
Ο βενζινοκινητήρας 1,5 λτ. αποδίδει 163 άλογα
Ουσιαστικά το KGM Tivoli είναι το ισχυρότερο μοντέλο της κατηγορίας με αυτά τα χρήματα. Κάτω από το καπό του οχήματος της δοκιμής μας βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος turbo κινητήρας 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 163 άλογα και 280 Nm ροπής, με την ισχύ να περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέσεων.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η κατανάλωση σε κύκλο WLTP είναι 7,1 λτ/100 χλμ. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας είδαμε κάτι παραπάνω, και πιο συγκεκριμένα μεταξύ 8 και 8,5 λτ/100 χλμ. Η έλλειψη υβριδικού συστήματος σημαίνει πως οι ρύποι είναι αυξημένοι σε σχέση με τον εξηλεκτρισμένο ανταγωνισμό, και πιο συγκεκριμένα 162 γρ./χλμ. Αυτό, για τους κατοίκους της Αθήνας, σημαίνει πως δεν υπάρχει ελεύθερη κίνηση στο Δακτύλιο της πρωτεύουσας.
Η κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων είναι σχετικά μακριά, ωστόσο ο συμπλέκτης που είναι μαλακός θα διευκολύνει την κίνηση στην πόλη, ενώ η ισχύς είναι παραπάνω από αρκετή για να προσπεράσετε με ασφάλεια και να κινηθείτε σβέλτα σε ανοιχτό δρόμο.
Σελ. 1 | KGM Tivoli 163 PS 2WD: Το πιο προσιτό μικρό SUV με 163 άλογα |
Σελ. 2 | Η SsangYong επέστρεψε ως KGM, το Tivoli έχει μοντέρνο design |
Σελ. 3 | Ευρύχωρο για 4 ψηλούς το εσωτερικό, το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 427 λτ |
Σελ. 4 | Ο βενζινοκινητήρας 1,5 λτ. αποδίδει 163 άλογα |
Σελ. 5 | Είναι άνετο στο δρόμο, οι κλίσεις λογικές για την κατηγορία |