autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το εσωτερικό του νέου Honda Jazz είναι μοντέρνο και καλοφτιαγμένο.

Ο νέος κινητήρας των 102 ίππων του Jazz είναι οικονομικός.

Τα μεγάλα φώτα ξεχωρίζουν στο πίσω μέρος. Το νέο Jazz έχει επαρκή περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές.

Honda Jazz 1,3 102 PS

29/1/2016

Το νέο Honda Jazz διατηρεί και στην 3η γενιά του, τα μοναδικά χαρακτηριστικά –ευρυχωρία, πρακτικότητα και αξιοπιστία, που το έκαναν να ξεχωρίζει.

Μετά από 14 χρόνια και περισσότερες από 5,5 εκατομμύρια πωλήσεις, η Honda παρουσιάζει την 3η γενιά του Jazz (ή Fit όπως λέγεται σε κάποιες αγορές). Σε όλο αυτό το διάστημα το Jazz έχει γίνει συνώνυμο της πρακτικότητας, της ευρυχωρίας και της αξιοπιστίας. Η 3η γενιά του Jazz διατηρεί αυτά τα χαρακτηριστικά, αποκτά πιο σύγχρονο στιλ, πατάει σε μια νέα, ελαφρύτερη και πιο άκαμπτη πλατφόρμα και εξοπλίζεται με ένα νέο κινητήρα 1,3 λτ., απόδοσης 102 ίππων.

Σχεδίαση
Το νέο Jazz αποκτά σχεδιαστική ταυτότητα, υιοθετώντας την σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda, την Solidwing. Έτσι, στο μπροστά μέρος μάσκα και φώτα ενώνονται σε ένα ενιαίο δυναμικό σχήμα, ο προφυλακτήρας σηκώνεται προς τα πάνω και ταυτόχρονα στις άκρες του ενσωματώνει κάθετα τα φώτα ημέρας τα οποία τονίζουν το φάρδος του αμαξώματος. Στο πλάι, από την άλλη, χαρακτηριστικό είναι το έντονο νεύρο που διατρέχει το αμάξωμα και οι κεκλιμένες κολόνες που «κλέβουν» λίγο το αμάξωμα του ενός όγκου, ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβουν τα μεγάλα φώτα. Στο πίσω μέρος, η μεγάλη πόρτα έχει χαμηλό κατώφλι, κάτι που βοηθά στη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.

Εσωτερικό
Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων Honda Connect με λειτουργία Mirror Link, ενώ η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό. Η σχεδίαση είναι λιτή και όμορφη, ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος, ενώ άκρως καλοδεχούμενες είναι οι πολλές αποθηκευτικές λύσεις, όπως η «κλασσική Honda» ποτηροθήκη που υπάρχει στο αριστερό άκρο του ταμπλό, κάτω από τους αεραγωγούς. Τα σκληρά πλαστικά είναι ποιοτικά και έχουν άριστη συναρμογή, κάτι που υπόσχεται αντοχή στον χρόνο.
Οι χώροι είναι το δυνατό χαρτί του Jazz και συγκρίνονται με μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας. Σε αυτό συμβάλλουν το επίπεδο δάπεδο, το οποίο έχει επιτευχθεί με την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, και τα Magic Seat καθίσματα με τις πολλαπλές δυνατότητες διαμόρφωσης που έχουν. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 354 λίτρα, που εκτοξεύεται στα 1.314 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.
Τα Magic Seats, όπως τα ονομάζει η Honda, καθίσματα του Jazz μπορούν να ρυθμίζονται σε ποικίλες διατάξεις:
1. Utility mode: η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται προς τα εμπρός, ενώ η βάση του καθίσματος χαμηλώνει για να σχηματιστεί ένα επίπεδο πάτωμα μήκους 1.505 χλστ.
2. Tall mode: το εμπρός τμήμα της βάσης του πίσω καθίσματος ανασηκώνεται προς τα πίσω και ασφαλίζει σε κάθετη θέση διαμορφώνοντας ένα ύψος 1.280 χλστ. από το πάτωμα μέχρι την οροφή.
3. Long mode: η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού πέφτει, ενώ οι πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλώνονται προς τα εμπρός, διαμορφώνοντας ένα «τούνελ» για τη μεταφορά φορτίων μήκους 2.480 χλστ.
4. Refresh mode: η πλάτη των εμπρός καθισμάτων αναδιπλώνεται σε επίπεδη θέση στο ύψος της έδρας των πίσω καθισμάτων για τη δημιουργία ενός άνετου «καναπέ».

Κινητήρας
Ο 1,3 i-VTEC κινητήρας του νέου Jazz ανήκει στη νέα γενιά μηχανικών συνόλων Honda Earth Dreams Technology και σχεδιάστηκε για να αποδίδει περισσότερο νεύρο από τον 1.400άρη και καλύτερη οικονομία από τον 1,2 λτ. κινητήρα του προηγούμενου Jazz. Αποδίδει 102 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. με 123 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Στην πράξη, τα καταφέρνει αρκετά καλά όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου, αφού η μέση κατανάλωση δοκιμής κυμάνθηκε στα 6,1 λτ./100 χλμ. (5,0 λτ./100 χλμ. είναι η εργοστασιακή), η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και οι επιδόσεις του ικανοποιητικές για το οικογενειακό προφίλ του.

Οδηγώντας
Το νέο Honda Jazz ικανοποιεί και με το παραπάνω στο δρόμο μιας και είναι σχετικά ευχάριστο, ενώ μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια και αρκετά σβέλτα υπό πίεση. Το τιμόνι του είναι κοφτερό, με καλή αίσθηση και η ανάρτηση απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου, αυξάνοντας την παρεχόμενη άνεση. Στην κίνηση μέσα σε αστικό περιβάλλον θα εκτιμήσεις ιδιαίτερα την πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Στον αυτοκινητόδρομο από την άλλη εμφανίζεται σταθερό και καλοτάξιδο. Τέλος, καλά σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα είναι τα φρένα.

Συμπέρασμα
Το νέο Honda Jazz διατηρεί τα πλεονεκτήματα του προκατόχου του που το έκαναν να ξεχωρίζει, δηλαδή την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και την αξιοπιστία. Στην 3η του γενιά εξοπλίζεται με νέο, οικονομικό κινητήρα, ενώ διαθέτει και καλό επίπεδο εξοπλισμού, παραμένοντας μια από τις σημαντικές προτάσεις της κατηγορίας, παρά την, μάλλον, ακριβή τιμή του.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις