Jeep Avenger: Δείχνει τι μπορεί να κάνει και εκτός δρόμου
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep διαθέτει μια σειρά σχεδιαστικών χαρακτηριστικών που του επιτρέπουν να αντιμετωπίζει με ευκολία διαδρομές που δεν διακρίνονται για την ποιότητα του οδοστρώματος τους.
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep δείχνει τι μπορεί να κάνει και εκτός δρόμου
Οι εξαιρετικά μικροί εμπρός και πίσω πρόβολοι, αλλά και η σημαντική απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 20 εκατοστά, επιτρέπουν στο Avenger να έχει γωνίες προσέγγισης (20ο), ράμπας (20ο) και διαφυγής (32ο) που συναντά κανείς μόνο σε εξαιρετικά ικανά εκτός δρόμου οχήματα. Η ροπή όμως του Avengerστην περιπέτεια δεν σταματά εκεί, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία της, η Jeep εφοδιάζει ένα προσθιοκίνητο μοντέλο της με τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Το πρώτο, ανάλογα με τις συνθήκες (π.χ. λάσπη, άμμος, χιόνι, κτλ.) ρυθμίζει κατάλληλα τη μετάδοση της ισχύος στους τροχούς με στόχο τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση.
Το Hill Descent Control από την άλλη πλευρά εξασφαλίζει ότι το Avenger θα κατέβει και τις πιο απότομες κατηφόρες με απόλυτο έλεγχο και ασφάλεια, ανεξάρτητα από την ποιότητα του οδοστρώματος και την εμπειρία του οδηγού. Τέλος, οι πλαστικές ποδιές στους προφυλακτήρες έχουν κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε οι μικρο-επαφές με πέτρες ή κλαδιά (ή πεζοδρόμια αν βρισκόμαστε στο αστικό περιβάλλον) να μην επιφέρουν ορατά σημάδια στο υλικό.
Ας αφήσουμε το video να μιλήσει από μόνο του! ...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Σχολιάστε |