autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Νέα εμφάνιση για το Honda HR-V το οποίο έχει υιοθετήσει λίγο από τη μάσκα του Civic εμπρός.

Το εσωτερικό είναι οδηγοκεντρικό και καλοφτιαγμένο. High-tech νότα δίνουν τα κουμπιά αφής του κλιματισμού.

Honda HR-V 1,5 i-VTEC

27/7/2016

Το Honda HR-V είναι όμορφο, ευρύχωρο κα σπορτίφ, ενώ για τους λάτρεις της βενζίνης, εξοπλίζεται με τον 1,5 βενζινοκινητήρα των 130 ίππων.

Η 2η γενιά του Honda HR-V, που κυκλοφόρησε πρόσφατα και στην χώρα μας, κλέβει τις εντυπώσεις με την ευρυχωρία του αλλά και τις έξυπνες τεχνολογοκές λύσεις που εφαρμόζει, αποτελώντας μια ενδιαφέρουσα πρόταση για την αυξανόμενη κατηγορία των compact crossovers.

Σχεδίαση
Το Honda HR-V ακολουθεί την σχεδιαστική γραμμή της εταιρείας και είναι δυναμικό και μυώδες, ενώ η κλίση της οροφής και οι κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών παραπέμπουν σε κουπέ, για αυτό είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σαν 5θυρο.

Εσωτερικό
Η σχεδίαση του εσωτερικού είναι οδηγοκεντρική, με λιτές γραμμές και την κεντρική κονσόλα στραμμένη προς τον οδηγό. Τα υλικά διακρίνονται για την καλή τους ποιότητα και το φινίρισμά τους. Η θέση οδήγησης είναι σχετικά υπερυψωμένη μιας και κάτω από τα εμπρός καθίσματα είναι τοποθετημένο το ρεζερβουάρ (ώστε να γίνει επίπεδος ο χώρος στο πάτωμα των πίσω καθισμάτων για να τοποθετηθούν τα Magic Seats). Στη μέση του ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη αφής του συστήματος infotainment και ακριβώς από κάτω υπάρχουν τα χειριστήρια του κλιματισμού. Μπροστά από το συνοδηγό ξεχωρίζει ο νέος αεραγωγός "wide flow" με τρία ρυθμιζόμενα ανοίγματα στο ταμπλό, για ροή αέρα προς όλους τους επιβάτες. Το Honda HR-V έχει κορυφαίους εσωτερικούς χώρους για την κατηγορία. Στο εσωτερικό υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα, ενώ τα γνωστά Magic Seats της Honda είναι στάνταρτ στο νέο HR-V αποθεώνοντας την πρακτικότητα του εσωτερικού και εκτοξεύοντας την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών από τα 453 στα 1026 λίτρα.  

Κινητήρας
Το HR-V της δοκιμής μας εξοπλίζεται με τον 1,5 λτ. ατμοσφαιρικό κινητήρα, που αποδίδει 130 ίππους και 155 Nm ροπής. Χάρη στο κοντό σε κλιμάκωση κιβώτιο έχει νεύρο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και είναι πρόθυμος στο γκάζι. Μέσα στην πόλη κινείσαι με άνεση, σε δρόμους με στροφές ευχάριστα όμως στον αυτοκινητόδρομο θα ήθελες μια πιο μακριά έκτη 6η σχέση για λιγότερο θόρυβο.

Οδηγώντας
Το HR-V έχει δυναμικό οδηγικό προφίλ χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και την αποτελεσματική ρύθμιση της ανάρτησης. Το τιμόνι έχει καλή πληροφόρηση και ο επιλογέας ταχυτήτων είναι υπεράνω κριτικής. Στις στροφές η πρόσφυση είναι άφθονη και οι κλίσεις του αμαξώματος περιορισμένες. Μέσα στη πόλη είναι εύχρηστο και η απόσταση από το έδαφος τα καταφέρνει περίφημα με σαμαράκια, λακκούβες, πλακόστρωτα, πεζοδρόμια και άλλους «εχθρούς», ενώ στο ταξίδι έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και σχετικά περιορισμένους θορύβους. Το νέο Honda HR-V είναι επιπλέον εξοπλισμένο με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως το πακέτο ADAS που περιλαμβάνει ειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα και αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων. 

Συμπέρασμα
Το Honda HR-V είναι όμορφο και ευρύχωρο, αλλά και πολύ ευχάριστο οδηγικά, ειδικά με τον 1,5 βενζινοκινητήρα. Το γεγονός ότι κατασκευάζεται στην Ιαπωνία ανεβάζει τη τιμή του, αλλά αξίζει κάθε ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις