autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Hyundai RN24: Κράμα του Ioniq 5 N και των αγωνιστικών της Hyundai
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai RN24: Κράμα του Ioniq 5 N και των αγωνιστικών της Hyundai

25/10/2024

Έχει το μοτέρ του Ioniq 5 N και ανάρτηση από το WRC.
Με roll cage αντί για αμάξωμα.
Θα δοκιμαστούν πάνω του τα συστήματα που θα δούμε στα νέα ηλεκτρικά Hyundai Ν.

Εντυπωσιάζει η νέα βάση δοκιμών της Hyundai

Πρεμιέρα έκανε το νέο Hyundai RN24. Το γυμνό πρωτότυπο των Κορεατών, ακολουθεί τα χνάρια των RN22e και N Vision 74, χρησιμεύοντας ως βάση δοκιμών για νέες τεχνολογίες και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά με έμπνευση τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, που μελλοντικά θα δούμε στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων της μάρκας από το τμήμα «Ν».

Με το μοτέρ του Ioniq 5 N και ανάρτηση από το WRC

Οι μηχανικοί της Hyundai έχουν δώσει στο RN24 ανάρτηση εμπνευσμένη  από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) και το σύστημα κίνησης του Hyundai Ioniq 5 N, απόδοσης 650 ίππων. Το Hyundai RN24 λαμβάνει την ίδια μπαταρία 84 kWh με το Ioniq 5 N, όμως το μεταξόνιό του είναι κατά 340 χιλιοστά πιο κοντό.

Απουσιάζει το αμάξωμα, δίνοντας τη θέση του σε ένα roll cage

Το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος είναι ένα roll cage, δίνοντας έτσι μία πολύ εντυπωσιακή εμφάνιση, στην οποία συμβάλει και η  ίδια αεροτομή με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα TCR της Hyundai, που είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος. Όπως εύκολα γίνεται κατανοητό το Hyundai RN24 είναι ελαφρύτερο από το Ioniq 5 N, κατεβάζοντας το βάρος του κατά 350 κιλά περίπου, έχοντας βάρος 1.880 κιλά.

Διαθέτει χαρακτηριστικά από το μηχανοκίνητο αθλητισμό

Πέραν όλων των προαναφερόμενων, το Hyundai RN24 διαθέτει μία σειρά από έξτρα χαρακτηριστικά, τα οποία βρίσκονται εκεί για να δοκιμαστούν. Για παράδειγμα, εξοπλίζεται με ένα σύστημα σαν το WRC Powertrain Drive Control Logic που επιτρέπει στους οδηγούς να προσαρμόζουν την ισχύ, την επιτάχυνση, το βαθμό ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, με μπουτόν στο τιμόνι, χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά των σημερινών αυτοκινήτων WRC της Hyundai. Διαθέτει επίσης το προφίλ οδήγησης «Rally Mode», που βελτιστοποιεί την κατανομή της ροπής εμπνευσμένο από το i20 N Rally του WRC, ενώ υπάρχει ακόμη και ένα νέο χειρόφρενο e-Handbrake, που βοηθά στις πλαγιολισθήσεις.
 
Τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό για όλα τα σπορ αυτοκίνητα, προστέθηκε μια νέα έκδοση του συστήματος N Active Sound+ του Ioniq 5 N, μέ έξτρα ηχεία για τη βελτίωση της ηχητικής εμπειρίας.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις