 άλογα και 210 Nm ροπή. Η συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων δείχνει να αποδίδει καρπούς, μιας και η επιτάχυνση σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου (80-120 χλμ/ώρα) ολοκληρώνεται σε 7 δευτερόλεπτα, μια επίδοση που είναι καλύτερη από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Για το 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 9,86 δευτερόλεπτα.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Ford Puma σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Ford Puma 125 PS Auto: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Ford Puma Titanium. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |