Honda Civic e:HEV: Πρεμιέρα στην Ευρώπη
Την επίσημη εμφάνισή του πραγματοποίησε στην Ευρώπη το 11ης γενιάς Honda Civic, το οποίο θα εφοδιάζεται με το υβριδικό σύστημα e:HEV απόδοσης 184 ίππων, με μοντέρνο στυλ μέσα και έξω και αρκετά βελτιωμένο.
Το υβριδικό Civic στην Ευρώπη
Πριν μερικούς μήνες, η Honda είχε παρουσιάσει τη νέα 11η γενιάς του Honda Civic και μάλιστα, είχε αποκαλύψει πως ειδικά για την Ευρώπη το μοντέλο θα έφερε το υβριδικό σύστημα e:HEV της μάρκας. Να που ήρθε η στιγμή, ο Ιάπωνας γίγαντας να βάλει τέλος στην αναμονή και να παρουσιάζει λεπτομερώς την υβριδική εκδοχή του δημοφιλούς μοντέλου.
184 ίπποι και νέα μπαταρία
Όλα τα φώτα πέφτουν πάνω στον πρωταγωνιστή, το υβριδικό σύστημα e:HEV που εξοπλίζεται πλέον το νέο Civic, συνδυάζοντας ένα νέο δίλιτρο κινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson με δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 184 ίππους και 315 Nm ροπής, ενώ φέρει τη νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 72 κυψελών της εταιρείας. Στο σύστημα μετάδοσης κίνησης συναντάμε μια νέα μονάδα ελέγχου ισχύος που αποτελεί και την τελευταία έκδοση της Intelligent Power Unit της Honda. Οι Ιάπωνες υπόσχονται πως είναι μικρότερη και ελαφρύτερη, έχοντας ταυτόχρονα αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα. Το Civic e:HEV διαθέτει τέσσερα Mode οδήγησης: Eco, Normal, Sport και Individual, όπου στην τελευταία λειτουργία επιτρέπεται στους οδηγούς να «φέρουν στα μέτρα του» τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Hi-tech εσωτερικό
Στο εσωτερικό του, το Civic διαθέτει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών και μία οθόνη 9,0 ιντσών για το σύστημα infotainment που συνεργάζεται με ηχοσύστημα Bose 12 ηχείων. Στον τομέα της ασφάλειας, βρίσκουμε την τελευταία έκδοση της σουίτας συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού Honda Sensing, συμπεριλαμβάνοντας την υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, την παρακολούθηση τυφλού σημείου και άλλα.
Σχολιάστε |