Ford Puma Gen-E: Το μικρό SUV πλέον και ηλεκτρικό
Από 25.900 ευρώ στην ελληνική αγορά.
Χωρίς μπροστινή μάσκα και με νέα σχεδίαση στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.
0-100 σε 8 δλ. και αυτονομία 374 χλμ.
523 λτ. πορτμπαγκάζ με «GigaBox» και 43 λτ. αποθηκευτικού κάτω από το μπροστινό καπό.
Από 25.900 ευρώ στην ελληνική αγορά.
Το κουπέ που γνωρίσαμε ως Ford Puma το 1997 μεταλλάχτηκε το 2019 σε ένα πρακτικό crossover σημειώνοντας κορυφαίες πωλήσεις. Μέσα στο 2024 ανανεώθηκε, ενώ η Ford έκανε δηλώσεις πως θα υπάρξει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου. ΟΙ ανακοινώσεις αυτές έγιναν πραγματικότητα και πλέον κοντά μας έχουμε το νέο Puma Gen-E. Με αρχική τιμή τα 25.900 ευρώ στην χώρα μας και συνοδευόμενο από την γνωστή 8-ετή εγγύηση της Ford, η μάρκα ελπίζει το ηλεκτρικό μοντέλο να ενισχύσει την εμπορική επιτυχία του μικρού SUV.
Χωρίς μπροστινή μάσκα και με νέα σχεδίαση στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.
Το ανανεωμένο θερμικό μοντέλο εμφάνισε μικρές διαφορές σε σχέση με το προηγούμενο. Οι προβολείς ομίχλης και οι πλαϊνοί αεραγωγοί εξαφανίστηκαν, ενώ το έμβλημα της Ford τοποθετήθηκε πλέον επάνω στην μπροστινή μαύρη μάσκα. Επίσης, τα κύρια φώτα άλλαξαν γραφικά, με νέο σχέδιο για τα διαρκώς ενεργά LED φώτα ημέρας. Το ηλεκτρικό Gen-E θα ξεχωρίζει με την απουσία της μπροστινής μάσκας, η οποία δεν είναι πλέον απαραίτητη για την ψύξη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Πέραν αυτού, υπάρχει νέα σχεδίαση στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Κατά τΆ άλλα, δεν εντοπίζονται άλλες σημαντικές αλλαγές στην εμφάνισή του σε σχέση με το θερμικό μοντέλο.
0-100 σε 8 δλ. και αυτονομία 374 χλμ.
Το νέο Puma Gen-E θα εφοδιάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 168 ίππων ο οποίος θα κινεί τους εμπρός τροχούς. Έτσι, το ηλεκτρικό μικρό SUV θα είναι σε θέση να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την Ford, η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 43 kW θα παρέχει αυτονομία έως και 374 χλμ.(με βάση τα πρότυπα WLTP). Επειδή τοποθετείται στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, το πάτωμα του ηλεκτρικού μοντέλου θα βρίσκεται λίγο ψηλότερα από αυτό του θερμικού. Μέσω ταχυφορτιστή που μπορεί να παρέχει συνεχές ρεύμα ισχύος έως και 100 kW, η μπαταρία θα φορτίζει από επίπεδο 10% σε 80% σε 23 λεπτά.
523 λτ. πορτμπαγκάζ με «GigaBox» και 43 λτ. αποθηκευτικού κάτω από το μπροστινό καπό.
Όσον αφορά το εσωτερικό του νέου Puma, οι κύριες αλλαγές που διακρίναμε στο facelift μοντέλο είναι η μεγάλη κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών εξοπλισμένη με το νέο infotainment σύστημα SYNC 4 και το ανασχεδιασμένο τιμόνι. Εκεί που θα ξεχωρίσει το ηλεκτρικό Gen-E, είναι με περισσότερους χώρους. Στην κεντρική κονσόλα ανάμεσα από τους μπροστινούς επιβάτες υπάρχουν πλέον θήκες, αφού ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει μεταφερθεί από αυτήν στο τιμόνι. Η μεγαλύτερη έκπληξη, όμως, βρίσκεται στο πίσω μέρος, με το γνωστό MegaBox δοχείο αποσκευών στο πορτμπαγκάζ του θερμικού Puma να μεγαλωνει ακόμα περισσότερο και να αποκτά το όνομα GigaBox προσφέροντας πλέον 145 λτ. ελεύθερου χώρου. Έτσι, η συνολική χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ του Puma Gen-E ανέρχεται στα 523 λτ. Σε αυτά προσθέστε και τα 43 λτ. αποθηκευτικού χώρου που υπάρχουν πλέον κάτω από το μπροστινό καπό. Το ηλεκτρικό Puma διατίθεται στις εκδόσεις Style και Premium, με την εισαγωγική Style να είναι υπερπλήρης σε εξοπλισμό παρέχοντας όλα όσα γνωρίζουμε από το θερμικό μοντέλο στην αντίστοιχη εισαγωγική έκδοση. Στην πλουσιότερη, Premium, αποκτά, μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, B&O ηχοσύστημα με 10 ηχεία, προβολείς Matrix LED και ημιδερμάτινη επένδυση καθισμάτων.