σχόλια
Γιατί πουλάει τόσο το Nissan Qashqai;
Είναι το απόλυτο ελληνικό best seller SUV.
Έχει την καλύτερη τιμή της αγοράς στην κατηγορία του.
Η νέα γενιά είναι high tech και πολύ premium.
Έχει μεγάλους χώρους για οικογενειακό.
Έχει συνδέσει το όνομά του με αξιοπιστία, after sales και υψηλή μεταπώληση.
Τι κάνει το Nissan Qashqai να είναι best seller;
Το Nissan Qashqai είναι ουσιαστικά το μοντέλο που ίδρυσε την κατηγορία των crossover SUV. Όλες οι γενιές του ήταν εξαιρετικά δημοφιλείς, κάτι που ισχύει και για την τρέχουσα, η οποία βρίσκεται στο TOP 5 των πωλήσεων της κατηγορίας για το 2023 μέχρι τώρα. Αναλύουμε τα στοιχεία που κάνουν το ιαπωνικό μοντέλο να πουλάει σαν τρελό.
Το Nissan Qashqai έχει την καλύτερη τιμή της αγοράς, με τη νέα γενιά να είναι high tech και πολύ premium. Το ιαπωνικό SUV έχει μεγάλους χώρους και μπορεί να καλύψει με άνεση τις ανάγκες μιας οικογένειας, ενώ έχει συνδέσει το όνομά του με τη λέξη «αξιοπιστία», το καλό after sales και την υψηλή μεταπωλητική αξία.
Ας δούμε αναλυτικά τα θετικά του Nissan Qashqai!
Τα πράσινα σημεία του Nissan Qashqai
Έχει την καλύτερη τιμή της αγοράς στην κατηγορία του
Η τιμή του Nissan Qashqai αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο με τιμή από 24.990 ευρώ, κάτι που το κάνει το πιο προσιτό μοντέλο της κατηγορίας του.Η νέα γενιά είναι high tech και πολύ premium
Η τελευταία γενιά του Nissan Qashqai έχει φουτουριστικό σχεδιασμό. Το αυτοκίνητο δεν είναι high tech μόνο στο design του όμως, αφού η ιαπωνική εταιρεία το έχει εφοδιάσει με συστήματα υποβοήθησης όπως έλεγχο τυφλού σημείου, διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών, αποφυγή σύγκρουσης κατά την οπισθοπορεία και «έξυπνο» cruise control. Αξίζει να αναφέρουμε πως όλα τα παραπάνω είναι διαθέσιμα από τη βασική έκδοση εξοπλισμού «Elite».Πέραν αυτού, η Nissan έχει χαρίσει στο Qashqai έναν πολύ premium «χαρακτήρα», τόσο με τα υλικά που έχει χρησιμοποιήσει στην καμπίνα, όσο και τον σχεδιασμό του, αλλά και με την υψηλή ποιότητα κύλισης και την καλή ηχομόνωση του εσωτερικού.
Έχει μεγάλους χώρους για οικογενειακό
Το Nissan Qashqai είναι αρκετά ευρύχωρο και μπορεί να καλύψει με άνεση τις ανάγκες μιας οικογένειας. Πιο αναλυτικά, έχει 16 εκατοστά «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών, κάτι που διευκολύνει τόσο τη φιλοξενία ψηλών ατόμων όσο και την τοποθέτηση παιδικού καθίσματος, διαθέτει 5 εκατοστά χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και 504 λίτρα πορτ-μπαγκάζ. Ένα επιπλέον «ατού» είναι το μεγάλο άνοιγμα των πίσω θυρών που αγγίζει σχεδόν τις 90 μοίρες και εξυπηρετεί την επιβίβαση στο πίσω κάθισμα.Έχει συνδέσει το όνομά του με την αξιοπιστία, το καλό after sales και την υψηλή μεταπώληση
Τα μοντέλα της Nissan έχουν συνδεθεί με τη λέξη «αξιοπιστία», κάτι που ισχύει και στην περίπτωση του Qashqai. Κατά τη δοκιμή μεταχειρισμένου του προηγούμενου Nissan Qashqai διαπιστώσαμε πως το αυτοκίνητο είναι απροβλημάτιστο και διατηρείται «φρέσκο» χωρίς πρόωρες φθορές.Επιπλέον, το after sales της Nissan είναι καλό, όπως αποδείχθηκε και από το test συνεργείων που κάναμε όπου η Nissan πέτυχε 64% στην εύρεση βλαβών και 70% στον ποιοτικό έλεγχο.
Για όσους αγοράζουν αυτοκίνητο με σκοπό να το πουλήσουν σε λίγα χρόνια, καλό είναι να γνωρίζετε πως τα Qashqai ανεξαρτήτου γενιάς διαθέτουν υψηλή μεταπωλητική αξία.
Σχολιάστε |
- Giorgos Karavasilakis
Ρε μαστόρια για το Qashqai μιλάμε! Έχει πολύ δυνατόν όνομα στην αγορά της Ελλάδας, χρόνια τώρα..
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis σε αυτό δεν θα διαφωνήσω αδερφέ, αλλά πλέον υπάρχουν και άλλες επιλογές. Δεν είναι σχεδόν μονοπώλιο..
Σάκης ΠαπαδόπουλοςGiorgos Karavasilakis οχι το συγκεκριμενο
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis τι εννοείς με το "όχι το συγκεκριμένο"??
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής και τι σημαίνει αυτό? Όπως διαβάζω πουλάει ακόμα και τώρα που παίζει ανταγωνισμός..
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis σίγουρα πουλάει λιγότερο όμως.
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής αυτό είναι αποτέλεσμα του ανταγωνισμού! Αλλά όταν φτάνει ακόμα και με τέτοιο ανταγωνισμό να συνεχίζει να είναι ψηλά σε πωλήσεις, κάτι σημαίνει αυτό φίλε..
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis δεν προσπαθώ να πω πως είναι κακό αυτοκίνητο ρε φίλε, απλά θεωρώ πως ίσως κι αυτοί αναγκάστηκαν να αλλάξουν και να ανεβάσουν ποιότητα.
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής και καλά βάσει ανταγωνισμού θες να πεις?
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis μα φυσικά. Δες πως ήταν τα παλια Qashqai. Πιο φθηνιάρικα μοιαζανε και με σαλόνι, που με το ζόρι είχε τα απαραίτητα. Για κοίτα το τελευταίο..
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής αυτό είναι γενικό φαινόμενο ρε συ. Μόνο κάτι Suzuki και Dacia έχουν μείνει στην δεκαετία του 90. Άρα δεν ξέρω αν είχε να κάνει με την Nissan αυτό ή γενικότερα με την στροφή που έχει κάνει όλη η αυτοκινητοβιομηχανία.
Βασίλης ΘαλήςGiorgos Karavasilakis όπως και να έχει το αποτέλεσμα είναι πως ανέβηκε γενικότερα σε ποιότητα.. αλλά ας είμαστε ρεαλιστές, όχι φανατισμένοι..
Giorgos KaravasilakisΒασίλης Θαλής δεν είναι φανατισμένος ρε φίλε, αλλά όπως και να το κάνουμε ένα είναι το συμπέρασμα! Έχει πολύ καλό όνομα γιατί ήταν και είναι ένα αξιόπιστο οικογενειακό suv, και πλέον που και αυτό ανέβηκε κι άλλο σε ποιότητα, και με νορμάλ σχετικά τιμή για την εποχή, είναι μια πολύ καλή επιλογή! Τι να λέμε τώρα...
Ilias GiakoumakisΒασίλης Θαλής τι θέλει να πει ο ποιητής
Βασίλης ΘαλήςIlias Giakoumakis τι ακριβώς δεν καταλάβατε, να σας βοηθήσω εξηγώντας το..
Προβολή περισσότερων σχολίων
- Οδυσσέας Μαυρομάτης
Δεν συμπαθώ συχνά τα ιαπωνικά, αλλά το καινούργιο qashqai έχει κάνει πολλά βήματα μπροστά σε σχέση με τα προηγούμενα..
Γιώργος ΕζιόβαληςΟδυσσέας Μαυρομάτης γαλλικό είναι
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΓιώργος Εζιόβαλης εντάξει, νομίζω πως αυτή η φάση με τους κινητήρες κάπου σε κάνει να χάνεις το νόημα. Είναι κινητήρας που σχεδιάστηκε από κοινού Renault και Merc. Και άντε και είναι Γαλλικός ας πούμε, το αυτοκίνητο δεν έχει Ιαπωνική η σχεδίαση του? Η Nissan δεν το έβγαλε στην αγορά? Η Nissan το έχει στην γκάμα της ή να πάω στη Renault να το παραγγείλω?
Γιώργος ΕζιόβαληςΟδυσσέας Μαυρομάτης πάρε το Kadjar και άλλαξε του σημα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΓιώργος Εζιόβαλης που δεν μοιάζει, ούτε μέσα, ουτε έξω, αλλά πλαίσιο και κινητήρας ε? Όλες οι μάρκες τα κάνουν αυτά για οικονομία μάγκα μου, αλλά δεν είναι ίδια αυτοκίνητα...
Γιώργος ΕζιόβαληςΟδυσσέας Μαυρομάτης καλα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΓιώργος Εζιόβαλης μα έτσι είναι ρε φίλε. Πρέπει να βλέπουμε και λίγο πιο κάτω από τα προφανή...
- Kwstas Lampropoulos
Σοβαρά κάνει 24 χιλιάρικα το καινούργιο??
Ioannis KetsiakidisKwstas Lampropoulos 29.000 κανει 24.500 είναι με τασια και χωρίς οθονη κοινώς με τίποτα πηγα ρωτησα
Xristos KmzKwstas Lampropoulos 27500
Kwstas LampropoulosIoannis Ketsiakidis άρα υπάρχει με 24 αλλά το ήθελες πιο εξοπλισμένο. Καλά κατάλαβα?
Ioannis KetsiakidisKwstas Lampropoulos θεωρω οτι αν δεν εχει τα βασικά δεν υπάρχει ουσια αλλά ναι ξεκιναει απο εκει 24.500 με τίποτα πανω του
Kwstas LampropoulosIoannis Ketsiakidis δεν ξέρω ποια είναι τα βασικά, που σίγουρα δεν είναι ίδια για όλους.. Ας πούμε εγώ δεν θα προβληματίζουν με οθόνες και ζάντες.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos η βασική του έκδοση είναι στα 24 και αυτή λογικά είναι που πουλάει κιόλας.
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης ναι κι εγώ αυτό πιστεύω, αλλά ο παραπάνω φίλος λέει για 29 σε μια νορμάλ έκδοση.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos τι σημαίνει όμως νορμάλ έκδοση ρε αδερφέ? Αν ο άλλος θέλει όλα τα έξτρα ενός μοντέλου, με τιμή βασικής έκδοσης, εε δεν θα πάρει Nissan... Να πάρει ένα κινέζικο!
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης το ζήτημα είναι όμως να μην έχει μεγάλη διαφορά μια βασική έκδοση από μια νορμάλ εξοπλισμένη. Αλλιώς θα φτάσει να γίνει υπερτιμημένο το αυτοκίνητο..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos υπερτιμημένο γιατί?
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης γιατί σκέψου. Αν του βάλεις έστω λίγα από τα μοντέρνα συστήματα ασφαλείας, και σου ζητάνε πολύ μεγάλη διαφορά σε λεφτά, τότε χάνει τον προσόν που λένε κι αυτοί εδώ στο άρθρο για καλή τιμή..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos δεν διαφωνώ γενικά με αυτό που λες, αλλά και πάλι, για σκέψου. Με 24.000 με το ζόρι παίρνεις κάποια μικρά αυτοκίνητα. Κι εδώ έχεις την ευκαιρία να πάρεις οικογενειακό SUV. Ποιος χέστηκε αν δεν έχει ζάντες που λέει ο άλλος? Ας το πάρω με τασια και βάζω μόνος μου, 6 μήνες μετά...
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης νομίζω πως ο καθένας μας έχει διαφορετικά κριτήρια στην επιλογή αλλά και στην σπουδαιότητα το κάθε πράγματος.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos τι εννοείς με την σπουδαιότητα?
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης εννοώ πως κάποιους τους νοιάζει να έχει μεγάλη οθόνη ας πούμε. Άλλους να έχει ζάντες από μαγνήσιο, άλλους να κλάνεις και να βγάζει αυτόματα αρωματικό από τους αεραγωγούς... Εμένα με νοιάζει ο κινητήρας, η κατανάλωση οι χώροι και η εγγύηση!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos γελάω με την κλανιά, κάι το αρωματικό.. 🤣
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης μα έτσι είναι ρε φίλε. Πολλοί πλέον έχουν χάσει τα σωστά κριτήρια από την μέρα που έγιναν τάμπλετ με Ρόδες τα αυτοκίνητα. Άρα ακόμα και η λέξη υπερτιμημένο ένα αυτοκίνητο για την οποία τιμή, είναι μεγάλη κουβέντα τελικά...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos δεν διαφωνώ ρε φίλε. Τα κριτήρια του καθενός είναι πολύ σχετικά, και σε τέτοιες περιπτώσεις μάλλον πρέπει να ξέρεις ποια είναι τα σημαντικά και ποια τα έξτρα...
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης ακριβώς!
Zaxarias XanthopoulosKwstas Lampropoulos Φιλε μου καλησπερα, Το 3ης γενιας Qq προς αποφυγη παρεξηγησεων εχει ολη την παλλετα ασφαλειας απο την πρωτη εκδοση..την βασικη...οκ δεν εχεις ζαντες αλουμινιου η οθονη απο την βασικη εκδοση...κλαιν...ομως εχεις ολα τα συστηματα ασφαλειας απο 25.000. Η πρακτικοτητα νικαει την λεζαντα
Ioannis KetsiakidisZaxarias Xanthopoulos υπάρχουν και αλλα μοντέλα σ' αυτά τα λεφτά που τα έχουν ολα πανω φιλε μου
Zaxarias XanthopoulosIoannis Ketsiakidis Σεβαστο...νομιζω ομως οτι στα τυπου crossover - c suv νομιζω αντε να ειναι αλλα 2 αλλα νομιζω με μικροτερους χωρους
Kwstas LampropoulosZaxarias Xanthopoulos κακά τα ψέματα φίλε μου. Ποιος λογικός άνθρωπος θα ήθελε καινούργιο αυτοκίνητο και δεν πήγαινε να τσεκαρει το Qashqai σε τέτοια τιμή, όταν είτε μικρό, είτε μικρομεσαίο αυτοκίνητο σήμερα έχει πιο ακριβή τιμή? Είναι δυνατόν η οθόνη να είναι αποτρεπτικός παράγοντας?
Χρήστος ΠατσουράκηςKwstas Lampropoulos εγώ έχω το n-connecta, πέρυσι το πήρα 36500 και τώρα έχει 32000!!
Kwstas LampropoulosXristos Kmz τι κάνει 27.500?
- ΤΡΥΦΩΝΑΣ ΚΑΡΤΣΙΟΥΚΑΣ
Γιατί κάποιοι έχουν να τα δώσουν
Giorgos KaravasilakisΤΡΥΦΩΝΑΣ ΚΑΡΤΣΙΟΥΚΑΣ από το να πάρεις κάποιο μικρό όπως i20 κλπ, τουλάχιστον στα ίδια και λιγότερα λεφτά, παίρνεις αμαξαρα ρε αδερφέ..
- Jim Renessis
Από Toyota μεταπήδησαν σε nissan note και τώρα πήρα το qashqai είναι συνεργασία με renault. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό αξίζει πολύ παραπανω
- Manolis Fanaras
Μια απομίμηση μην πω αντιγραφή του Ρενώ .
Giorgos KaravasilakisManolis Fanaras σίγουρα δεν έχεις μπει σε κανένα..
- Manos Dermitzakis
Ποια χαμηλή τιμη ρε παιδιά...θα μας τρελάνετε;;
Kwstas LampropoulosManos Dermitzakis με τις τιμές που παίζουν σήμερα, δεν την λες και ακριβή τιμή για ένα Qashqai αδερφέ μου.
- Stelios Karras
Ποιος θανασης
- Νικόλαος Ευτύχιος Γιαννακάς
Όλοι οι άσχετοι στα σχόλια...ο κινητήρας hr είναι ιαπωνικός...
Dimitris KakkasisΝικόλαος Ευτύχιος Γιαννακάς καλο ειναι το μοτερ και αξιοπιστο αλλα ιαπωνικο δεν ειναι
Νικόλαος Ευτύχιος ΓιαννακάςDimitris Kakkasis δεν είναι επιστήμη...
Dimitris KakkasisΝικόλαος Ευτύχιος Γιαννακάς για του qashqai το 1.3 μιλαω
Νικόλαος Ευτύχιος ΓιαννακάςDimitris Kakkasis HR13DDT...μέσα είναι...διάβασε ξανά
Dimitris KakkasisΝικόλαος Ευτύχιος Γιαννακάς οκ ενταξει...ολα nissan ειναι
Νικόλαος Ευτύχιος ΓιαννακάςDimitris Kakkasis τι δεν μπορείς να κτλβεις;
Dimitris KakkasisΝικόλαος Ευτύχιος Γιαννακάς τιποτα φιλε μου ολα καλα..λαθος εκανα
Νικόλαος Ευτύχιος ΓιαννακάςDimitris Kakkasis οκ...
- Νίκος Μαυρομούστακος
Θα σας πω ΕΓΏ γιατί είναι ΚΟΥΚΛΊ και εμπορεύσιμο και φυσικά είναι Nissan ❤️💪
- Panos Papakwstas
Κ μόνο που ειναι Japan είναι τέλειο αυτό τα λέει όλα
Σάκης ΠαπαδόπουλοςPanos Papakwstas το ονομα ναι τα υπολοιπα οχι
Panos PapakwstasΣάκης Παπαδόπουλος ναι οκ..όπως κ τα vw δλδ το όνομα γερμανικό κ το υπόλοιπο Τουρκία
- Philippos Filios
Πολλοί οι αγράμματοι εδώ μέσα.. Η πλατφόρμα CMF-CD της σύμπραξης Renault-Nissan-Mitsubishi έχει αναπτυχθεί εξ ολοκλήρου από την Nissan και είναι ιαπωνική. Η Renault από τη μεριά της συνέδραμε με μια μικρή ομάδα προκειμένου να σχεδιάσει τα δικά της μοντέλα. Πιο συγκεκριμένα: H σύνθεση της πλατφόρμας είναι σαφώς πολυεθνικη, η σχεδίαση και η τεχνολογία της πλατφόρμας είναι ιαπωνική (Nissan), κορεατικές μπαταρίες της LG Chem κατασκευασμένες στην Πολωνία, και την κατασκευή των αυτοκινήτων στη Γαλλία.
Giorgos KaravasilakisPhilippos Filios πες τα ρε φίλε. Αυτή η μανία κάποιων να υποβιβασουν ολόκληρη Nissan.. είναι εμμονικη! Ξεχνάνε κάποιοι πως μιλάμε ουσιαστικά για τους δημιουργούς όλης της κατηγορίας..
Giorgos VergisPhilippos Filios τα quashqai φτιάχνονται στη Αγγλία φίλε μου
Philippos FiliosGiorgos Karavasilakis σωστά, το πρώτο SUV ήταν της Toyota, το RAV4, και το πρώτο CROSSOVER ήταν της Nissan, το Qashqai. Αυτοι οι δύο είναι και οι πατέρες των κατηγοριών αυτών. Η τεχνογνωσία για αυτές τις πλατφόρμες είναι ιαπωνική - και δεν θα μπορούσε να είναι κανενός άλλου. Η Nissan πουλάει την τεχνογνωσία της πλατφόρμας της, και η Renault δίνει τα εργοστάσια της για την κατασκευή τους.
Giorgos KaravasilakisPhilippos Filios αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους, οι Ιάπωνες και δημιούργησαν και έκαναν μόδα τα Suv. Το τελευταίο Qashqai είναι ανώτερο από κάθε προηγούμενο, και εδώ στην Ελλάδα λατρεύτηκαν οι προηγούμενες γενιές του. Και με τιμή καλή για τα σημερινά δεδομένα, αξίζει πολύ ως επιλογή..
Nikitas AnagnostopoulosGiorgos Karavasilakis ερώτηση: ο κινητήρας είναι της Ρενό ή της Νισσάν ; Δηλαδή είναι καλό;
Kostidis MichaelNikitas Anagnostopoulos σε ντιζελ περισσοτερα φορανε 1.5 dci k9k με 110 hp, αρκετα καλος κινητηρας με ροπη στα 260 nm. Ειναι της ρενο.
Philippos FiliosKostidis Michael https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine
- Οδυσσεας Ντοβας
Πλαστικουρα..
- Δημήτρης Πιρπινάκης
Όλα τα Γαλλικά είναι καί ήταν πάντα καλά αυτοκίνητα... δεν είναι τό μόνο Γαλλικό με γιαπωνέζικο όνομα δες τί πορεία έχουν τό νέο Γιαρις καί Γιαρις κρος πού κατασκευάζονται στο Βελεσιεν της Γαλλίας στήν ίδια γραμμή παραγωγής με τα Μάζντα 2 με το Πεζό 208 με το Σιτροέν Σ3 κλπ
Περικλής ΛορίδαςΔημήτρης Πιρπινάκης η τουοτα έχει αγοράσει χρόνια τώρα πεζό και Σιτροέν και η Ρενό την νισσαν...... Τα γαλλικά γενικά ήταν, είναι και θα είναι χρεπια......
Apostolis DogosisΔημήτρης Πιρπινάκης ολο λαθος καφενειακες πληροφοριες
Δημήτρης ΠιρπινάκηςΠερικλής Λορίδας ότι πείτε χα χα χα χα
Giorgos KaravasilakisΔημήτρης Πιρπινάκης η Toyota έχει αγοράσει την Peugeot και την Citroen????
Δημήτρης ΠιρπινάκηςGiorgos Karavasilakis Η Πεζό -Σιτροεν με την σύντομη ονομασία ΡSA εκμεταλλευόμενη τις τεράστιες πωλήσεις καί την μεγάλη επιτυχία τών μοντέλων της π.χ 208 C3 3008 σκούπισε όλη την Ευρώπη αγοράζοντας κατά σειρά τό 2016 την Όπελ τό 2019 την Τζιπ τό 2021 την Άλφα Ρομέο καί φέτος καί την Φίατ
Giorgos KaravasilakisΔημήτρης Πιρπινάκης μα πραγματικά, έτριβαν τα μάτια μου όταν είδα το σχόλιο του. Δεν ξέρω που μπορεί να διάβασε κάτι τέτοιο... ή κάπου έχει μπερδευτεί με τις μάρκες!
Περικλής ΛορίδαςGiorgos Karavasilakis έτσι γράψανε τα καφενειοsait αυτοκινήτων από την συνεργασία τους (Aygo - c1 - 107) .......δικαιολογούσαν κιόλας πως τους έδωσε και κινητήρες (service κάθε 30000 χιλιόμετρα) και δεν σπαγανε κάθε δεύτερο στενό, τα "αξιόπιστα" γαλλικά.....μια αναδρομή στην τότε συνεργασία (εξαγορά όπως το ονομαζανε) στα καφενειοsite αυτοκινήτων θα το βρεις .
Giorgos KaravasilakisΠερικλής Λορίδας δεν ξέρω τι site διαβάζεις αδερφέ, αλλά μάλλον πρέπει να αναθεωρήσεις τις πηγές σου. Δεν έπαιξε τέτοια εξαγορά ποτέ...
Περικλής ΛορίδαςGiorgos Karavasilakis της γνωστές σαβουρες που βγαίνουν fb και στα άλλα σοσιαλ.....δεν είναι τίποτα, μια αναδρομή στο 2006-2007 θα τα βρεις, λίγο πιο πριν είχαν ανακοινώσει την εξαγορά της nissan από την Renault
Giorgos KaravasilakisΠερικλής Λορίδας καταλαβαίνω τι λες, αλλά σίγουρα θα πρέπει να το δεις αυτό. Σοβαρή κουβέντα από που πληροφόρησε πλέον. Και να τους αξιολογείς..
- Dimitris Racer
η cayenne των φτωχών που λενε
Vasilios AlevridisDimitris Racer κάποτε λέγαμε η μερσεντες των φτωχων..κατι 190 κλπ κλπ!!!χοχο,,δώρο να μου το κάνουν δεν το παίρνω!!!
Giorgos KaravasilakisVasilios Alevridis σίγουρα δεν έχεις μπει στο τελευταίο μοντέλο, και βγάζεις αρνητικά αλλά λανθασμένα συμπεράσματα φίλε μου..
Σάκης ΠαπαδόπουλοςGiorgos Karavasilakis το duster εννοεις γιατι αυτο πουλαει ακομα εχεις και ντιζελ τον κ9κ
- George Kourentzis
Έχει καλή τετρακίνητη έκδοση.
Alexandros SunnyGeorge Kourentzis το τετρακινητο εχει σχεδον οσο ενα.. BMW
Σάκης ΠαπαδόπουλοςAlexandros Sunny γιανα ανεβαινει πεζοδρομια στη πολη
- Xaris Papamanos
Καλό αυτοκίνητο αλλά όχι για τόσα χρήματα
- Vasilios Alevridis
τα αρνητικά πιστεύω είναι περισσότερα,,άλλωστε άδικα δεν βρίσκεται στις τρεις τελευταίες θέσεις των τεστ!!!
- Christos Bazios
Πουλούσε...
Νίκος ΜαυρομούστακοςChristos Bazios έτσι νομίζεις 😂
Christos BaziosΝίκος Μαυρομούστακος Απο 1ο σε πωλησεις στη κατηγορια του επεσε 5ο.
Νίκος ΜαυρομούστακοςChristos Bazios το αγοράζεις 24.500 το πουλάς 24.000 μετά από 5. ΧΡΌΝΙΑ εμπορεύσιμο!!❤️❤️❣️❣️
- Γιαννης Δημακογιανννης
Ο βασιλιας ειναι οι Ιαπωνες....ειναι τυχαιο οτι ολα τα αγροτικα της χωρας ειναι NISSAN KAI TOYOTA?αξιοπιστια παντου!
Σάκης ΠαπαδόπουλοςΓιαννης Δημακογιανννης TOYOTA ναι
Παναγιώτης ΚαλαμαραςΓιαννης Δημακογιανννης το μοτέρ της Renault το ξέχασες 😂
Γιαννης ΔημακογιανννηςΣάκης Παπαδόπουλος κατα τη γνωμη σου...κατα τη δικη μου ΝISSAN.. μακραν
Θανάσης ΣούμπληςΓιαννης Δημακογιανννης έχοντας περάσει κι από τα δύο (υπάρχουν στην οικογένεια) η γνώμη μου είναι Toyota μακράν το καλύτερο από τα δύο
Γιαννης ΔημακογιανννηςΠαναγιώτης Καλαμαρας εγω δεν ειμαι ψωνιο να ασχολουμαι με μοτερ....δεν εχω τις γνωσεις...αυτο τα αφηνω στους ειδικους σαν και σενα...εγω ενα ξερω...43 χρονια στους δρομους ενα γιαπωνεζικο δεν ειδα να το παιρνει γερανος ...ποτε...
Παναγιώτης ΚαλαμαραςΓιαννης Δημακογιανννης μάλλον δεν είσαι αρκετά παρατηρητικός κοίταξε καλύτερα θα δεις αρκετά
Γιαννης ΔημακογιανννηςΠαναγιώτης Καλαμαρας αφου το λες εσυ το γατονι θα ειμαι στη τσιλια απο εδω και περα...
- Savvas Kofidis
Δεν είναι τσάμπα όμως
Μηνάς ΑποστόλουSavvas Kofidis γιατί πιο άλλο αυτοκίνητο είναι τσάμπα, για να ειναι και αυτο?
Savvas KofidisΜηνάς Αποστόλου φυσικά πλάκα κάνω αδελφέ θέλω να πω έτσι ο κόσμος δεν μπορεί πια να βγάλει το μήνα του για αυτοκίνητα είναι εδώ κάνουνε τα δυστοπικα νεοταξικα πολιτικα σκούπιδια ότι μπορούν να μην μπορούμε ούτε το παλιό μας αμάξι να έχουμε
Μηνάς ΑποστόλουSavvas Kofidis η αλήθεια είναι πως έχουν ακριβυνει όλα. Έτσι και τα αυτοκίνητα..
Savvas KofidisΜηνάς Αποστόλου δεν θέλουνε να έχεις αμάξι φίλε μόνο η "ελίτ" θα έχει αμάξια ειδικά καινούργια
Μηνάς ΑποστόλουSavvas Kofidis γιατί να μην θέλουν?
Savvas KofidisΜηνάς Αποστόλου η δύση μετα το θέμα την Ρωσία έχει θέμα ενέργειας θέλουνε να περιορίσουν την καταναλωση καυσίμων σε θέλουνε μαντρωμενο σε πόλεις των 15 λεπτων και θέλουνε να σου κάνουμε κ τι ζωή δύσκολη άσε που το κόστος ζωής σε λίγο θα είναι απαγορευτικό να έχεις κ να συντηρήσεις αμάξι
Μηνάς ΑποστόλουSavvas Kofidis άρα θέλουν να πεθάνουμε. Και να μην αγοράζουμε αυτοκίνητα. Δεν θέλουν δλδ πωλήσεις οι αυτοκινητοβιομηχανίες..
Savvas KofidisΜηνάς Αποστόλου φύλαξε τα λεφτά και ξέχνα τις λαμαρίνες θα τα χρειαστεις για να φας εκτός αν ανήκεις στο 10% της χώρας και όποτε δεν χρειάζεται ακόμα να σε απασχολουνε τέτοια ζητήματα
Μηνάς ΑποστόλουSavvas Kofidis έχω χωράφι με ζαρζαβατικά και Θείο, με ζώα. Φτάνει?
- Dimitrios Carup
Siga ke den pulai 🤮🤮🤮.min akute tis burdes pu grafune. Min to pernete se ywridiko👎👎👎. To kanoniko parte ine kalo aftokinito 👍👍👍
Giorgos VergisDimitrios Carup ποιο κανονικό ρε αδερφέ μου όλα τα καινούρια quashqai υβριδικά είναι....
- Dimitrios Gkalimpas
Το αυτοκίνητο ΔΕΝ ΠΑΊΖΕΤΑΙ! Κακώς λένε κάποιοι έξυπνοι είναι fake Renault . Η Nissan είναι το αφεντικό και η Renault απολαμβάνει τα πλεονεκτήματα απλά!
- Aris Asimakopoulos
Πουλάει τόσο επειδή δεν βρίσκουν κορόλα του 96' να αγοράσουν
- Fotios Papavassiliou
Τα γελάκια για την Γιαπωνέζικη αξιοπιστία ας το ψάξουν κάποιοι γιατί σε κάτι ευρωπαϊκά αστέρια υπάρχουν μηχανές made in Japan
- Fotios Papavassiliou
Γιαπωνέζικη αξιοπιστία για αυτό
- Ilias Giakoumakis
χαίρομαι αμα διαβάζω σχόλια από άσχετους.... το έχω απ το 2007 απ τα πρώτα που κυκλοφόρησε 2.000 κυβικά βενζίνη 4×4 χωρίς κανένα πρόβλημα πάει παντού είμαι κυνηγός το ανεβάζω σε όλα τα βουνά κατανάλωση 7,50 λίτρα στα 100 πάει παντού και είναι ακόμα σαν καινούριο.....
Fotios PapavassiliouIlias Giakoumakis μόνο ότι κάτι παραπάνω από 7,5 λίτρα κατά τα άλλα όπως το λες
Ilias GiakoumakisFotios Papavassiliou είναι ανάλογα πως το πας με νορμάλ όδηγησει μού βγάζει τόσο.... αν του παίζεις πάει 8..
Fotios PapavassiliouIlias Giakoumakis εδώ συμφωνώ
- Thomas Enco
Εάν είναι τό απόλυτο best seller τότε τό ΠΕΖΩ 3008 τί είναι??????
Giorgos KaravasilakisThomas Enco προφανώς αναφέρεται στην διάρκεια πωλήσεων του Qashqai και όχι στη φετινή χρονιά.. μην ξεχνάμε πως όταν η Nissan λανσάρισε το Qashqai η Peugeot έφτιαχνε ακόμα 207 κλπ κλπ..
Thomas EncoGiorgos Karavasilakis Κατάφερε ποτέ η ΝISSAN νά φτιάξει αυτοκίνητο εφάμιλλο τού 207 όπως αναφέρεις???
Giorgos KaravasilakisThomas Enco Μιλάς για έναν Ιαπωνικό κολοσσό, που την εποχή που ήταν μόδα τα sedan σάρωνε με primera, almera κλπ. Μετά έγιναν μόδα τα hatchback κι εκεί έσκισε σε πωλήσεις στην Ελλάδα. Δημιούργησε με το Qashqai μαζί με το Rav όλη την κατηγορία και την μόδα των SUV... Κοίτα γύρω σου πόσα υπάρχουν από όλες τις γενιές που κατασκεύασε! Αρκούν αυτά?
Thomas EncoGiorgos Karavasilakis Όχι εάν είναι κολοσσός η ΝΙΣΑΝ τότε ή STELANTIS tί είναι.Από τό υπερπέραν?????Θύμίσου όταν έφτιαχνέ αυτά πού λές τί έφτιαχνε ή Πεζω.
Giorgos KaravasilakisThomas Enco η Stelantis είναι όμιλος εταιρειών να σου θυμίσω. Η Nissan είναι μια εταιρεία... Είναι συγκρίσιμο λες αυτό που είπες?
Thomas EncoGiorgos Karavasilakis Δέν ειναι μόνη ή νισαν έχει παρέα ΡΕΝΩ καί ΜΙΤΣΟΥΜΠΙΣΙ.Μάλλον δέν τά ξέρεις καλά!
- Sotirchos Vasilos
Αν είχε καλύτερο ντιζάιν όπως προηγούμενα μοντέλα, μπορει
- Petros Papadopoulos
Γιατί το έχω δεκαπέντε χρόνια και δεν θέλω με τίποτε να το αλλάξω παρόλο που με ληστευει η πολιτεία μας με 690€ τέλη κυκλοφορίας
Ilias GiakoumakisPetros Papadopoulos ομοιοπαθής με τους ληστές που μας κυβερνούν...
- Giorgos Venoutsos
Ποιος το λέει ότι πουλαει
Μηνάς ΑποστόλουGiorgos Venoutsos οι πωλήσεις? 🤔
- Βασιλης Βασιλης
Μονο Ιαπωνικα
- Στράτος Κιουτσικτσίδης
Το καλητερο για εμένα που έχω τον παππού είναι το J 11 B
- Stan Ekonomou
Renault Kadjar!
Βασίλης ΘαλήςStan Ekonomou καλή αντιγραφή το kadjar, αλλά είναι προτιμότερο το γνήσιο, δε νομίζεις?
Stan EkonomouΒασίλης Θαλής όλα τα car reviews βγάζανε το Kadjar ανώτερο σε όλα. Ούτως ή άλλως το Qashqai ήταν Renault στα όλα του. Απλά τα πρόβατα πηγαίνουν τυφλά σε τι πουλάει. Anyway, μακράν το καλύτερο SUV της αγοράς είναι το Dacia Duster, ένα άλλο Renault!
Βασίλης ΘαλήςStan Ekonomou απλά να σε ενημερώσω πως το πλαίσιο που είναι σχεδιασμένο τα δύο μοντέλα που συζητάμε είναι της Nissan, αφού και την σχεδίασε και την χρησιμοποίησε 2-3 πριν την Renault, ακόμα και ο κινητήρας είναι δικής της σχεδίασης, και επίσης τον χρησιμοποίησε πρώτη. Είναι renault λοιπόν το Qashqai ή είναι Nissan το Kadjar?
Stan EkonomouΒασίλης Θαλής ....Δεν χρειάζεται να με "ενημερώσεις" για τίποτα.
Βασίλης ΘαλήςStan Ekonomou ίσως ναι, αν προτιμάς την πλάνη από την πραγματικότητα...
Θρασύβουλος ΚοντούληςΒασίλης Θαλής ίσαι λάθος από εδώ ως τα απέραντα της... Γαλλίας.. 😉
Vardis ZambiakisΘρασύβουλος Κοντούλης Πάρε KADJAR κ θα πάρω QASHQAI κ θα βάλουμε στοίχημα €1.000.000 ποιος θα περάσει πρώτος την πόρτα του συνεργείου..Πάει το στοίχημα;; Κοντρα Γαλλία-Ιαπωνια..Έτσι για να δούμε τελικά ποιοι είναι τα πρόβατα
Xristos KmzVardis Zambiakis σε εμφάνιση όμως καμία σχέση
Βασίλης ΘαλήςXristos Kmz είμαι πιο σωστός κι από την λέξη σωστός! Σου προτείνω να βρεις και τον κωδικό του κι ητνρα, και τον κωδικό του πλαισίου, και να κάνεις αναζήτηση στην Wikipedia. Θα εκπλαγείς και παράλληλα θα μάθεις...
Βασίλης ΘαλήςXristos Kmz φέρε πρώτα το 1 εκατομμύριο να το δούμε, και μετά μιλάμε... Μελοντολογοι όλοι!
Vardis ZambiakisΒασίλης Θαλής Μην ξεχάσεις ετήσια συνδρομή στα συνεργεια με RENAULT
Βασίλης ΘαλήςVardis Zambiakis έχει συνεργεία η Renault??
Vardis ZambiakisΒασίλης Θαλής Όχι κινούνται με νερό
- Spiros Stergiou
Πουλάει γιατί είναι ένα όμορφο, καλό, με καλό εξοπλισμό, καλή οδηγική συμπεριφορά, αυτοκίνητο. Τώρα για το αν είναι γαλλικό renault ή γιαπωνέζικο nissan λίγο ενδιαφέρει και "διαφέρει". Απλά ο κάθε κακομοίρης εδώ μέσα λέει οτι μαλακία του κατέβει στο κεφάλι.
- Vasilis Axiniaris
Έχει συνδέσει το όνομα του με αξιοπιστία και καλή τιμή μεταπώλησης.
- Χρήστος Πατσουράκης
Φθηνό δεν θα το έλεγα, 24900 έχει η βασική έκδοση με τάσια και χωρίς οθόνες. Εγω έχω το n-connecta 1 χρόνο και το είχα πάρει 36500€ με οθόνες, κάμερες και σκαλοπάτια. Τώρα έχει 32000€!!
Giorgos KaravasilakisΧρήστος Πατσουράκης και τι σημαίνει πως δεν έχει οθόνη? Τάμπλετ θες να αγοράσεις ή αυτοκίνητο? Εδώ με 24 δεν αγοράζεις ούτε μικρή κατηγορία καλά καλά και σου μοιάζει ακριβό?
Σάκης ΠαπαδόπουλοςGiorgos Karavasilakis υπερυψωμένο περιπτερο
Γιώργος ΜικρόπουλοςΣάκης Παπαδόπουλος άμα σ αρέσει ….
Σάκης ΠαπαδόπουλοςΓιώργος Μικρόπουλος οταν αρχισουν τα προβληματα να σε δω
Γιώργος ΜικρόπουλοςΣάκης Παπαδόπουλος κανένα προβλημα σοβαρό. Το μόνο σίγουρο.
Σάκης ΠαπαδόπουλοςΓιώργος Μικρόπουλος ξερω και σε λεω, τα εχουν δει τα ματια μου
Γιώργος ΜικρόπουλοςΣάκης Παπαδόπουλος και γώ ξερω. Το έχω ήδη.
Σάκης ΠαπαδόπουλοςΓιώργος Μικρόπουλος περαστικα σου, εγω ειχα νισσαν αγροτη το εδωσα δρομο και υσηχασα , μονο τογιοτα
Γιώργος ΜικρόπουλοςΣάκης Παπαδόπουλος εγώ είχα Toyota και το δώσα και ησύχασα. Περαστηκα σε σένα μάλλον. Πηρα Nissan και ησύχασα.😉
Σάκης ΠαπαδόπουλοςΓιώργος Μικρόπουλος μαλλον μιλαω με εναν ασχετο , για πες μας για ποιο σταματησαν το ναβαρα? πουλουσε?
Γιώργος ΜικρόπουλοςΣάκης Παπαδόπουλος αν μιλάς με άσχετο τι συνεχίζεις τότε. Το Navara είναι τανκς αλλά αν θέλω να παρω pick up θα παρω raptor σίγουρα όχι hilux. 😉Τα Toyota είναι απάτη μεγάλη. Απ την άλλη μακράν ποιοτικότερο το QASHQAI απέναντι στον νέο στην κατηγορία Corolla cross. Το μόνο που αξίζει αυτή τη στιγμή τα λεφτά στην αντιπροσωπεία της Toyota είναι το rav 4. Πάνε μια βόλτα στις αντιπροσωπείες και θα καταλάβεις.
Σάκης ΠαπαδόπουλοςΓιώργος Μικρόπουλος πιτσιρικο πανε παιξε με το κουβα σου, το ναβαρα το κατηργησαν γιατι δε πουλαγε και εβγαζε ζημιες ...
Γιώργος ΜικρόπουλοςΣάκης Παπαδόπουλος όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα ξεκινάει η μαλακιτηδα. 😉χαιρετίσματα στον toyonda 😂😂😂😉😂😂
Ilias GiakoumakisΓιώργος Μικρόπουλος το δικό σου να δω
Nikos MpogasIlias Giakoumakis βασικά φίλε μου το Navara αποσύρθηκε από την Ευρώπη λόγο τον αυστηρών ρύπων που επιβάλει η ευρωπαϊκή ένωση για κανένα άλλο λόγο,πωλείτε κανονικά το νέο navara σε Αμερική και Ασία.
Γιάννης ΤσακουμακαςNikos Mpogas Οχι φίλε.Λογο ρύπων καταργήθηκε από την Ευρώπη.
- Βαγγελης Αβραμπος
Renault χαχαχαχα
- Notika Notika Notika
Αδιάφορο
- Θεοδόσιος Τσίχλας
Δεν μου αρέσει
- Ανδρεας Βυσσας
SUV; Όχι, ευχαριστώ.
- Yianni Alexo
Πολύ ανώτερο το προηγούμενο με κινητήρα diesel. Για αυτό έχει καί σχεδόν ίδια τιμή με τό Καινούργιο καί λογικό
- Νίκος Νίκου
Qashqai ή Kia Sportage; Το Sportage έχει γενικά πιο δυνατό μοτέρ και φαίνεται πιο στιβαρό. Από κατανάλωση ίσως το Qashqai να υπερέχει.
- Thanasis Papapostolou
Το "πολύ" premium δεν είναι κάπως υπερβολικό;
- Theodor Anagnostoy
Κάποτε ήταν.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςTheodor Anagnostoy γιατί τώρα τι έχει?
Theodor AnagnostoyΟδυσσέας Μαυρομάτης από τότε που σταμάτησε πετρέλαιο έχει πέσει πολύ απο πρωτη που ηταν..Στα ιβριδικα έχει πέσει πολύ.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςTheodor Anagnostoy αντικειμενικά είναι πολύ ανώτερο αυτοκίνητο από τα προηγούμενα..
- ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΕΛΙΟΣ
Δηλαδή πόσο πουλάει; Δεν είναι καν στην πρώτη πεντάδα των C suv το 2023 ..
- Γιάννης δαρδαγανης
Γιατί δεν έχει φουγάρο
- Kostas Skorp
Με ένα τέτοιο σκάβει ο Παναγιωτης Σκορπιδεας
- Martha Karagiannaki
Διότι είναι Ιαπωνικό και έχει λογική τιμή Επίσης το υβριδικό μοντέλο του 2022 είναι βελτιωμένο και εξαιρετικό !!
- Duke Zappa
Γαλλικό αυτοκίνητο μπλιαχ…..
- Panos Michailidis
Και τα δύο: καλή τιμή & δεν χαλάνε εύκολα.
- Dimitris Sinogeorgos
Φοβερό, αντοχή, εγγύηση Ιαπώνων και το πλέον σημαντικό.. φτηνότερα ανταλλακτικά και λοιπά, έχει κλέψει τίς εντυπώσεις.
- Kostas Douroumis
Από.Λαδια.ΠωΠαει
- Tassos Vratolis
Σε σχέση με το νέο Ford Kuga που μάλιστα δίνει και 8 έτη εργοστασιακή εγγύηση, πως τα πάει; Υπάρχει κάποιο συγκριτικό;
- Vasilis Melitakis
Το έχω...και είναι κορυφή πραγματικά
Giannis PapadopoulosVasilis Melitakis Δεν έχεις οδήγηση άλλο γερμανικό Να διαπιστώσεις την διαφορά.. Δεν είναι ιαπωνικό το αυτοκίνητο Είναι το γαλλικό .. Καμμία σχεση με τα ιαπωνικά νισσαν Καλημέρα
Dimitris DimoVasilis Melitakis Κινητήρες RENAULT εγγύηση είχα RENAULT 9 1400 700.000 Χλμ βενζίνη πάντα λάδια σταγόνα δεν έκαιγε καί στις στροφές τρένο η ανάρτηση ισοπέδωνε τα πάντα όχι τα σημερινά ΓΚΑΠΑ ΓΚΟΥΠΑ από τους ημιακαμπτους
Σάκης ΠαπαδόπουλοςVasilis Melitakis περαστικα σου, να παρακαλας οταν εχουν αρχισει τα προβληματα να μη το ειχες
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiannis Papadopoulos Γαλλικό είναι το Renault. Αυτό είναι Nissan όσες ομοιότητες και αν έχουν σε μέρη. Μην κοιτάμε τον θάμνο και χάνουμε το δάσος!
Giannis PapadopoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης Πολυεθνική είναι φίλε Καλημερα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiannis Papadopoulos είναι αλλά, όσα μέρη κι αν έχουν ίδια, είναι διαφορετικά αυτοκίνητα..
Giannis PapadopoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης Η πολυεθνική φίλε το όνομα αλλάζει . Το κέρδος μετραει
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiannis Papadopoulos ακόμα δεν έχω καταλάβει αν διαφωνούμε ή συμφωνούμε. Ναι λοιπόν, πολυεθνική κέρδη κλπ κλπ. Αλλά διαφορετικό αυτοκίνητο συνολικά..
Ανδρέας ΗρακλειώτηςΟδυσσέας Μαυρομάτης εγώ που οδηγώ 17 χρόνια vw passat1.8t έλα να σου πω τι έχω δώσει στα συνεργεία μέχρι τώρα
Giorgos KaravasilakisΑνδρέας Ηρακλειώτης μην τους τα λες αυτά, γιατί κλασσικά θα σε κατηγορήσουν πως έφταιγε εσύ που δεν έκανες καλή συντήρηση.... 😉
Giannis PapadopoulosΑνδρέας Ηρακλειώτης Έκανες συντήρηση στην καρέντα σε μπακάλη της γειτονιάς ;; Σε εξουσιοδοτημένο ; συνεργείο της καρεντα;; Έχει σημασία..αυτό που σου γράφω. Η διαφορά είναι ότι η καρέντα Έχει ακριβό σέρβις .. Ο μπακάλης της γειτονιάς.... Δεν μπορεί να ανταποκριθεί Στην ενημέρωση και αγορά μηχανημάτων. Τα εξουσιοδοτημένα .. Καμμία εμπιστοσύνη. Πληρώνεις ακριβά αλλά ...αλλά
Giannis PapadopoulosGiorgos Karavasilakis Τι λες ρε φίλε Η καρέντα γιατί πήρε την άδεια του παζαροπουλου .. Γιατί... Η συντήρηση .που την κάνεις . Άλλο ανταλλακτικό του εμπορίου Και άλλο της αντιπροσωπείας. Και στα 17 χρόνια φυσιολογικές φθορές ..
Ανδρέας ΗρακλειώτηςGiannis Papadopoulos ΕΤΕΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ανδρέας ΗρακλειώτηςGiannis Papadopoulos στον 3 μήνα άλλαξα κολώνα τιμονιού ήταν στην εγγύηση και έδωσα μόνο 300 ευρώ
Giorgos KaravasilakisGiannis Papadopoulos λέω την αλήθεια αγαπητέ. Πως αν εμφανιστεί κάποιος με Vag και πει πως έχει πνίγει στα προβλήματα, συνήθως του απαντάνε πως φταίει αυτός και ΠΟΤΕ το αυτοκίνητο...
Giannis PapadopoulosGiorgos Karavasilakis δεν ξέρω φίλε μου Έγω έχω αουντι από το 89 Αουντι 80 2λιτρο Α4 2λιτρο δύο τεμάχια Κουατρο Και τώρα α3 πετρέλαιο Όλα τα χρόνια καρεντα Ευχαριστημένος Εν γνώσει μου ακριβό σέρβις . Δεν κλαιγομαι Φίλε μου. πληρώνω το φτιάχνω. Δεν πάω στον μπακάλη της γειτονιάς. Φίλε... Πάω στην καρεντα..
Giorgos KaravasilakisGiannis Papadopoulos πήγαινε εκεί που νομίζεις και καλά κάνεις, αλλά δεν πιστεύεις πως αυτή η προσέγγιση πως για τις βλάβες των Vag, φταίνε οι ιδιοκτήτες τους, είναι εξωφρενικά παράλογη? Όλοι άχρηστοι είναι τελικά?
Giannis PapadopoulosGiorgos Karavasilakis Εγω δεν ανέφερα αυτό Να στο ξεκαθαρίσω. Η καρέντα είναι υπεύθυνη Για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου. Όχι το εξουσιοδοτημένο Όχι ο μπακάλης της γειτονιάς.. Εκεί δεν μπορείς να ελέγξεις τίποτα. Ο μπακάλης δεν μπορεί να συναγωνιστή την αντιπροσωπεία. Σε μηχανήματα σε σεμινάρια. Δυστυχώς ο μπακάλης τελειώνει στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Τώρα το κόστος .. Εκεί παίζει με την οικονομική άνεση Των ανθρώπων. Εγώ μπορώ να πληρώνω Ήξερα ..ότι όταν θα μπω εκεί δε αυτό το χώρο θα πληρώσω.. Λέω και ευχαριστώ .. Και φεύγω. Τώρα τι κάνουν οι άλλοι δεν γνωρίζω.. Ξέρω όμως ότι τα συνεργεία της καρεντα υπάρχουν... Ο πελάτης δεν φεύγει.. Αυτός που πληρώνει..και δεν ψάχνει Στην τσέπη του για ευρώ.. Το τι φταίει.. Δεν γνωρίζω.. Για τις βλάβες.. Δεν μπορεί στην καρεντα να αλλάξεις τακάκια και να σου φύγει ο τροχός στο δρόμο .. Υπερβολικό..ακραίο αλλά παράδειγμα φέρνω. Ούτε να σου πουν ότι στο αλλάξαμε Και δεν το άλλαξαν το ανταλλακτικό Στον μπακάλη η στο εξουσιοδοτημένο Μπορεί να μην σου βάλουν το γνήσιο ανταλλακτικό και να χαλάσει. Η καρέντα δίνει εγγύηση 2 με 3 χρόνια για το ανταλλακτικό. Δεν γνωρίζω περισσότερα.. Μου πιάνουν τον κωλο Τον δίνω εγώ τους λέω ευχαριστώ Όμως έχω αυτοκίνητο Ποτέ δεν με άφησαν στον δρόμο. Το πρώτο μου αουντι 80 Το είχα κάνει αγροτικό 450.000 χιλιόμετρα Στις 400.000 άρχισε να γίνεται τζιμινιερα. Το έδωσα για απόσυρση Και το άλλο το α4 το έδωσα Και πήρα το α3 Πετρέλαιο Στις 95000 χιλιόμετρα μου έβγαλε ζημιά τρόμπα νερού Και τρόμπα συμπλέκτη στα 98000 Έχω κάνει 105.000 χιλιόμετρα. Χαιρετώ
Giorgos KaravasilakisGiannis Papadopoulos έκθεση έγραψες, αλλά και πάλι επιμένω, πως δεν μπορεί για όλα τα προβλήματα να φταίνε οι οδηγοί και οι μπακάληδες. Σίγουρα έχουν από μόνα τους και αυτά θεματακια..
Giannis PapadopoulosGiorgos Karavasilakis Είμαι φιλόλογος Έτσι μου αρέσει καρεντα Πληρώνω φίλε και έχω αυτοκινητο
Stylianos SklavosGiannis Papadopoulos πραγματικά τι κρίμα που δεν έχεις απολαύσει τη χάρη και την ομορφιά των VW και των λοιπών συγγενών...χαχαχα
Giannis PapadopoulosStylianos Sklavos Φθάνει τα quatro 3 στην κατοχή μου Τα χόρτασα Δεν θέλω αλλα
Stylianos SklavosGiannis Papadopoulos Γιάννη μου είχα τέσσερα Γερμανικά ...C 230....A3 1.8....Golf και Astra τα πρώτα...τώρα ένα Renault Captur 1.3 αυτόματο 158 ίππους και πραγματικά το απολαμβάνω...ωραίο τιμόνι γρήγορο όμορφο....μου φτάνει και μου περισσεύει...
Giannis PapadopoulosStylianos Sklavos Να το χαίρεσαι φίλε. Που μπορείς να πας πάνω από 130. Χιλιόμετρα..κλήσεις. Δεν πληρώνω τους δημόσιους
Giannis PapadopoulosGiannis Papadopoulos 4
Giorgos KaravasilakisGiannis Papadopoulos καλά κάνεις και το προσέχεις σαν τα μάτια σου. Καλά κάνεις και πληρώνεις. Δικά σου τα λεφτά και οι επιλογές σου. Άρα σε όσους βγάζουν βλάβες τα Vag δεν τα συντηρούν και δεν τα πληρώνουν σωστά, εκεί καταλήγεις?
Giannis PapadopoulosGiorgos Karavasilakis Όχι δεν καταλήγω εκεί .εάν θες με ψίχουλα να συντηρήσεις αυτοκίνητο.. Οι κότες τα τρώνε.
- Στράτος Κιουτσικτσίδης
Και τα 24 500 καλητερα
- Giannis Koulouroudis
Xceed top
Argiris KakavasGiannis Koulouroudis value for money. 👌👍
- Αργύρης Μαργαρώνης
Μέχρι το 15 Nissan μετά Reno. Μοτέρ
Giorgos KaravasilakisΑργύρης Μαργαρώνης αν ψάξεις με τον κωδικό κινητήρα, θα δεις ότι ουσιαστικά είναι Nissan. Χαρακτηριστική απόδειξη πως πρώτα τον έβαλε εκείνη στο Tiida και μετά από χρόνια η renault και οι λοιποί. Άρα από που προκύπτει ότι είναι Renault το αυτοκίνητο?
Αργύρης ΜαργαρώνηςGiorgos Karavasilakis δούλευα μηχανικός στην Νισάν.*ξέρω *???? (τα μοτέρ φτιάχνονται από την Ρενό) (από το 16 και μετά ) (από το 1990 έχω αλλάξει 4 αυτοκίνητα όλα Νισάν
Giorgos KaravasilakisΑργύρης Μαργαρώνης δεν διαφωνώ για τις γνώσεις σου φίλε μου, ούτε για την δουλειά σου. Και ο συγκεκριμένος κινητήρας και το πλαίσιο, χρησιμοποιήθηκε πρώτα από τη Nissan και μετά από την Renault. Αν πατήσεις τους κωδικούς στην Wikipedia θα δεις ότι τα έβαλε 3-4 χρόνια πριν...
- Ευαγγελος Σιβουδης
Καλό ,,,αλλά το ένα μοντέλο έχει πολλές αλλαγές με το προηγούμενο,,,,
- Thanos Charisis
Γιατί είναι η χρυσή μετριότητα. Σε όλους τους τομείς καλό,σε κανέναν το καλύτερο
- John Theodor
Γιατί αυτό μπορούν να αγοράσουν
- Giorgos Giantsos
Nissan micra 2007 μόνο!
- Michael Michael
Γιατί ήτανε πλήρες αυτοκίνητο. Χώροι τετρακίνηση κινητήρες σχέδιαση όλα αυτά σε καλή τιμή. Μόνο το suzuki vitara το ξεπερνάει σαν δελεαστικό πακέτο value for money. Μικρότερο όμως σε όγκο και με χειρότερη ποιότητα κατασκευής.
- Kimonas Kimitsidis
Προσωπικά μέχρι το 2019-20 ήταν από τα καλύτερα αμάξια στην κατηγορία και γενικότερα.
- Vasilis Melitakis
Το έχω...και είναι κορυφή πραγματικά
Giannis PapadopoulosVasilis Melitakis Δεν έχεις οδήγηση άλλο γερμανικό Να διαπιστώσεις την διαφορά.. Δεν είναι ιαπωνικό το αυτοκίνητο Είναι το γαλλικό .. Καμμία σχεση με τα ιαπωνικά νισσαν Καλημέρα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiannis Papadopoulos Γαλλικό είναι το Renault. Αυτό είναι Nissan όσες ομοιότητες και αν έχουν σε μέρη. Μην κοιτάμε τον θάμνο και χάνουμε το δάσος!
- Στράτος Κιουτσικτσίδης
Και τα 24 500 καλητερα
- Giannis Koulouroudis
Xceed top
Argiris KakavasGiannis Koulouroudis value for money. 👌👍
- Αργύρης Μαργαρώνης
Μέχρι το 15 Nissan μετά Reno. Μοτέρ
Giorgos KaravasilakisΑργύρης Μαργαρώνης αν ψάξεις με τον κωδικό κινητήρα, θα δεις ότι ουσιαστικά είναι Nissan. Χαρακτηριστική απόδειξη πως πρώτα τον έβαλε εκείνη στο Tiida και μετά από χρόνια η renault και οι λοιποί. Άρα από που προκύπτει ότι είναι Renault το αυτοκίνητο?
Αργύρης ΜαργαρώνηςGiorgos Karavasilakis δούλευα μηχανικός στην Νισάν.*ξέρω *???? (τα μοτέρ φτιάχνονται από την Ρενό) (από το 16 και μετά ) (από το 1990 έχω αλλάξει 4 αυτοκίνητα όλα Νισάν
Giorgos KaravasilakisΑργύρης Μαργαρώνης δεν διαφωνώ για τις γνώσεις σου φίλε μου, ούτε για την δουλειά σου. Και ο συγκεκριμένος κινητήρας και το πλαίσιο, χρησιμοποιήθηκε πρώτα από τη Nissan και μετά από την Renault. Αν πατήσεις τους κωδικούς στην Wikipedia θα δεις ότι τα έβαλε 3-4 χρόνια πριν..
- Ευαγγελος Σιβουδης
Καλό ,,,αλλά το ένα μοντέλο έχει πολλές αλλαγές με το προηγούμενο,,,,
- Thanos Charisis
Γιατί είναι η χρυσή μετριότητα. Σε όλους τους τομείς καλό,σε κανέναν το καλύτερο
- John Theodor
Γιατί αυτό μπορούν να αγοράσουν
- Giorgos Giantsos
Nissan micra 2007 μόνο!
- Michael Michael
Γιατί ήτανε πλήρες αυτοκίνητο. Χώροι τετρακίνηση κινητήρες σχέδιαση όλα αυτά σε καλή τιμή. Μόνο το suzuki vitara το ξεπερνάει σαν δελεαστικό πακέτο value for money. Μικρότερο όμως σε όγκο και με χειρότερη ποιότητα κατασκευής.
- Kimonas Kimitsidis
Προσωπικά μέχρι το 2019-20 ήταν από τα καλύτερα αμάξια στην κατηγορία και γενικότερα.