Ο εσωτερικός διάκοσμος του HR-V ανεβάζει τον οδηγό στον δικό του προσωπικό θρόνο. Με την κεντρική κονσόλα να είναι στραμμένη προς αυτόν, την θέση να είναι αρκετά χαμηλή για την κατηγορία και το τιμόνι να βρίσκεται εκεί που ακριβώς πρέπει, ανυπομονείς να το οδηγήσεις. Αν και κάπως σκοτεινή η καμπίνα, δεν κουράζει καθώς η ποιότητα είναι σε πολύ καλά επίπεδα, ενώ η οθόνη του συστήματος είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό και ταιριάζει απόλυτα. Στον τομέα των χώρων πραγματικά εντυπωσιάζει, την ώρα που τα καθίσματα μετατρέπονται όπως εσείς θέλετε, θυμίζοντας πάλαι ποτέ MPV αυτοκίνητο. Ο χώρος αποσκευών κορυφαίος στα 453 λτ.
Κινητήρας-επιδόσεις
Όπως προείπαμε, η γκάμα του νέου HR-V στηρίζεται αποκλειστικά στον 1.500άρη i-VTEC κινητήρα απόδοσης 130 ίππων, ο οποίος στο μοντέλο δοκιμής εξοπλίζεται με το αυτόματο CVT κιβώτιο. Η πολύ καλή συνεργασία του συνόλου, πετυχαίνει καλές επιδόσεις όπως το 0-100 σε 10.7 δευτ. και τελική σχεδόν 190χλμ./ώρα. με την κατανάλωση να είναι σε φυσιολογικά για την κατηγορία επίπεδα, στα 7.1 λτ./100χλμ. Θα εκτιμήσετε δεόντως την πολύ ομαλή λειτουργία κινητήρα-κιβωτίου, ενώ ο θόρυβος που προέρχεται από το δεύτερο, είναι πολύ πιο χαμηλός από αυτό που σίγουρα θα φαντάζεστε. Για πιο χειροκίνητη αίσθηση, υπάρχουν και τα αντίστοιχα paddles στο τιμόνι 7 θέσεων.
Οδική συμπεριφορά
Είναι γνήσιο Honda, ακόμα και στην συγκεκριμένη αυτόματη έκδοση που πρώτα δίνει έμφαση στην άνεση και μετά στις επιδόσεις. Διατηρεί μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης την ώρα που εξυμνεί τα δυναμικά του οδηγικά χαρακτηριστικά. Με μικρό κύκλο στροφής, είναι καλός βοηθός στην πόλη, ενώ η ανάρτηση παρέχει μία ανέπαφη καμπίνα για τους 4 επιβάτες. Τόσο ευέλικτο για τα στενά της πόλης αλλά και τόσο σταθερό στον αυτοκινητόδρομο όσο χρειάζεται, δίνοντας στον οδηγό μόνιμη αίσθηση ασφάλειας.
Συμπέρασμα
Είναι ευρύχωρο, ξεχωριστό αισθητικά, ενώ παρέχει πολύ εύκολη καθημερινότητα. Η προσθήκη του CVT κιβωτίου μπορεί να στερεί λίγο από την αίσθηση, χαρίζει πολύ όμως σε ξεκούραση και ομαλότητα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr