Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Λιτό και εργονομικό, το συνηθίζεις από τη πρώτη μέρα

    20/10/2019

    Ο εσωτερικός διάκοσμος δεν ακολουθεί ιδιαίτερα την μεταμοντέρνα εξωτερική εικόνα. Εδώ ξεχωρίζει η οθόνη στο κέντρο, και ένας αναλογικός πίνακας οργάνων μπροστά από τον οδηγό. Η ποιότητα είναι υψηλού επιπέδου, με τον εσωτερικό διάκοσμο να χαρακτηρίζεται από στιβαρότητα και προσεγμένη συναρμολόγηση. Ο εξοπλισμός της έκδοσης δοκιμής Distinctive διαθέτει τα πάντα, από σύστημα Lane Keep Assist, blind spot, αναγνώριση εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα μέχρι και κάμερα οπισθοπορείας.  Όσον αφορά τους χώρους, το 2.600 χλστ. μεταξόνιο παρέχει ικανοποιητικούς για 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους. Το ιδιαίτερα μεγάλο πλάτος δίνει το δικαίωμα της φιλοξενίας και ενός πέμπτου επιβάτη, με μικρές παραχωρήσεις. Το πορτ-παγκάζ είναι στα 361 λτ. με έξτρα θήκη και κάθετα τοιχώματα που ευνοούν την φόρτωση φαρδιών αντικειμένων. 



    3κύλινδρος 1.000άρης πολιτισμένος και χωρίς κραδασμούς
    Ο γνωστός 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας της Hyundai εξοπλίζει και εδώ το νέο μοντέλο. Ήσυχος για τα δεδομένα του, αποδίδει 120 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπή.  Ένα ζωηρό μηχανικό σύνολο που χαρακτηρίζεται πολιτισμένο χωρίς ακρότητες, το οποίο δεν θα δυσκολευτεί να ανεβάσει αρκετά τις στροφές. Το 6άρι κιβώτιο παρά το γεγονός πως δεν είναι μακρύ, εξυπηρετεί απόλυτα την οικονομία στα ταξίδια, λειτουργεί όμως αντιστρόφως σε περίπτωση πιο σπορ οδήγησης. Η εταιρία υπόσχεται μέση κατανάλωση στα 5.2 λτ. με την πραγματικότητα να απέχει μέχρι και 2 λτ. μακριά. Το σύνολο γενικότερα δεν θα έλεγε όχι σε λίγη παραπάνω ροπή.



    Μικρό Crossover για μεγάλα πράγματα
    Αγοράζεις SUV  άρα θες να είσαι ψηλά και να ελέγχεις τον περίγυρο με άλλο στυλ. Θέλεις η θέση οδήγησης να σε κάνει να νιώθεις ανώτερος, το τιμόνι να υπακούει πλήρως και οι λακκούβες να μην σε απασχολούν. Όλα αυτά θα τα βρεις στο νέο Kona το οποίο είναι και άνετο μα παρέχει και αξιόλογο οδηγικό ενδιαφέρον. Σε δρόμο με στροφές, το τιμόνι κρατάει καλά και δεν αφήνει το μπρος μέρος να ξεφύγει, αλλά και το πίσω να μην εμφανίσει αναπηδήσεις. Τα 170 χλστ. από το έδαφος σε προκαλούν για χωμάτινες εξορμήσεις με την συμπεριφορά του Kona να μην κρύβει εκπλήξεις ούτε εκεί.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ