Περνάμε στον τομέα που υπάρχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, δηλαδή στους ηλεκτροκινητήρες. Το Audi e-tron GT εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα. Στην περίπτωση του GT Quattro η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 476 ίππους και τα 630 Nm ροπής. Σε αυτή την περίπτωση τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,1 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 245 χλμ./ώρα. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση RS e-tron GT, όπου η ισχύς αυξάνεται στους 598 ίππους και τα 830 Nm. Ο χρόνος για τα 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται στα μόλις 3,3 δλ. και η τελική φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Να τονίσουμε κάπου εδώ ότι υπάρχει και το σύστημα εκκίνησης (boost), όπου για έως 2,5 δλ. παρέχεται ισχύς 530 και 646 ίππων αντίστοιχα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου, σε κάθε περίπτωση έχει χωρητικότητα 93 kWh που επιτρέπει αυτονομία της τάξης των 488 χλμ. και πολύ σύντομο χρόνο φόρτισης, αφού μόλις 5 λεπτά αρκούν για ανάκτηση αυτονομίας κατά 100 χλμ.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στη δυναμική συμπεριφορά του τετρακίνητου Audi e-tron GT, με τις τεράστιες 10-πιστονες δαγκάνες να «αναλαμβάνουν» την επιβράδυνση του μοντέλου. Επιπλέον υπάρχει ρυθμιζόμενη αερανάρτηση που επιτρέπει αυξομείωση του ύψους αμαξώματος κατά περίπου 40 χλμ (στάνταρ στο RS e-tron GT), αλλά και στάνταρ μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.
Η έλευση των Audi e-tron GT και RS e-tron GT αναμένεται εντός της άνοιξης του τρέχοντος έτους, ενώ η παραγωγή θα γίνεται στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάζεται το Audi R8.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr