Honda Civic Type R: Έρχεται στις 20 Ιουλίου!
Η παρουσίαση του νέου Honda Civic Type R θα γίνει σε λίγες μέρες, όπως αποκάλυψε η εταιρεία με ένα teaser video που «μιλά» στις καρδιές των petrolheads. Το μοντέλο που έσπασε πρόσφατα το ρεκόρ γύρου στη Suzuka για προσθιοκίνητα αναμένεται να έχει ισχύ πάνω από 320 ίππους, χειροκίνητο σασμάν και μπλοκέ διαφορικό.
Με video αποκάλυψε η Honda την ημερομηνία παρουσίασης του νέου Civic Type R
«Ο λόγος που συνεχίζουμε να προχωράμε είναι να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας». Με αυτή την πρόταση ξεκινά το μικρό teaser video που δημοσίευσε η Honda και αναφέρει τις 20 Ιουλίου ως την ημερομηνία που οι απανταχού λάτρεις της εταιρείας-και όχι μόνο- περιμένουν καιρό. Είναι η ημέρα που θα αποκαλυφθεί παγκοσμίως το ολοκαίνουργιο Honda Civic Type R.
«Εμπρηστική» εμφάνιση για το νέο Honda Civic Type R
Το «πολεμικό» μοντέλο με το θρυλικό κόκκινο σηματάκι θα είναι βασισμένο στο Honda Civic 11ης γενιάς, το οποίο οδηγήσαμε πρόσφατα στην Ισπανία.
Μπορεί η αυτοκόλλητη μεμβράνη που καλύπτει τη σιλουέτα του Civic Type R να κρύβει τις περισσότερες λεπτομέρειες του αμαξώματος, κάτω από αυτή όμως είναι πασιφανή τα στοιχεία που θα διαφοροποιούν την κορυφαία έκδοση από την απλή. Εμπρός, ο προφυλακτήρας δείχνει πιο «πρησμένος», ενώ τα φτερά φαίνεται πως έχουν εξαγωγές αέρα στο τελείωμά τους, ένα στοιχείο που βελτιώνει την αεροδυναμική και συμβάλλει στο να «βεντουζώσει» το αμάξωμα στο οδόστρωμα.
Στο πίσω μέρος, την προσοχή ακόμα και των αμύητων τραβά η μεγάλη «φτερούγα», ενώ ο επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας διαθέτει αεραγωγούς και έναν διαχύτη, μέσα από τον οποίον ξεπροβάλλει η τριπλή απόληξη της εξάτμισης, ένα χαρακτηριστικό που γνωρίσαμε από το προηγούμενο Honda Civic Type R με τον κωδικό FK8.
Μέχρι στιγμής δεν έχουμε εικόνα από το εσωτερικό του νέου μοντέλου, όμως αναμένουμε να δούμε λεπτομέρειες που πια έχουν γίνει συνώνυμες των Type R εκδόσεων της Honda, όπως νέα bucket καθίσματα και ζώνες ασφαλείας στο κόκκινο «πολεμικό» χρώμα, καθώς και νέο τιμόνι. Στο ταμπλό, η χρήση στοιχείων από ανθρακονήματα είναι πολύ πιθανή.
Με δίλιτρο turbo κινητήρα και κίνηση στους εμπρός τροχούς
Παρόλο που η Honda δεν έχει ανακοινώσει ακόμα κάτι επίσημο σχετικά με το μηχανικό σύνολο που θα κινεί τους τροχούς του Civic Type R, όλες οι πληροφορίες αναφέρουν πως κάτω από το μακρύ καπό θα βρίσκεται ο δοξασμένος K20 κινητήρας 2.000 κυβικών, στην turbo μορφή του.
Στο απερχόμενο μοντέλο, το συγκεκριμένο μοτέρ είχε ισχύ 320 ίππους, επομένως αναμένουμε να δούμε το λιγότερο την ίδια ιπποδύναμη, αν όχι μια μικρή αύξηση ισχύος. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω –πιθανότατα- ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ το διαφορικό θα είναι περιορισμένης ολίσθησης.
Για τους λάτρεις της ιστορίας, θα αναφέρουμε πως το πρώτο Honda Civic Type R με κωδικό EK9 κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το 1997, ενώ ο K20 χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Honda Civic Type R EP3 του 2001 ως ατμοσφαιρικός, και «ασπάστηκε» την υπερτροφοδότηση το 2015, στη γενιά FK2.
Ίσως το νέο μοντέλο να είναι το τελευταίο Honda που θα έχει αποκλειστικά θερμικό κινητήρα, χωρίς υβριδικό σύστημα. Αν κάτι τέτοιο αποδειχθεί αληθές, τότε το επερχόμενο Honda Civic Type R θα είναι το Κύκνειο Ασμα μιας εποχής που σιγά-σιγά οδεύει προς τη Δύση της.
Σχολιάστε |