Suzuki Swift 1.2 Hybrid 82 PS 2WD , Τιμή 23/11/2024: 17 450€
Ήπια υβριδικό Suzuki Swift 82 PS: Made in Japan με όπλο την κατανάλωση
Καίει λίγο (5,5 λτ./100 χλμ.), σαν να είναι full υβριδικό
Απογοήτευσε στο τεστ φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 46,1 μ.)
Με πολύ πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Suzuki Swift με τα 82 άλογα
Το Suzuki Swift έχει χαράξει τη δική του πορεία στα μικρά αυτοκίνητα πόλης, με συνολικά 9 εκ. πωλήσεις, και με «ατού» τη μεγάλη ανθεκτικότητα στον χρόνο και την ευχάριστη οδήγηση. Σε μια εποχή που τα supermini αποτελούν «είδος προς εξαφάνιση», η 4η γενιά του Suzuki Swift έρχεται με νέο ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο και εξελιγμένη σχεδίαση που βελτιώνει την αεροδυναμική του.
Το Suzuki Swift διατηρεί μερίδα πιστών ακολούθων στη χώρα μας, ενώ στοιχεία όπως η νέα σχεδίαση με τις μοντέρνες γραμμές, αλλά και η ανανεωμένη παλέτα των διαθέσιμων χρωμάτων, φαίνεται πως στοχεύουν να προσελκύσουν ακόμη περισσότερο κοινό.
Δοκιμάζουμε το Swift στην έκδοση με το ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο των 82 ίππων και το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, το αξιολογούμε με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας και το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του, ούτως ώστε να δούμε με αντικειμενικά κριτήρια πόσο καλό είναι το «made in Japan» supermini. Η τελική βαθμολογία θα προκύψει από την αξιολόγηση στους πιο σημαντικούς τομείς που λαμβάνουμε υπόψη μας για την αγορά αυτοκινήτου, δηλαδή την πραγματική κατανάλωση, την ευρυχωρία, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, τις εγγυήσεις και την τιμή.
Ο κινητήρας των 82 ίππων καθιστά λιγάκι «οκνηρό» το νέο Suzuki, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις του να το τοποθετούν στις χαμηλότερες θέσεις της κατηγορίας. Ωστόσο το προσόν της χαμηλής κατανάλωσης λόγω του ήπια υβριδικού κινητήρα το οδηγεί στην κορυφή της αντίστοιχης κατάταξης. Το ιαπωνικό μοντέλο τα πηγαίνει καλά στον διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια των επιβατών, ενώ υστερεί σημαντικά στην ποιότητα των φρένων του. Τέλος, ο τεχνολογικός εξοπλισμός ασφάλειας είναι εξαιρετικά πλούσιος, ακόμη και από τη βασική έκδοση GL.
Το πλάτος του πίσω καθίσματος και η κατανάλωση στο ταξίδι κυμαίνονται στον μέσο όρο της κατηγορίας.
Ας δούμε τον πίνακα με τα πιο σημαντικά κριτήρια αξιολόγησης και τη συνολική βαθμολογία του Suzuki Swift των 82 ίππων.
Μάρκα/Μοντέλο | Suzuki Swift | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Suzuki Swift 1.2 Hybrid 82 Ps 2wd 82ps | ||||
Βαθμολογία | 84% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2023 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1197 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
82 | 125 | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 80 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 80ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
5 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
5,5 | 5,5 | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 7,5 | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
787 | 1154 | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 727 | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
12 | 13,8 | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,3 | 1,37 | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | ||
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 265 | 391 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 235 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 80ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
11,3 | 9,22 | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 16,02 | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
165 | 204 | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | ||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 46,1 | 35,2 | KIA RIO 1.0 T-GDi 100 PS 100ps | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 8 | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
18.450 | 14.900 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 71ps |
Πώς να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση:
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Το Suzuki Swift στην έκδοση των 82 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων συγκεντρώνει τελική βαθμολογία 84 στα 100.
Τα δυνατά σημεία του ιαπωνικού μικρού είναι η μέση κατανάλωση (5,5 λτ./100 χλμ.) αλλά και η κατανάλωση στην πόλη (5,7 λτ./100 χλμ.), που είναι οι καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας του. Επομένως μαζί με το σχετικά χαμηλό κόστος απόκτησης (σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό), ο ιδιοκτήτης εξοικονομεί χρήματα και από τη βενζίνη. Το ρεζερβουάρ ωστόσο είναι από τα μικρότερα της κατηγορίας, με χωρητικότητα 37 λίτρων.
Το Suzuki Swift ολοκληρώνει το 0-100 σε 11,3 δλ., ικανοποιητική επίδοση για τους 82 ίππους του, που οφείλεται εν μέρει και στο χαμηλό βάρος του (994 κιλά, μαζί με οδηγό 75 κιλών). Νορμάλ για την κατηγορία είναι και η εγγύηση των 5 χρόνων.
Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ (265 λτ.) βρίσκεται κάτω από τον μέσο όρο, ενώ και η προσπέραση 80-120 ολοκληρώνεται σε 20,2 δευτερόλεπτα. Τέλος, εκεί που υστερεί σημαντικά το Suzuki Swift είναι στα φρένα, καθώς ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 46,1 μέτρα.
Ας περάσουμε στις αναλυτικές μετρήσεις του Suzuki Swift 82 PS και ας δούμε πώς τα πηγαίνει στην πραγματική κατανάλωση, στην ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, στις επιδόσεις, καθώς και στις εγγυήσεις.
Σελ. 2 | Suzuki Swift. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Suzuki Swift. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
Σχολιάστε |