autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η τετραγωνισμένη αισθητική του μοντέλου είναι ιδιαίτερα μοντέρνα.

Πώς συμπεριφέρεται στον δρόμο;

Διαβάστηκε από 7327 αναγνώστες - 29/6/2018

Βασισμένο στην παλτφόρμα MQB του ομίλου, κερδίζει πολλούς πόντους λόγω της ελαφριάς κατασκευής μα και της ακαμψίας της. Εμπρός θα βρείτε γόναταΜακΦέρσον και πίσω τον κλασικό ημιάκαμπτο άξονα με την σφικτή ρύθμιση να καταφέρνει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε ευχάριστη οδική συμπεριφορά και άνεση.  Το επίπεδο της ποιότητας κύλισης είναι τόσο καλό που μπορεί να συγκριθεί μόνο με αυτοκίνητα ανώτερης κατηγορίας, ενώ από την άλλη καμία λακκούβα ή κακοτεχνία δεν πρόκειται να σας χαλάσει τη βόλτα.

Σε ανοιχτό δρόμο το T-Roc δεν παρουσιάζει τάσεις πλεύσης με την ανάρτηση να διαχειρίζεται ιδανικά το αμάξωμα, ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα εμφανιστεί αναπήδηση από τον πίσω άξονα. Το τιμόνι  έχει καλή αίσθηση στο δρόμο  και είναι ακριβές, δίδοντας έτσι στον οδηγό την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την στιβαρή κατασκευή και το σίγουρο πάτημά του. Σε σφιχτό ορεινό δίκτυο και αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί σβέλτα,  ο 1.000άρης TSI ανταποκρίνεται πολύ θετικά ενώ σε κάθε περίπτωση το T-Roc επιδεικνύει πολύ καλή σταθερότητα, μικρές κλίσεις αμαξώματος και ουδέτερη οδική συμπεριφορά ακόμα και σε έντονη πίεση. Τα φρένα με τη σειρά τους επαρκούν για την άμεση ακινητοποίησή του με επίδοση από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,9 μέτρα.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ