Ford Puma: Κυκλοφορεί ανανεωμένο
Νέος σχεδιασμός στην καμπίνα για το facelift του Ford Puma με δύο οθόνες στο ταμπλό, διαθέσιμες επιλογές στις νέες ζάντες 17 ή 19 ιντσών. Όλες οι εκδόσεις κυκλοφορούν με 1.000άρη EcoBoost κινητήρα, στους 170 ίππους η «αγριεμένη» έκδοση ST Powershift.
Ανανεωμένη εμφάνιση εσωτερικά και εξωτερικά
Εξωτερικά, το facelift του Ford Puma υιοθετεί ορισμένες νέες σχεδιαστικές ιδέες: Στην πρόσοψη, οι προβολείς έχουν κατασκευαστεί διαφοροποιημένοι από τον προκάτοχό του, αφού έχουν ενσωματώσει την τεχνολογία matrix LED, ενώ το σήμα της Ford μετατοπίστηκε στη γρίλια. Στο πίσω μέρος δεν εντοπίζουμε αλλαγές, ωστόσο η χρωματική παλέτα του ανανεωμένου Puma έχει εμπλουτιστεί, ενώ λανσάρονται και νέες ζάντες 17 και 19 ιντσών. Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι το ταμπλό έχει διαφοροποιηθεί αισθητά, και αυτό εξαιτίας της προσθήκης του SYNC4 συστήματος πληροφόρησης και ψυχαγωγίας (infotainment). Ένα ζευγάρι οθονών δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, εκτοπίζοντας πιο ψηλά τους αεραγωγούς. Οι οθόνες έχουν μέγεθος 12 και 12,8 ιντσών, με τη δεύτερη που βρίσκεται πιο κοντά στον οδηγό να προεξέχει ελάχιστα.
«Αντίο» στον diesel κινητήρα, νέα σπορ έκδοση 170 ίππων
Και τι γίνεται με την απόδοση; Αρχικά, ο diesel κινητήρας δεν αποτελεί πλέον επιλογή για το αγοραστικό κοινό της Ευρώπης. Επιπλέον, η «αγριεμένη» έκδοση Puma ST χάνει τον turbo βενζινοκινητήρα 1.500 κυβικών, αλλά και το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Αντιθέτως, η σπορ έκδοση του ανανεωμένου Puma (ST Powershift) κυκλοφορεί με έναν μικρότερο, 1000άρη κινητήρα και 7τάχυτο αυτόματο dual-clutch σασμάν. Αν το συγκρίνουμε με την παλιά έκδοση των 197 ίππων και των 320 Nm ροπής, τότε συνειδητοποιούμε ότι η ισχύς έχει μειωθεί αισθητά. Η πιο «αγριεμένη» έκδοση του facelift είναι η ST Powershift, η οποία φτάνει τους 170 ίππους και τα 248 Nm ροπής. Ο ήπια υβριδικός κινητήρας σημειώνει επίδοση 7,4 δλ. για τα 0-100.
1.000άρης κινητήρας για όλες τις εκδόσεις, επιλογή μεταξύ 125 και 155 ίππων
Εκτός από την πιο γρήγορη έκδοση ST Powershift του Ford Puma, και οι υπόλοιπες εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με τον ίδιο 1.000άρη EcoBoost κινητήρα, είτε με 125, είτε με 155 ίππους, και ροπή 210 και 240 Nm αντίστοιχα. Η έκδοση των 125 ίππων του crossover είναι διαθέσιμη με κιβώτιο 6 σχέσεων, επιτυγχάνοντας χρόνο 9,8 δλ. για τα 0-100 χλμ/ώρα. Με την επιλογή του 7τάχυτου αυτόματου σασμάν, ο χρόνος πέφτει στα 9,6 δλ. Για την έκδοση των 155 ίππων το αυτόματο κιβώτιο είναι «μονόδρομος» και καταγράφει επίδοση 8,7 δλ. για τα 0-100.
Έρχεται και το αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E
Όπως γνωρίζουμε από το 2022, η Ford θα κυκλοφορήσει και μία έκδοση αμιγώς ηλεκτρική, με την ονομασία Puma Gen-E. Αυτή θα γίνει διαθέσιμη αργότερα μέσα στον χρόνο, και αναμένεται να «πατήσει» πάνω στην πλατφόρμα του βενζινοκίνητου μοντέλου. Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις, το Puma Gen-E θα παράγεται στο εργοστάσιο της Κραϊόβα στη Ρουμανία.
Σχολιάστε |