autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Hyundai Inster: Πείθει και τους haters της ηλεκτροκίνησης
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai Inster: Πείθει και τους haters της ηλεκτροκίνησης

27/12/2024

Από 18.186 ευρώ στην χώρα μας, φθηνότερο κι από τα βενζινοκίνητα μοντέλα.
Ευρύχωρο παρά τις μικρές διαστάσεις, με μεγάλο χώρο αποσκευών έως 351 λτ.
Δύο επιλογές μπαταρίας, η μεγαλύτερη χαρίζει αυτονομία 370 χλμ. και φορτίζει σε 30 λεπτά (10%-80%).
Πλήρως εξοπλισμένο ακόμα και στην βασική, διαθέτει τεχνολογίες που εντυπωσιάζουν για το κόστος του.

Από 18.186 ευρώ στην χώρα μας, φθηνότερο από τα βενζινοκίνητα μοντέλα.

Η αλήθεια είναι πως η Hyundai πάντα έδινε σημασία στα μικρά αυτοκίνητα που ανταποκρίνονται στο ευρύτερο αγοραστικό σύνολο, με στόχο πάντοτε να είναι προσιτά. Σε μία εποχή εξηλεκτρισμού και κυριαρχίας των μικρών SUV, δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω. Τα σκήπτρα από το εμπορικά επιτυχημένο i10, που κατάφερε να ξεχωρίσει με όπλα την χαμηλή τιμή του, τους χώρους, αλλά και την πρακτικότητά του για την κατηγορία ενός μικρού, έρχεται να αναλάβει το νέο Hyundai Inster. Το ηλεκτρικό SUV μικρών διαστάσεων της κορεάτικης μάρκας, φαίνεται να κρατάει την ίδια επιτυχημένη συνταγή. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που «σπάει» τον κανόνα πως τα ηλεκτρικά δεν ανταποκρίνονται στην μάζα, καθώς η τιμή του στην χώρα μας θα ξεκινάει αρκετά κάτω από τα 20.000 ευρώ με την επιδότηση για τα ηλεκτρικά οχήματα. Συγκεκριμένα, στην βασική του έκδοση Style, θα κοστίζει 18.186 ευρώ. Με λίγα λόγια, θα είναι φθηνότερο από τα θερμικά μοντέλα της ίδιας κατηγορίας.

Ευρύχωρο παρά τις μικρές διαστάσεις, με μεγάλο χώρο αποσκευών έως 351 λτ.

Εξωτερικά, ξεχωριίζει με τη μοντέρνα σχεδίασή του. Παρά το τετραγωνικό σχήμα του με έντονες καμπές, έχει παιγνιώδη στοιχεία, όπως τα στρογγυλά εμπρός και πίσω φώτα, αλλά και τις LED λωρίδες που χρησιμοποιούνται ως φώτα ημέρας ή φλας με φωτεινή επιγραφή τους να μοιάζει με «pixels». Το μικρό compact SUV, θα βρίσκεται ανάμεσα από το i10 και i20 ως προς το μέγεθός του, με το συνολικό του μήκος να εκτείνεται στα 3,82 μ. Αυτό σημαίνει πως θα είναι αρκετά ευρύχωρο, ακόμα και για τους πίσω επιβάτες, έχοντας παράλληλα ιδανικές διαστάσεις για την πόλη. Το πορτμπαγκάζ του θα έχει μέγιστη χωρητικότητα 351 λτ.., καθόλου απογοητευτικό για ένα ηλεκτρικό compact αυτοκίνητο. Σημασία έχει δοθεί και στην πρακτικότητα και εργονομία στο εσωτερικό του. Χρήσιμο είναι το συρόμενο πίσω κάθισμα ώστε να μεγιστοποιείται ο χώρος του πορτμπαγκάζ ή αυτός για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ανάλογα την περίσταση. Τόσο αυτό όσο και τα μπροστά καθίσματα είναι ανακλινώμενα, με αποτέλεσμα να μπορούν να σχηματίσουν δύο επίπεδες επιφάνειες που μποροούν να χρησιμοποιηθούν και ως κρεβάτια. Ακόμη, υπάρχουν φυσικά κουμπιά για τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και μία μεγάλη μονάδα για την διαχείριση του κλιματισμού, χωρίς ο οδηγός να ψάχνει στα «μενού» μιας οθόνης. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως δεν διαθέτει τεχνολογία, καθώς στο ταμπλό εδράζεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη, και οι δύο σε μέγεθος 10,3 ιντσών.

Δύο επιλογές μπαταρίας, η μεγαλύτερη χαρίζει αυτονομία 370 χλμ. και φορτίζει σε 30 λεπτά (10%-80%).

Το μικρό ηλεκτρικό SUV της Hyundai θα προσφέρεται με δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών. Η μικρότερη θα έχει χωρητικότητα 42 kWh με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 97 PS, ενώ σε μεγαλύτερο κόστος θα υπάρχει η επιλογή αυτής με χωρητικότητα 49 kWh. Στην δεύτερη περάτωση, η ισχύς θα ανέρχεται στα 115 PS, αρκετή για να επιταχύνει το Inster από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ., σύμφωνα με την Hyundai. Σε αυτοκινητόδρομο, θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και 150 χλμ./ώρα. Παράλληλα, με μία πλήρη φόρτιση της μεγαλύτερης μπαταρίας, θα είναι σε θέση να διανύσει 370 χλμ. Μέσω εναλλασσόμενου ρεύματος, η φόρτιση θα πραγματοποιείται με ισχύ 11 kW, ενώ για συνεχές ρεύμα θα φτάνει τα 85 kW, αρκετή για να φορτίσει την μπαταρία από το 10% της χωρητικότητάς της στο 80% σε μόνο 30 λεπτά.

Πλήρως εξοπλισμένο ακόμα και στην βασική, διαθέτει τεχνολογίες που εντυπωσιάζουν για το κόστος του.

Η τεχνολογία που διαθέτει το Hyundai Inster σε αυτό το κόστος πρέπει να σχολιαστεί. Αρχικά, ενδιαφέρουσα είναι η λειτουργία «Vehicle-to-Load (V2L)», η οποία του επιτρέπει να γίνεται αυτό η πηγή ενέργειας και να φορτίζει ηλεκτρικές συσκευές, όπως για παράδειγμα ένα ηλεκτρικό ποδήλατο. Ακόμα, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μπορεί να ρυθμιστεί ως προς το πόσο «επιθετικό» είναι σε λειτουργία. Στην επιλογή «strong» παράγεται η μέγιστη ενέργεια από την επιβράδυνσή του μέσω του ηλεκτρικού συστήματος, αυξάνοντας την αυτονομία του. Επίσης, υπάρχει λειτουργία «One-Pedal», όπου ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει εξΆ ολοκλήρου την επιβράδυνση του αυτοκινήτου και το Inster μπορεί να οδηγηθεί μόνο με το πεντάλ γκαζιού. Όταν ο οδηγός το αφήσει, το Inster επιβραδύνει προοδευτικά μέχρι να έρθει σε πλήρη στάση. Τέλος, ο εξοπλισμός του μικρού κορεάτικου SUV είναι πλήρης ακόμα και στην βασική έκδοση. Σε αυτήν διαθέτει, μεταξύ άλλων, αυτόματα LED φώτα, κλιματισμό, Cruise Control, κάμερα οπισθοπορείας και Keyless Entry.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις