Η νέα Mercedes GLB εντοπίστηκε καμουφλαρισμένη!
Βασισμένη στην νέα πλατφόρμα MMA της Mercedes.
Διατηρεί το σχήμα του προηγούμενου μοντέλου, έχοντας πιο «λείο» μπροστινό μέρος και νέα φανάρια.
Η υβριδική έκδοση αναμένεται να χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 1,3 λτ.
Αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία 85 kWh και τετρακίνηση.
Βασισμένη στην νέα πλατφόρμα MMA της Mercedes.
Τα πρώτα πλάνα της νέας γενιάς Mercedes GLB έκαναν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες, παρουσιάζοντας το γερμανικό μικρομεσαίο SUV να κάνει δοκιμές στον δρόμο, καμουφλαρισμένο, πριν κυκλοφορήσει στην αγορά. Σύμφωνα με την πολυτελή γερμανική μάρκα, η νέα γενιά του μοντέλου θα βασίζεται στην καινούρια πλατφρόμα της Mercedes ονομαζόμενη MMA (Mercedes Modular Architecture). Αυτή, παρουσιάστηκε το 2023, με σκοπό να χρησιμοποιηθεί ως βάση των νέων της compact μοντέλων, είτε χρησιμοποιούν θερμικούς κινητήρες, είτε είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Διατηρεί το σχήμα του προηγούμενου μοντέλου, έχοντας πιο «λείο» μπροστινό μέρος και νέα φανάρια.
Παρατηρώντας τις φωτογραφίες, μπορούμε να διακρίνουμε πως η νέα Mercedes GLB έχει διατηρήσει το τετραγωνισμένο σχήμα της με τις αναλογίες να μένουν επίσης ίδιες. Με μια πιο κοντινή ματιά, θα μπορούσαμε να πούμε πως το μπροστινό της μέρος είναι πιο «λείο», ενώ επίσης εκεί παρατηρούνται νέα φωτιστικά σώματα που σχηματίζουν το αστέρι της Mercedes. Το σχέδιο με το οποίο έχει τυλιχθεί το μοντέλο δεν επιτρέπει να εστιάσουμε σε περισσότερες λεπτομέρειες που θα το διαχωρίσουν από την προηγούμενη γενιά.
Η υβριδική έκδοση αναμένεται να χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα 1,3 λτ.
Εφόσον στηρίζεται στην νέα πλατφόρμα MMA, αναμένεται να παρουσιαστεί εξαρχής με υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Εκεί, έρχεται σε αντίθεση με την νέα CLA, η οποία αρχικά θα κυκλοφορήσει ως αμιγώς ηλεκτρική και στην συνέχεια του 2025 θα ακολουθήσουν εκδόσεις με άλλες επιλογές κινητήρα. Φημολογείται πως η νέα GLB, στην υβριδική της εκδοχή, θα τροφοδοτείται από τον βενζινοκινητήρα 1,3 λτ. που συναντάμε στην τρέχουσα γενιά A-Class με απόδοση 136 ή 163 ίππους.
Αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία 85 kWh και τετρακίνηση.
Η αμιγώς ηλεκτρική GLB, που θα αντικαταστήσει την EQB, αναμένεται να εξοπλιστεί με μπαταρία 85 kWh, δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση, δηλαδή ένα σύνολο πιο ισχυρό από το κουπέ μοντέλο CLA με την μικρότερη μπαταρία των 58 kWh. Έτσι, και η αυτονομία του νέου ηλεκτρικού SUV υπολογίζεται να είναι στα ίδια επίπεδα, δηλαδή 750 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση, δεδομένου του μεγαλύτερου βάρους του. Η νέα Mercedes GLB προγραμματίζεται να παρουσιαστεί επίσημα προς τα τέλη του 2025, ενώ το εμπορικό της λανσάρισμα αναμένεται μέσα στο 2026.