Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Η 4η γενιά του Nissan X-Trail είναι εδώ!
19 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η 4η γενιά του Nissan X-Trail είναι εδώ!

Διαβάστηκε από 8897 αναγνώστες - 6/9/2022

Η Nissan αποκάλυψε τη νέα γενιά του X-Trail, το οποίο ξεχωρίζει με το μοναδικό του design και την επιβλητική του εμφάνιση, το ευρύχωρο εσωτερικό με το υψηλά τεχνολογικό υπόβαθρο καθώς και τα νέα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα.

Το νέο Nissan X-Trail αποκαλύπτεται

Το Nissan X-Trail εδώ και αρκετό καιρό, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας κι όχι άδικα, αφού οι 7 εκατομμύρια πωλήσεις δικαιολογούν αυτή τη θέση. Ωστόσο, η νέα τέταρτη γενιά του μεγάλου SUV φέρνει έναν αέρα αλλαγής, με το μοντέλο να συνδυάζει μερικά από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του παρελθόντος, σε ένα μοντέρνο και μυώδες εμφανισιακά σύνολο.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Στην πλατφόρμα CMF-C

Το νέο Nissan X-Trail έχει «χτιστεί» πάνω στην πλατφόρμα CMF-C που εξελίχθηκε από τη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi, γεγονός που προσέφερε μεγάλη ευχέρεια στους σχεδιαστές, ώστε να αποδώσουν μία μυώδη εμφάνιση με off-road χαρακτηριστικά. Από την άλλη, οι μηχανικοί είχαν τη δυνατότητα να εξοπλίσουν το μεγάλο SUV με εξηλεκτρισμένα σύνολα, αλλά και το ικανότατο σύστημα τετρακίνητης που διαθέτει η Nissan.

Επιβλητική εμφάνιση

Το νέο μοντέλο «φωνάζει» πως είναι απόγονος της γνωστής γενιάς X-Trail, με μία επιβλητική και μυώδη εμφάνιση που συνδυάζει τον περιπετειώδη χαρακτήρα. Το μεγάλο SUV πλέον διαθέτει τη νέα V-Motion γρίλια, που έχει γίνει το σήμα κατατεθέν για τα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας, η οποία πλαισιώνεται από τα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα. Κοιτώντας το από το πλάι, οι ιδιοκτήτες προηγούμενων εκδόσεων θα παρατηρήσουν τους «φουσκωμένους» θόλους των τροχών, ενώ η τελευταία, φαρδιά κολώνα δίνει μία άλλη όψη στο προφίλ του αυτοκινήτου. Καταλήγοντας έτσι στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα συνεχίζουν σε οριζόντια διάταξη και με πιο κομψή γραμμή. Αξίζει να αναφέρουμε πως το Nissan X-Trail θα είναι διαθέσιμο σε 10 χρώματα και 5 συνδυασμούς χρωμάτων.

Ευρύχωρο εσωτερικό, 5θέσιο ή 7θέσιο και hi-tech υπόβαθρο

Μπαίνοντας στο εσωτερικό του νέου X-Trail, διακρίνουμε πως είναι σημαντικά αναβαθμισμένο, έχοντας διαφορετικό διάκοσμο που αυξάνει την εργονομία και το επίπεδο του φινιρίσματος. Παρόλο που είναι το μεγαλύτερο «αδερφάκι» του Qashqai, μοιράζεται αρκετά στοιχεία με αυτό,  ωστόσο όμως διαθέτει μία μεγάλη οθόνη αφής 12,3 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, ο οποίος φέρει αρκετές νέες λειτουργίες και μεταξύ άλλων, ένα εξελιγμένο widescreen Heads-Up Display 10,8 ιντσών. Σε αυτό το σημείο, να σημειωθεί πως το νέο X-Trail θα διατίθεται με δύο ή με τρεις σειρές καθισμάτων, αν και όσα άτομα καθίσουν στην τελευταία σειρά θα πρέπει να έχουν ύψος μικρότερο των 160 εκατοστών, όπως δηλώνει η εταιρεία. Σε ότι αφορά το διαμέρισμα αποσκευών, ο χώρος -στην 5θέσια διάταξη πάντα- μπορεί να χωρέσει έως και 585 λίτρα αποσκευών.

Ήπια υβριδικό 163 ίππων και υβριδικό 213 ίππων

Όπως προαναφέραμε, το X-Trail θα εξοπλίζεται και με δύο εξηλεκτρισμένες επιλογές, κάνοντας το μοναδικό 7θέσιο SUV της κατηγορίας του με αυτούς τους κινητήρες. Ξεκινώντας λοιπόν από τη βάση της γκάμας, συναντάμε έναν ήπια υβριδικό 12V turbo βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. που αποδίδει 163 ίππους και 300 Nm ροπής. Η ιπποδύναμη μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς χάρη στο αυτόματο κιβώτιο Xtronic, κάνοντας το σπριντ των 100 χλμ. μόλις σε 9,6 δλ. με τελική ταχύτητα τα 200 χλμ./ώρα.

Το παρόν δίνει και μία υβριδική έκδοση e-Power, η οποία αποτελείται από έναν 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα στο ρόλο γεννήτριας. Έτσι, τροφοδοτείται με ρεύμα μία γεννήτρια, ένας μετατροπέας και ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 150kW που δίνει κίνηση είτε στους μπροστινούς τροχούς είτε και στους 4 τροχούς, όταν χρησιμοποιείται το ηλεκτρικό σύστημα 4κίνησης e-4ORCE.. Στη δικίνητη εκδοχή του το X-Trail αποδίδει 204 άλογα, ενώ στην τετρακίνητη 213, με το 0-100χλμ. να γίνονται σε 8 και 7 δλ. αντίστοιχα (7,2 δλ. το 7θέσιο).

Κάπου εδώ να σημειωθεί, πως η Nissan διαθέτει το σύστημα e-Pedal Step, γνωρίζοντας πως το 70% των χιλιομέτρων γίνεται μέσα σε αστικό περιβάλλον. Χάρη σε αυτήν την τεχνολογία, ο οδηγός μπορεί να κινείται χρησιμοποιώντας μόνο το ένα πεντάλ, αυτό του γκαζιού, επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο σηκώνοντας απλά το πόδι από το πεντάλ. Σχετικά με αυτό, η Nissan υποστηρίζει πως οι μανούβρες στο παρκάρισμα γίνονται πιο εύκολες και ξεκούραστες από ποτέ.

Από 38.590 ευρώ στην ελληνική αγορά

Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε τις τιμές για το νέο X-Trail, ξεκινώντας από τις 38.590 ευρώ για την ήπια υβριδική έκδοση των 163 ίππων στο εξοπλιστικό επίπεδο Energy και την 5θέσια διάταξη, ενώ το 7θέσιο θα ξεκινάει από τα 43.50 ευρώ. Από την άλλη, το υβριδικό X-Trail των 204 ίππων θα διατίθεται από 44.990 ευρώ με το σύστημα τετρακίνησης e-4ORCE, ενώ για την πλουσιότερη έκδοση Acenta οι τιμές ξεκινούν από 50.590 ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε